איני מוצא את האפליקציה בחנות Google Play

הקישור לדף האפליקציה בחנות הישראלית של Google play https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cellact.secnum האפליקציה מופיעה בחנות הישראלית, האמריקאית, ובחנויות של מדינות אירופה נבחרות. רשימת המדינות מתעדכנת מעת לעת, ניתן לראות את הרשימה הע…

האם כדי לקבל שיחות או SMS האפליקציה צריכה להיות פתוחה?

אין צורך שהאפליקציה תהיה "פתוח". להשבתת השירות ניתן להגדיר במסך SET חסימה לשירות או הפנייה ליעד אחר. תגיות: #אפליקציה פתוחה  #אפליקציה סגורה  #לסגור את האפליקציה  #יישום סגור  #היישום סגור  #רצה ברקע  #לרוץ ברקע  #פתוחה במכשיר  #לפתוח במכשיר…

קיבלתי קוד אימות בעל 4 ספרות, אך אינני נדרש/ת להזין אותו

בחלק ממכשירי אנדרואיד, המכשיר מזהה ומזין אוטומטית את הקוד שהתקבל. תגיות: #קוד אימות  #קוד רישום  #קוד האימות  #איפה מכניסים  #איפה מזינים  #רישום לאפליקציה  #נרשמתי לאפליקציה  #עשה רישום  #עשיתי רישום  #רשם אותי  #רשם לבד  #נרשם לבד…

אינני מקבל את הסיסמא לצורך רישום האפליקציה

במידה והמספר הראשי של המכשיר עליו מנסים להתקין את האפליקציה הוא מספר כשר (אינו מקבל הודעות SMS), המערכת באופן אוטומטי תשלח את הסיסמא באמצעות שיחה קולית. שימו לב! אימות קולי אינו פועל בשעות הלילה. תגיות: #סיסמא  #סיסמה  #ססמא  #ססמה  #קוד רישום  #רישו…

האם ניתן להשתמש במספר הנוסף רק עבור אפליקציות חיצוניות כמו WhatsApp וטלגרם? האם שירות זה הוא ללא עלות?

על מנת להפעיל את שירות המספר הנוסף וכן להירשם באמצעות המספר לשירות WhatsApp, יש לרכוש חבילה הכוללת דקות שיחה והודעות סמס. שימו לב, כי המספר נשאר ברשות המשתמש כל עוד החבילה פעילה ובמקרה של סיום או ביטול החבילה המספר יוחזר למאגר המספרים הפנויים …

האם קיימת מגבלה בשיחות או SMS לאחר רכישת שירות Premium?

בשיחות יוצאות מאפליקציית המספר הנוסף נעשה שימוש בחייגן של המכשיר עליו מותקנת האפליקציה, ולכן במידה ולקו הראשי של המכשיר חבילה מוגבלת בכמות דקות שיחה אצל המפעיל הסלולרי, זה ישפיע גם על ביצוע השיחות דרך האפליקציה. המערכת עושה שימוש גם בערוץ D…

כיצד אוכל להבטיח שהמספר הנוסף שקיבלתי יישאר אצלי ולא יתחלף למספר אחר?

המספר הנוסף יישאר ברשות המשתמש כל עוד רכש חבילה פעילה הכוללת דקות שיחה והודעות סמס. במקרה של סיום או ביטול שירות, המספר הנוסף יוחזר למאגר מספרים פנויים של האפליקציה וייתכן ויוקצה למשתמש אחר. במידה ומשתמש נייד מספר מרשת אחרת לאפליקציית המספר הנוס…

האם ניתן לשלוח הודעות SMS מהאפליקציה למספרים נייחים?

מהאפליקציה ניתן לשלוח הודעות SMS רק למספרים ניידים. תגיות: #הודעות SMS  #הודעות סמס  #מספר נייח  #מספרים נייחים  #מספר קווי  #טלפון נייח  #טלפון קווי  #בזק  #נייח  #קווי  #לשלוח הודעות…

האם קיימת הגבלה בשיחות הנכנסות?

כאשר מופעל מצב שיחות VOIP – אין הגבלה על שיחות הנכנסות כל עוד יש תוכנית פעילה. מנויים בעלי סים ישראלי יכולים להפעיל מצב VOIP לאחר רכישת חבילת שירות מורחבת – לפרטי החבילות בקרו בחנות האפליקציה. תגיות: #הגבלה  #מוגבל  #שיחות נכנסות  #השיחות הנכנסות …

האם בעת ניוד מספר שלי לרשת סלקט לצורך הגדרתו כמספר הנוסף אפסיק לשלם למפעיל הנוכחי ואתחיל לשלם לכם תשלום חודשי?

בעת ניוד המספר שלך מרשת אחרת לרשת סלקט, אתה אכן מפסיק לשלם את התשלום החודשי שלך למפעיל הקודם. אם קיימים חובות או מוצרים אותם רכשת בעסקאות נפרדות – התשלום עליהם למפעיל יימשך. אינך משלם תשלום חודשי לחברת סלקט על החזקת קו בשירות המספר הנוסף. תגיות: …