,

כאשר אני מסנכרן שעון חכם עם המכשיר הנייד שלי, אני מפסיק לקבל שיחות נכנסות

לשעונים חכמים של Google/Apple המסונכרנים עם מכשירים סלולריים קיימת אפשרות הגדרת מצב DND (נא לא להפריע/Do not disturb), אשר גוברת על הגדרות המכשיר. במקרה כזה שיחות נכנסות (VOIP בלבד) והודעות SMS לא יתקבלו לאפליקציה. מילות מפתח: שעון חכם, שעון, Bluet…

התקנתי את המספר הנוסף, אך אני מקבל שגיאה כי היישום לא תומך בגרסת אנדרואיד ישנה

השקנו גרסה חדשה של המספר הנוסף! כדי לאפשר חוויית משתמש מעולה ולעמוד בתקני אבטחת מידע גבוהים, היישום תומך בגרסאות אנדרואיד 8 ומעלה. בגרסאות הנמוכות מ-8, המשתמשים יראו שגיאה והשימוש במספר הנוסף לא יתאפשר. מילות מפתח: שגיאה, תקלה, לא תומך, גרסה, גרסת, …

בניסיון חיוג, אני מקבל הודעת שגיאה "נא להפעיל אפשרות שימוש ב-VOIP" תחת ההגדרות"

משמעות השגיאה היא כי בעת ניסיון חיוג מהאפליקציה, המערכת זיהתה כי המשתמש נמצא מחוץ לגבולות המדינה אליה שייך המספר הראשי (הסים) עליו מותקנת האפליקציה, וכן כי המשתמש רכש חבילה הכוללת אפשרות שימוש ב-VOIP. להפעלת מצב VOIP עליך לעבור לתפריט הראשי >&…

כשאני מקבל שיחה למספר הנוסף, היא מצלצלת במכשיר טלפון נוסף, פרט למכשיר בו מותקנת האפליקציה

קיימת תכונה של Apple, לפיה שיחה נכנסת למכשיר iPhone אחד תצלצל במכשירים נוספים – מכשירי טלפון, iPad, ואף מחשב של Apple, במידה ומתקיימים התנאים הבאים: בשני המכשירים מוגדר ופעיל אותו Apple account. שני המכשירים מחוברים לאותו WiFi שני המכשירים ק…

קיבלתי שיחה נכנסת מהמספר הנוסף שלי, אך ביומן שיחות אני רואה כי השיחה התקבלה ממספר אחר

מדובר במקרה חריג העשוי להתרחש במכשירי iPhone, שבו הנוטיפיקציה על השיחה הנכנסת התקבלה ליישום המספר הנוסף אחרי השיחה עצמה. במקרה זה המשתמש יראה שיחה נכנסת מ"המספר הנוסף", ולא ממי שהתקשר בפועל, אך השיחה כולל המספר המתקשר תופיע באופן תקין ביומן הש…

חלק מהשיחות הנכנסות או היוצאות לא מופיעות ביומן השיחות במכשיר iPhone

יומן השיחות מתעדכן באופן תקין כל עוד במכשיר פועל אינטרנט. במידה ובמכשיר עם מערכת הפעלת IOS (iPhone) האינטרנט לא פעיל, עדיין ניתן לחייג ולקבל שיחות נכנסות. אחרי שהאינטרנט יופעל, רק השיחה האחרונה מהשיחות שבוצעו בזמן שלא היה אינטרנט, תופיע ביומן ה…

כאשר אני מחייג מהאפליקציה במצב VOIP, האפליקציה קורסת

ככל הנראה ברשותך מכשיר מדגם HUAWEI עם גרסת Android 5 – לצערנו, עקב מגבלת דגם מכשיר זה, לא ניתן לבצע חיוג VOIP מהאפליקציה. תגיות: VOIP# HUAWEI # Android 5# #אפליקציה קורסת #תקלה #אין שיחות #שיחה יוצאת #שיחות יוצאות #חיוג #לא יכול לחייג…

כאשר אני נמצא בשיחה באפליקציה במצב VOIP, וישנה שיחה נוספת, במצב החזק (on hold) במכשיר הראשי, לא שומעים אותי בשיחה הפעילה

השימוש בקלט המיקרופון של המכשיר תוכן באופן זה על ידי יצרן המכשיר – לשיחת GSM, הנמצאת במצב החזק על מכשירך, יש עדיפות גבוהה יותר לשימוש במיקרופון, מאשר לשיתוף המיקרופון עם אפליקציות VOIP. תגיות: #VOIP #לא שומעים #אין שמע #שתי שיחות #שיחה נוספת #שיחה אחרת #שיח…

לאחר הפעלת מצב VOIP, השיחות מתנתקות באמצע

שיחות המבוצעות במצב VOIP תלויות באיכות קו האינטרנט על גביו פועל השירות. במקרה של ניתוקי אינטרנט, או מעברים תכופים בין רשתות אלחוטיות שונות, תיתכן איכות שיחה ירודה, ואף ניתוק שיחה. תגיות: #VOIP   #ניתוק   #ניתוק שיחה   #ניתוקי שיחה   #השיחה מתנתקת…

אני לא מקבל שיחות נכנסות

ראשית, בדקו האם הבעיה בשיחות הנכנסות מתרחשת כל הזמן או בשעות מסוימות. כעת עברו למסך אפשרויות ובדוק אם קיימת הגדרת דחייה או הפנייה לשיחות נכנסות באופן גורף: או לפי תזמון: בנוסף, בדקו האם מוגדר באפליקציה מצב "רשימת מותרים" – מצב בו כל …