כיצד ניתן לייבא נתוני יומן שיחות, SMS ואנשי קשר מקובץ גיבוי ליישום?

ביישום המספר הנוסף פתחו את התפריט הראשי >> הגדרות >> גיבוי ושחזור בחרו באפשרות "שחזור מקובץ" ובחרו קובץ שמור לשחזור ההגדרות. גיבוי ושחזור מתבצעים לנתוני יומן שיחות, SMS ורשימת אנשי קשר. תגיות: #יומן #יומן שיחות #שחזור #שחזור מק…

כיצד ניתן לייצא את נתוני יומן השיחות לקובץ גיבוי?

ביישום המספר הנוסף פתחו את התפריט הראשי >> הגדרות >> גיבוי ושחזור בחרו באפשרות "גיבוי לקובץ" ושמרו את הקובץ במיקום הרצוי. גיבוי ושחזור מתבצעים לנתוני יומן שיחות, SMS ורשימת אנשי קשר. תגיות: #יומן #יומן שיחות #גיבוי #גיבוי…

רכשתי חבילה, אך אינני רואה אפשרות הפעלת שירות VOIP ברשימת הגדרות זמינות.

אפשרות שימוש ב-VOIP זמינה בחלק מחבילות הPremium. במידה ולא רכשת חבילה, או שרכשת חבילה מצומצמת – יתכן שאפשרות הפעלת שימוש ב-VOIP לא תהיה זמינה ביישום. על מנת לאפשר שימוש ב-VOIP, עליך לרכוש את החבילה הסטנדרטית (חבילה חודשית חד-פעמית או מתחדשת)…

כיצד ניתן לייצא את נתוני יומן השיחות לקובץ גיבוי?

ביישום המספר הנוסף פתחו את התפריט הראשי >> הגדרות >> גיבוי ושחזור בחרו באפשרות "גיבוי לקובץ" ושמרו את הקובץ במיקום הרצוי. גיבוי ושחזור מתבצעים לנתוני יומן שיחות, SMS ורשימת אנשי קשר. תגיות: #יומן #יומן שיחות #גיבוי #גיבוי…

כיצד לייבא אנשי קשר ממכשיר Android לאפליקציית המספר הנוסף?

הדרך לייבא אנשי קשר ממכשיר Android ליישום המספר הנוסף הוא באמצעות סנכרון אנשי הקשר במכשיר עם Google Contacts, ייצוא רשימה מ-Google וייבוא לאפליקציית המספר הנוסף. להלן השלבים: 1. סנכרון אנשי קשר במכשיר עם Google contacts: פתחו את הגדרו…

הגדרתי הפניית שיחות באפליקציה למספר אחר. באין מענה, האם השיחות יועברו לתא קולי של מספר ההפניה, או של האפליקציה?

במקרה של הגדרת הפניית שיחה, השיחה מופנית למספר חיצוני. במידה ואין מענה במספר החיצוני, השיחה תועבר לתא קולי של המספר אליו בוצעה ההפנייה, במידה וקיים בו תא קולי, ולא לתא הקולי של האפליקציה. תגיות: #הפניית שיחה  #הפניית שיחות  #תא קולי  #אין מע…

רכשת חבילה הכוללת שיחות VOIP. כיצד אני עובר משימוש בחייגן המכשיר לשימוש ב-VOIP?

ההגדרה מיועדת למשתמשים אשר רכשו חבילה הכוללת אפשרות ביצוע שיחות באמצעות VOIP במקום באמצעות חייגן המכשיר. הפעלת מצב VOIP גורמת לכל השיחות הכנסות והיוצאות לעבוד על גבי האיטרנט. למעבר למצב VOIP עברו ללשונית SET/אפשרויות והפעילו את מצב VOIP. …

האם ניתן לחייג מהמספר הנוסף למספרי חירום?

בחיוג מהאפליקציה למספרי חירום, כגון 100, 101 או 102 – המשתמש יועבר לחייגן המכשיר, והחיוג יבוצע בפועל מהמספר הראשי של מכשירכם. תגיות: #שיחה יוצאת  #הוצאת שיחה  #שיחות יוצאות  #חיוג  #לחייג  #100  #101  #102  #מספרי חרום  #חרום  #חירום  #משטר…

האם אפשרות הגדרת תזמון אוטומטי היא בעלות נוספת?

אפשרות הגדרת תזמון אוטומטי לשיחות נכנסות זמינה גם למשתמשים שנמצאים בתוכנית ניסיון, וגם למשתמשים שרכשו חבילת שירות. לא נדרש תשלום נוסף מעבר לעלות חבילת השירות. תגיות: #שעות  #שעות עבודה  #שעות פעילות  #דחיית שיחות  #שיחות נכנסות  #תא קולי  #ה…

האם ניתן לקבוע באפליקציה שעות שבהן שיחות ייחסמו באופן אוטומטי?

כן, קיימת אפשרות תזמון אוטומטי של שיחות נכנסות באמצעות הגדרת שעות עבודה באפליקציה/Out of office schedule. להגדרת שעות פעילות, היכנסו למסך אפשרויות/SET וסמנו את אפשרות "תזמון אוטומטי". במסך הגדירו את שעות הפעילו, ובחרו את הפעולה שתתצבע בשעות פעילות ומעבר להן עבור ה…