הפעלתי מצב כהה במכשיר שלי, אך צבע יישום המספר הנוסף לא השתנה. מדוע?

יישום המספר הנוסף אינו תומך במצב כהה (Dark mode) במכשירי Android. ניתן לשנות את צבע היישום באמצעות כניסה לתפריט >> הגדרות >> צבע.                 מילות מפתח: צבע, ערכת צבע, מצב כהה, מצב אפל, Dark mode, Android, אנדרואיד…

מישהו אחר נרשם ל-WhatsApp או לשירות אחר עם המספר הנוסף שהיה שייך לי בעבר.

המספר הנוסף ניתן למשתמש בהשאלה, ונמצא ברשותו כל עוד קיימת תוכנית פעילה בתשלום באפליקציה. במקרה של ביטול תוכנית או סיום תקופת תוכנית, המספר הנוסף נכנס לתקופת הקפאה של 90 יום, במהלכה ניתן לרכוש תוכנית ולחדש את השירות. בתום 90 ימי ההקפאה, המס…

היכן נשמר קובץ אנשי קשר שייצאתי מתוך ספר הטלפונים של האפליקציה?

עבור לקוחות Android, קובץ ייצוא מתוך ספר הטלפונים של האפליקציה נשמר בתיקיית אחסון ראשית של מכשיר הטלפון עליו מותקנת האפליקציה או על SD card. ללקוחות iPhone, מערכת IOS אינה מאפשרת ייצוא אנשי קשר מהאפליקציה. תגיות: #פרטיות  #ספר טלפונים  #ספר הטלפונים  #אנשי…

היכן נשמרים פרטי אנשי קשר מתוך ספר הטלפונים של האפליקציה, ואיזה שימוש נעשה בהם?

פרטי אנשי קשר הנמצאים בספר הטלפונים של האפליקציה נשמרים ברמת מכשיר המשתמש. הם אינם מועברים לשרתי האפליקציה ולא חשופים לחברת סלקט. תגיות: #פרטיות  #ספר טלפונים  #ספר הטלפונים  #אנשי קשר  #אנשי הקשר…

רכשתי שירות Premium והגדרתי כתובת מייל לקבלת הקלטות שיחה. האם אתם שומרים את הקלטות השיחה?

הקלטות השיחה נשלחות עם סיום השיחה לכתובת המייל המוגדרת על ידי משתמש באפליקציה. מטעמי שמירה על פרטים איננו שומרים הקלטות שיחות של לקוחות. תגיות: #פרטיות  #הקלטות  #אוספים  #שומרים  #הקלטת שיחות…

הגדרתי תא קולי באפליקציה ועדיין בעת דחיית שיחה היא לא עוברת למענה קולי של המספר הנוסף אלא למספר הראשי.

כאשר מוגדר למנוי בהגדרות המכשיר שלו ללכת לתא קולי באין מענה, דחיה או תפוס אזי אלו פעולות שתופסות בעדיפות ראשונה. מבחינת המספר הנוסף ההפניה לתא קולי היא מענה שיחה. המנוי יכול לשלוט על זה על ידי הגדרות call setting a More settings a Call Forwarding a v…

מה קורה לשיחה נכנסת באין מענה? האם לאפליקצייה יש תא קולי?

לאפליקציית המספר הנוסף אין תא קולי. מה שיקרה באין מענה תואם את מה שקורה בשיחה לקו הראשי הפרטי: אם יש משיבון הוא יענה ויש לקחת זאת בחשבון. אם המספר בעקוב אחרי הוא יצלצל במספר אחר. אם אין הפניה מיוחדת לא יהיה מענה. מה שניתן לעשות: להעלות את…

האם קיימת אפשרות נעילת אפליקציה לשמירה מירבית על פרטיות אנשי הקשר?

בשלב זה לא כחלק מאפליקציית Num2 עצמה, אלא באמצעות מכשירי טלפון חדשניים בהם קיימת אפשרות נעילת יישומים, או באמצעות אפליקציה חיצונית דוגמת אפליקציית App Lock. תגיות: #פרטיות  #נעילה  #לנעול  #נעילת  #להגדיר סיסמא  #להגדיר סיסמה  #להגדיר קוד…

האם אנשי הקשר המופיעים בספר טלפונים האישי של האפליקציה מזוהים ב-true caller?

לא תגיות: #פרטיות  #ספר טלפונים  #אנשי קשר  #טרו קולר  true caller#

האם נאספים פרטי אנשי קשר מהטלפון הנייד שלי?

לא. אנשי הקשר אישיים ומתאפשרת אליהם גישה רק לצורך חיוג. המערכת לא אוספת אותם ולא מעבירה אותם לשרתי השרות. אין לנו צורך במידע ואנו מעוניינים לשמור על פרטיות הלקוח. תגיות: #פרטיות  #אנשי קשר  #ספר טלפונים  #אוספים  #שומרים…