כניסה למערכת

שאלות ותשובות – הורדה, הרשמה, רכישה וביטול

  • ניתן לרכוש עד חמישה מספרים נוספים באפליקציה. בכדי לעשות זאת עקבו אחר ההסברים הבאים לאנדרואיד ולאייפון.  
  • עבור מכשירי Android יש לגשת להגדרות המכשיר – מנהל ישומים. יש לבחור את אפליקציית המספר הנוסף. תחת הרשאות ניתן לראות אילו הרשאות קיימות לאפליקציה ואילו לא אושרו.

    עבור מכשירי iphone תחת הגדרות ניתן לגלול עד למטה לרשימת ישומים, ולראות את רשימת ההרשאות בכל ישום, או ניתן לגשת לכל סוג הרשאה לחוד ולראות אילו אפליקציות עושות בהן שימוש, לדוגמא פרטיות, נוטיפיקציות ועוד.

    ניתן גם להתקין את האפליקציה מחדש ובמעמד ההתקנה לאשר את ההרשאות.

    תגיות: #הרשאות  #הרשאה  #לאשר  #permission#  permissions
  • לאחר התקנת האפליקציה, על מנת להבטיח את השימוש בשירות ושמירת המספר שהוקצה לך, עליך לרכוש חבילה בחנות האפליקציה. במקרה של ביטול שירות, המספר שהוקצה לך יבוטל תוך פרק זמן מסוים, ויתכן ויוקצה למשתמש אחר. במידה והשתמשת במספר לרישום לאתרים או שירותים כגון WhatsApp , רשתות חברתיות ועוד, אנו ממליצים למחוק את הרישום או להחליפו למספר אחר. עם רכישת חבילת המספר הנוסף, במידה והמספר בו השתמשת בעבר בוטל, תקבל מספר אקראי אחר לשימוש.
    תגיות: #לא עובד  #לא עובדת  #הפסיקה לעבוד  #אין שירות  #לא השתמשתי  #אי שימוש  #לחדש שירות  #להחזיר שירות  #3 חודשים  #שלושה חודשים  #90 יום
  • ה-App ID אמור להתעדכן אוטומטית. במידה והשדה נשאר ריק יתכן ש: דפדפן האינטרנט שבו המכשיר שלך משתמש אינו מאפשר עוגיות (cookies) כניסה מדף החנות לדף רכישת המוצר בוצעה לאחר זמן רב. במקרה זה יש לנסות לחזור לאפליקציה ולבצע כניסה חוזרת לדף רכישת השירות.
    תגיות: #מנסה לקנות  #app id#  app_id  #מזהה אפליקציה  #לא מצליח לקנות  #לקנות שירות
  • כדי לראות את חבילת השירות המעודכנת עליך לסגור ולפתוח את התפריט הראשי של האפליקציה, או לצאת ולהיכנס מחדש לאפליקציה. אם עדיין לא ראית כי החבילה שרכשת התעדכנה – עליך לפנות לתמיכה הטכנית באמצעות צור קשר.
    תגיות: #קניתי  #שילמתי  #לא עובד  #לא קיבלתי  #לא התעדכן  #פרימיום  #Premium  #שירות בתשלום  #לא מצליח
  • בעת שימוש באפליקציה לצורך ביצוע שיחות, Num2 מייצר איש קשר זמני במכשירך ומוחק אותו בסיום כל שיחה. הודעת השגיאה שמתקבלת במכשיר היא כתוצאה מהגדרה במערכת הפעלה בחלק ממכשירי Xiaomi. כדי לאפשר לאפליקציה ליצור ולהסיר את איש הקשר הזמני במכשיר ה- Xiaomiשלך עליך להיכנס ל-הגדרות אבטחה >> הרשאות >> הרשאות >> עליך לתת הרשאה להוסיף ולהסיר אנשי קשר לאפליקציית Num2. חשוב לציין כי אפליקציית Num2 משתמשת בהרשאת אנשי קשר לטובת עבודה תקינה של היישום בלבד. האפליקציה אינה אוספת מידע של אנשי קשר במכשירך.
    תגיות: #הודעת שגיאה  #שגיאה  #מנסה למחוק  #רוצה למחוק  #למחוק את אנשי הקשר  #למחוק אנשי קשר  #מחיקת אנשי קשר
  • אם מתקינים את האפליקציה על מכשירים שונים עם אותו SIM האפליקציה תעבוד תקין במכשיר האחרון. אם מחזירים את ה SIM לטלפון הקודם בו האפליקציה מותקנת עם אותו מספר הוא לא יעבוד. לפתרון הבעיה, אנו ממליצים להסיר את האפליקציה ולהתקינה מחדש בטלפון הנוכחי.
    תגיות: #החלפתי טלפון  #החלפתי מכשיר  #החלפת מכשיר  #החלפת טלפון  #העברתי כרטיס  #העברתי סים  #העברתי SIM  #החלפתי  #העברתי
  • תשובה: המספר הנוסף באפליקציה "מקושר" למספר הראשי עליו היא מותקנת. לכן במידה והוחלף SIM למספר אחר, מומלץ לבצע לאפליקצייה "העברת חשבון" ולרשום אותו על המספר הסים הראשי החדש. ראו "איך לבצע העברת חשבון".
    מילות מפתח: #לא עובדת  #לא עובד  #לא מוציא שיחות  #אין שירות  #בעיה באפליקציה  #תקלה  #לא מתקשר  #לא מחייג  #אין סמסים  #שגיאה  #החלפתי מספר  #מספר אחר  #החלפתי סים  #החלפתי SIM  #שיניתי מספר  #החלפת כרטיס סים  #החלפת כרטיס SIM
  • קיימת תכונה של Apple, לפיה שיחה נכנסת למכשיר iPhone אחד תצלצל במכשירים נוספים – מכשירי טלפון, iPad, ואף מחשב של Apple, במידה ומתקיימים התנאים הבאים:
    • בשני המכשירים מוגדר ופעיל אותו Apple account.
    • שני המכשירים מחוברים לאותו WiFi
    • שני המכשירים קרובים פיזית זה לזה (למשל, נמצאים באותו בית)
    גם אם המשתמש ענה לשיחה במכשיר השני, ולא הזה עליו מותקנת האפליקציה, השיחה תתעדכן ותופיע ביומן השיחות של המספר הנוסף.
    תגיות: # מכשיר נוסף #טלפון נוסף #טלפון אחר #מכשיר אחר #iPad #אייפד #שני מכשירים #שני טלפונים #שיחה נכנסת #צלצול #יומן #יומן שיחות #אייפון #iPhone #IOS
  • על מנת לאתר את הבעיה הספציפית אצלך, אנא בצע את הפעולות הבאות:

    1. וודא שהגלישה פתוחה
    2. וודא שכל ההרשאות (Permissions) מאופשרות, לרבות גישה לאנשי קשר.
    3. אם ברשותך מכשיר עם שני כרטיסי SIM (Dual SIM), וודא כי הוצאת שיחות במכשיר מוגדרת מהSIM איתו בוצע רישום לאפליקציה.
    4. אם הבעיה עדיין קיימת – יש לך שיחות והודעות נכנסות אך אין שיחות והודעות יוצאות – אנא שלח לנו צילום מסך ומהי ההודעה המוצגת בזמן ניסיון השיחה וניסיון שליחת ההודעה.
    תגיות: #לא עובדת #לא עובד  #לא מוציא שיחות  #אין שירות  #בעיה באפליקציה  #תקלה  #לא מתקשר  #לא מחייג  #אין סמסים  #שגיאה
    גם ב
  • יתכן והתקנת האפליקציה לא הסתיימה באופן תקין. יש לנסות להסיר את ההתקנה ולהתקין מחדש. במידה והבעיה חוזרת, עליך לפנות לקבלת תמיכה בכתובת num2@cellact.com
    תגיות: #שגיאה  #אינו פעיל  #לא פעיל  #לא עובד  #אין שירות  #לא עובדת  #לא מתקשר  #בעיה  #תקלה
  • מקרה בו מנוי אייפון רואה כי החבילות בחנות הן בסטטוס לא זמין, פירושו שחשבון ה-Apple של הלקוח לא יכול לבצע תשלום עקב חוסר הרשאה או הגבלה בביצוע תשלומים. יכולות מגוון סיבות מדוע החשבון לא יכול לבצע תשלום (דוגמא – החשבון עם חסימת רכישה לילדים). במקרה זה עליך להסדיר את הרשאות החשבון מול Apple.
    תגיות: #מנסה לקנות  #לא זמין  #חבילה לא זמינה  #רוצה לקנות  #לא מצליח לקנות  #לקנות שירות  #App store  #שירות לא זמין
  • השקנו גרסה חדשה של המספר הנוסף! כדי לאפשר חוויית משתמש מעולה ולעמוד בתקני אבטחת מידע גבוהים, היישום תומך בגרסאות אנדרואיד 8 ומעלה. בגרסאות הנמוכות מ-8, המשתמשים יראו שגיאה והשימוש במספר הנוסף לא יתאפשר.
    מילות מפתח: שגיאה, תקלה, לא תומך, גרסה, גרסת, אנדרואיד, android
  • שם האפליקציה בחנויות הוא Secondary number. לאיתור האפליקציה בחנות, ניתן לבצע את החיפושים הבאים: "המספר הנוסף", "num2", "secnum" או  "secondary number".

    ניתן גם להיכנס לקישורים הבאים:

    ב-Google play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cellact.secnum

    ב-App store: https://apps.apple.com/il/app/secnum/id1215632082

    הקישור זהה בחנות הישראלית, ובחנויות של מדינות אחרות בהן נמצאת האפליקציה.

    תגיות: #להוריד  #להוריד אפליקציה  #להוריד את האפליקציה  #להתקין  #להתקין אפליקציה  #להתקין את האפליקציה  #חנות  #חנות האפליקציה  Google play#  App store#  #לא מוצא את האפליקציה  #למצוא את האפליקציה  #חנות  #גוגל פליי
  • וודאו כי לאפליקציה ניתנה הרשאה לגישה לאנשי קשר של המכשיר. ראו גם: איך לתת הרשאות לאפליקציה לאחר שהותקנה? מדוע האפליקציה זקוקה להרשאת גישה לאנשי קשר?
    מילות מפתח: #מחייג לעצמי  #לא מצליח לחייג חזרה  #לא מצליח לחזור  #לחזור למי שהתקשר  #מתקשר לעצמו  #האפליקציה מתקשרת לעצמה
  • אפשרות שימוש ב-VOIP זמינה בחלק מחבילות הPremium. במידה ולא רכשת חבילה, או שרכשת חבילה מצומצמת(חבילת 120 דקות) – יתכן שאפשרות הפעלת שימוש ב-VOIP לא תהיה זמינה ביישום. על מנת לאפשר שימוש ב-VOIP, עליך לרכוש חבילת 1,500 דקות או 3,000 דקות.
    מילות מפתוח: #חבילה #VOIP #אינטרנט #שיחות VOIP #חבילת VOIP
  • חבילת החלפת מספר כוללת החלפת מספר נוסף קיים במספר נוסף אחר המוגרל אקראית מתוך מאגר מספרי האפליקציה. החלפת מספר זמינה רק למשתמשים שרכשו חבילת שירות מתחדשת בחנות האפליקציה.
    מילות מפתח: #החלפת מספרת  #להחליף מספר  #להחליף את המספר  #לשנות את המספר  #לשנות מספר  #מה זה נותן לי   #מה זה מאפשר
  • למשתמשים בעלי מכשיר Android אשר רוכשים שירות בחנות של PayPal קיימת אפשרות לשתף את דף התשלום עם אדם אחר. כך המשתמש יבחר את החבילה הרצויה, בעוד שהתשלום יתבצע על ידי אחר באמצעות PayPal. אלה השלבים:
    • בוחרים קניה דרך חנות PayPal
    • בדף שנפתח לוחצים על כפתור שיתוף
    • בוחרים מתוך אפשרויות שליחת הקישור.
    מי שמקבל את הקישור יוכל לשלם על החבילה, אשר יכולה להיות חד-פעמית או מתחדשת, ותופעל אצל מנוי המספר הנוסף. 
    מילות מפתח: #רוצה לשלם  #אפשר לשלם  #לא נמצאת אצלי  #לא מותקנת אצלי  #מישהו אחר  #אדם אחר #מתנה #במתנה
  • בנוסף לאפשרות לרכישת מספר נוסף ישראלי, ניתן לרכוש גם מספר נוסף הולנדי.
     תגיות: #מספר זר  #מספר חו"ל  #מספר חול  #SIM זר  #סים זר  #SIM חו"ל  #סים חו"ל  #מספר לא ישראלי  #מספר שאינו ישראלי
  • המספר הנוסף יישאר ברשות המשתמש כל עוד רכש חבילה פעילה הכוללת דקות שיחה והודעות סמס. במקרה של סיום או ביטול שירות, המספר הנוסף יוחזר למאגר מספרים פנויים של האפליקציה וייתכן ויוקצה למשתמש אחר. במידה ומשתמש נייד מספר מרשת אחרת לאפליקציית המספר הנוסף – המספר יישאר אצלו, וכן המשתמש יוכל לנייד את המספר לרשת מפעיל אחרת בכל עת. במידה ולא היה שימוש פעיל במספר שנויד לאפליקציה (לא היה שימוש בשירות, ו/או חבילת Premium פעילה ביישום) למשך 6 חודשים, החברה תהיה רשאית להחזיר את המספר באמצעות ניוד לרשת מפעיל המקורי שלו. במקרה של הפסקת שימוש באפליקציה, במידה והמשתמש נרשם לאתרים ושירותים שונים באמצעות המספר הנוסף, על המשתמש לבטל את הרישום ולהסיר את החשבונות שפתח, מאחר והמספר שחזר למאגר פנויים עשוי להיות מוקצה כעת למשתמש אחר.
    תגיות: #נשאר אצלי  #נשאר שלי  #הגבלת זמן  #כמה זמן  #לא משתמש  #לא השתמשתי  #לא אשתמש
  • משתמשים הרוכשים שירות Premium במספר הנוסף נהנים מ-3,000 דקות שיחה (נכנסות ויוצאות) ו-1,000 הודעות SMS (נכנסות ויוצאות) בחודש שירות. היישום מאפשר שימוש בדקות שיחה על חשבון ובהתאם לחבילה הקיימת אצל המשתמש אל מול המפעיל הסלולרי שלו.
    תגיות: Premium#  #פרימיום  #מנוי בתשלום  #שירות בתשלום  #הגבלה  #הגבלת  #מוגבל  #הגבלת שיחות  #הגבלת דקות שיחה  #הגבלת הודעות  #הגבלת SMS
  • אפשרות הקלטת שיחות זמינה ללקוחות אשר רכשו חבילת 3,000 דקות למספר נייד, או חבילה למספר נייח, בחנות האפליקציה. עקב מדיניות הספקיות Google Play ו-Apple, אפשרות הקלטת שיחה אינה מובנית ביישום המספר הנוסף, אלא ניתנת כהטבה לאחר רכישת שירות בתשלום, אצל מפעיל הרשת הסלולרית אליה משתייך המספר הנוסף (רשת סלקט תקשורת). הקלטת השיחה מתבצעת במערכות המפעיל ונשלחת למשתמש באמצעות דוא"ל. למען שמירה על פרטיות המשתמש, הקלטות השיחה נמחקות ממערכות המפעיל לאחר השליחה.
    מילות מפתח: #הקלטה #הקלטות #הקלטת שיחות #הקלטת שיחה #הקלטת השיחות #להקליט שיחות #להקליט את השיחות #להקליט #רוצה להקליט #אפשר להקליט
  • חשבון WhatsApp שני על מכשיר טלפון נתמך היום במרבית הטלפונים החדשים עם מערכת הפעלה Android 8 ומעלה. אנו ממליצים להגדיר בחשבון WhatsApp אימות דו שלבי, שיבטיח את פרטות חשבון WhatsApp עבור המספר הנוסף. לאופן הגדתר אימות דו שלבי ב-WhatsApp לחץ כאן. לצפייה במדריך להגדרת האפשרות במכשירך לחץ כאן. במכשירי Android ישנים יותר ניתן להתקין אפליקציית WhatsApp for Business ובה להגדיר את המספר הנוסף. להורדת אפליקציית WhatsApp business למכשירך לחץ כאן.
    תגיות: #WhatsApp  #ווטסאפ
  • ניתן להמשיך להשתמש בשירות המספר הנוסף גם מחוץ לגבולות המדינה אליה שייך המספר הראשי בקלות, באמצעות הפעלת מצב VOIP, ועל גבי ערוץ DATA – Wi-Fi או אינטרנט של כרטיס סים חלופי. להפעלת מצב VOIP יש תחילה לרכוש חבילת שירות התומכת באפשרות זו בחנות האפליקציה(כלל החבילות, חוץ מחבילת 120 דקות, תומכות באפשרות של שימוש ב-VOIP). לאחר הרכישה על המשתמש לעבור לתפריט הראשי >> הגדרות >> הפעלת שימוש ב-VOIP.  וודאו כי החבילה שרכשתם מאפשרת שימוש במצב VOIP! היכולת להפעיל את המצב תלויה בגודל החבילה ובמדינה בה התקנת את האפליקציה. כמו כן, קבלת והוצאת שיחות מהמספר הנוסף עבור משתמשים ללא חבילה הכוללת שימוש ב-VOIP, תתאפשר רק במידה וקיימת חבילת שיחות בחו"ל על המספר הראשי עליו מותקנת האפליקציה, ללא סיסמא. שירות שיחות תקין תלוי בהגדרות נדידה של המפעיל המארח בחו"ל ומפעיל הרשת של המנוי. שימו לב, כי מכיוון שהמספר הנוסף עושה שימוש בשיחות וגלישה של המספר הראשי, אנו ממליצים בעת השהיה בחו"ל להפעיל את האפליקציה במצב VOIP על גבי סים מקומי או Wi-Fi, ולא על גבי סים במצב נדידה (Roaming), זאת על מנת להימנע מחיובים חריגים אצל מפעיל הרשת אליו משתייך הסים.
    תגיות: #בחו"ל  #בחול  #בחוץ לארץ  #מחוץ לישראל  #לא בישראל  #לא רק בישראל
  • ניתן להתקין את אפליקציית המספר הנוסף על מספר ישראלי, וגם על גבי מספר מקומי במדינות נבחרות. את האפליקציה ניתן להוריד מחנויות Google play ו-App store במדינה אליה משתייך המספר הראשי.

    בטבלה הבאה ניתן לראות את המדינות בהן ניתן להוריד את האפליקציה ולקבל את קוד הרישום למספר טלפון מקומי.

    הטבלה מתעדכנת מעת לעת.

    מועד העדכון האחרון הינו חודש פברואר 2025

    Albania
    Australia
    Austria
    Bahrain
    Belarus
    Belgium
    Bosnia and Herzegovina
    Brazil
    Bulgaria
    Canada
    Croatia
    Cyprus
    Czech Republic
    Denmark
    Egypt
    Estonia
    Finland
    France
    Georgia
    Germany
    Greece
    Hungary
    Iceland
    Ireland
    Israel
    Italy
    Jordan
    Latvia
    Lebanon
    Liechtenstein
    Lithuania
    Luxembourg
    Macedonia
    Malta
    Moldova
    Montenegro
    Netherlands
    Norway
    Palestine
    Poland
    Portugal
    Romania
    Serbia
    Slovakia
    Slovenia
    South Africa
    Spain
    Sweden
    Switzerland
    Syria
    Thailand
    Turkey
    Ukraine
    United Arab Emirates
    United Kingdom
    United States
    Vietnam

    תגיות: #מספר זר  #מספר חו"ל  #מספר חול  #SIM זר  #סים זר  #SIM חו"ל  #סים חו"ל  #מספר לא ישראלי  #מספר שאינו ישראלי
  • אם ברצונך לבטל במיידי את שירות המספר הנוסף ולהפסיק לקבל שיחות ו-SMS, באפשרותך לבצע מחיקת חשבון בתפריט הראשי >> חשבון >> מחק חשבוןמחיקת החשבון:
    • מאפשרת לבצע ביטול של התוכנית הקיימת והופכת את האפליקציה ללא פעילה.
    • במידה והחבילה נרכשה ב-PayPalאו ב-Google Play, החיובים החודשיים מופסקים אוטומטית עם מחיקת השירות.
    • במידה והחבילה נרכשה בחנות App Store של iPhone, פעולת מחיקה מפנה את המשתמש לחנות לצורך ביטול מנוי והפסקת תשלומים.
    מה קורה לאחר ביצוע מחיקת חשבון?
    • חשבון המשתמש באפליקציה מוקפא, לא ניתן להשתמש באפליקציה, והמשתמש אינו מקבל שיחות נכנסות או SMS.
    • מתחילה ספירה של 90 יום לשחרור המספר הנוסף למאגר מספרים פנויים, והפסקת שיוך המספר הנוסף.
    • במהלך 90 יום מהקפאת השירות, המנוי יכול לרכוש חבילה ולחדש את השימוש בשירות.
    • עצם מחיקת החשבון אינה מבטלת את התשלומים של מי שרכש שירות מנוי חודשי. על המשתמש להיכנס לחנות האפליקציה בעקבות הפנייה לקישור, ולבטל את שירות המנוי.
    מילות מפתח: #לבטל  #ביטול  #להפסיק  #הפסקת שירות  #לעצור  #להתנתק  #איך אני מתנתק  #איך מתנתקים  #איך מפסיקים  #איך מבטלים  #להסיר התקנה  #מסיר התקנה
  • במקרים מסוימים, חלק ממכשירי אנדרואיד או אפליקציות צד שלישי עשויים לחסום קבלת נוטיפיקציות, ובכך למנוע מ Num2 מלקבל הודעות SMS. להלן תמצאו כמה צעדים שתוכלו לנקוט כדי לפתור את הבעיות שאנו מודעים להם.

    מכשירי Android גרסה 6.0 והלאה

    עבור מכשירים שבהם פועלת Android גרסה 6.0 ואילך, ודא שכל ההרשאות עבור Num2 מופעלות:

    1. כנס להגדרות המכשיר
    2. הקש על "ישומים"
    3. בחר Num2
    4. בחר ניהול הרשאות וודא שכל ההרשאות מופעלות

    מכשירי Android גרסת 6.0.1

    1. הקש על הגדרות.
    2. בחר סוללה.
    3. הקש על סמל התפריט ובחר אופטימיזציה או מיטוב סוללה.
    4. בחר בכל היישומים.
    5. הקש על Num2, ואז בחר Don't optimize.

    מכשירי Android גרסה 9

    עבור מכשירים עם גרסת אנדרואיד 9, וודאו שתכונת הסוללה המותאמת אינה מונעת מ- Num2 לשלוח אליכם התראות:

    1. הקש על הגדרות.
    2. בחר סוללה.
    3. בחר Adaptive Battery.
    4. הקש על Restricted apps, וודא כי Num2 אינו מופיע ברשימה.

    אפליקציות צד שלישי

    Clean Master

    אפליקציה זו של צד שלישי מנהלת חיסכון בסוללות ו- RAM.

    1. בקר בכרטיסיית הכליםTools  של האפליקציה.
    2. בחר Notification Cleaner
    3. הקש על סמל גלגל השיניים 
    4. השבת תכונה זו עבור Num2 בלבד, או עבור כל ההתראות.

    Security Master

    ייתכן שאפליקציית האבטחה של צד שלישי חוסמת את Num2 לשלוח התראות:

    1. כנס למנקה ההתראה של האפליקציה (Notification cleaner).
    2. הקש על סמל גלגל השיניים .
    3. וודא כי Num2 אינו מסומן ומופיע תחת אפליקציות – התראות מאושרות (Apps – Notifications Allowed).

    הערה: במקרים מסוימים, ייתכן שתצטרך להסיר את ההתקנה של האפליקציה על מנת לקבל התראות לנייד.

    רשימת דגמי Android

    להלן רשימה של מכשירי ודגמי אנדרואיד הידועים כבעלי הגדרות העשויות להשפיע על קבלת נוטיפיקציות לאפליקציית Num2.

    (Asus Zenfone (Android 7.0

    שלב 1: ודא שה- Num2 מוגדר להפעלה אוטומטית

    1. ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
    2. הקש על ניהול צריכת חשמלPower Management.
    3. בחר ב- Auto-start Manager.
    4. מצא את Num2 וודא שהוא מופעל.

    שלב 2: רשום את Num2 כאפליקציה מוגנת

    1. ממגירת האפליקציות, הקש על Mobile Manager.
    2. הקש על Boost.
    3. הקש על Enable Super Boost ובחר רשימת אפליקציות מוגנות/ Protected app list.
    4. ודא כי Num2 מופיע ברשימה

    Asus Zenfone 2

    ודא שמותר ל- Num2 להתחיל בהפעלה ממנהל ההפעלה האוטומטי:

    1. הקש על יישומים.
    2. הקש על מנהל הפעלת אוטומטית (Auto-start manager).
    3. העבר את Num2 למצב מאושר.

    Huawei Honor 6

    שלב 1: רשום את Num2 כאפליקציה מוגנת

    1. הקש על הגדרות.
    2. הקש על חיסכון בחשמל/Power Saving.
    3. הקש על אפליקציות מוגנות/Protected apps.
    4. העבר את Num2 למצב מופעל.

    שלב 2: הפעל את Num2 במנהל ההתראות

    1. מתפריט ישומים הקש על הגדרות.
    2. הקש על מנהל ההתראות/Notification Manage.
    3. בחר Notify עבור Num2 כדי לקבל התראות דחיפה.

    Huawei Honor 8

    שלב 1: רשום את Num2 כאפליקציה מוגנת

    1. מתפריט האפליקציות, הקש על הגדרות.
    2. הקש על הגדרות מתקדמות/Advanced Settings.
    3. הקש על מנהל הסוללה/Battery Manager
    4. הקש על אפליקציות מוגנות/Protected apps  (או "סגור אפליקציות לאחר נעילת המסךClose apps after screen lock)
    5. העבר את Num2 למצב מופעל.

    שלב 2: התעלם ממיטוב הסוללה עבור Num2

    1. מתפריט האפליקציות, הקש על הגדרות.
    2. הקש על ישומים/Apps
    3. הקש על 'מתקדם'/Advanced
    4. בחר התעלם ממיטוב סוללה/Ignore battery optimizations
    5. בחר Num2 והתעלם מהאפליקציה.

    שלב 3: אפשר התראות מ-Num2

    1. ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
    2. בחר ב"לוח ההודעות ושורת המצב"/Notification Panel & Status Bar
    3. הקש על מרכז ההודעות/Notification Center ומצא את Num2
    4. וודא שהרשאות הודעות דחיפה/Allow Notifications והצגת עדיפות/Priority Display פועלות

    Huawei P8 lite

    שלב 1: אפשר את Num2 לרוץ בעת ההפעלה

    1. מתפריט ישומים, הקש על מנהל הטלפון/Phone Manager.
    2. החלק שמאלה והקש על מנהל ההפעלה/Startup Manager.
    3. הקש על Num2 והבטיח שהוא מוגדר להפעלה אוטומטית בעת הפעלת המערכת.

    שלב 2: אפשר התראות מ- Num2

    1. מתפריט ישומים, הקש על מנהל הטלפון/Phone Manager.
    2. החלק שמאלה והקש על מנהל ההתראות/Notification Manager.
    3. הקש על "כללים"/Rules  וודא ש- Num2 מוגדר לשליחת התראות ללוח ההודעות. בדוק אם הגדרות אחרות בתצוגה זו עשויות לחסום התראות.

    Huawei Mate 8 & Huawei Nova Plus

    ודא ש-Num2 פטור מתכונות מיטוב הסוללות של המכשיר שלך:

    1. ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
    2. הקש על הגדרות מתקדמות/Advanced Settings.
    3. הקש על מנהל הסוללות/Battery Manager.
    4. הקש על אפליקציות מוגנות/Protected apps.
    5. העבר את Num2 למצב פעיל.

    LeEco/LeTV

    שלב 1: אפשר את Num2 לרוץ בעת ההפעלה

    1. ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
    2. הקש על הרשאות/Permissions.
    3. הקש על נהל השקה אוטומטית/Manage Auto Launch. אם אפשרת ליישומים אחרים להפעלה אוטומטית, תראה שהפעלת ל-[x] אפליקציות להפעלה אוטומטית
    4. העבר את Num2 למצב הפעלה.

    שלב 2: רשום את Num2 כאפליקציה מוגנת

    1. ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
    2. בחר סוללה והקש על ניהול חסכון בחשמלPower saving management.
    3. בחר הגנת אפליקציותApp Protection.
    4. העבר את Num2 למצב הפעלה.

    הערה: אם הפעלת ניקוי מסך נעילה/Lock Screen Cleanup ו-Ultra Long Standby during Sleep, עליך להשבית אותם כדי לאפשר התראות Num2.

    Lenovo

    הפעל את הגדרת ההתחלה האוטומטית עבור אפליקציית Num2:

    1. ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
    2. הקש על Power Manager.
    3. בחר Background app management.
    4. העבר את Num2 ל-Allow auto-start.

    (OnePlus (Android 7.0 and earlier

    עבור גרסאות מערכת המוקדמות מ- Android 8.0 Oreo, ודא כי Num2 מוגדר להפעלה אוטומטית:

    1. ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
    2. הקש על ישומים/ Apps.
    3. הקש על סמל גלגל השיניים  בצד שמאל למעלה.
    4. בחר הפעלה אוטומטית של אפליקציה/ App Autolaunch.
    5. העבר את Num2 למצב הפעלה.

    (OnePlus (Android 8.0 and later

    שלב 1: בדוק שאחסון האפליקציות מוגדר להתנקות כרגיל

    1. ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
    2. הקש על מתקדם/Advanced.
    3. בחר ניהול אפליקציות אחרונות/Recent apps management.
    4. וודא שהאפשרות Normal clear  מופעלת.

    שלב 2: אל תכלול את Num2 בהגדרות אופטימיזציה של הסוללה

    1. ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
    2. הקש על סוללה ואז על מיטוב של סוללה/Battery Optimization.
    3. הקש על Apps not optimized  ובחר בכל היישומים.
    4. מצא את Num2 והבטיח שהוא מוגדר כ-Don't optimize.

    OnePlus 3

    התאם את מיטוב הסוללה שלך כדי לאפשר התראות מ-Num2 כאשר הוא פועל ברקע:

    1. ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
    2. הקש על סוללה.
    3. בחר מיטוב סוללה/Battery Optimization.
    4. הקש על אייקון  Overflow Optimization.
    5. בחר מיטוב מתקדם/Advanced Optimization.
    6. העבר את Num2 למצב כבוי

    OPPO

    שלב 1: רשום את Num2 כאפליקציה מוגנת

    1. ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
    2. הקש על הגדרות מתקדמות/Advanced Settings.
    3. הקש על מנהל הסוללה/Battery Manager, ואז על יישומים מוגנים/Protected Apps.
    4. הוסף את Num2 כדי לאפשר הגנה.

    שלב 2: התעלם ממיטוב הסוללות עבור Num2

    1. ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
    2. הקש על ישומים/Apps, ואז על מתקדם/Advanced
    3. בחר התעלם ממיטוב סוללות/ Ignore Battery Optimizations.
    4. עדכן את Num2 כדי להתעלם מאופטימיזציה.

    שלב 3: אפשר התראות מ- Num2

    1. ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
    2. הקש על Notification Panel & Status Bar.
    3. הקש על מרכז ההתראות/Notification Center.
    4. מצא את Num2 והפעל את ההודעות מאפשרות ותצוגת עדיפות/allow notifications and  priority display

    Samsung

    שלב 1: קבע עדיפות להודעות מ- Num2

    1. ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
    2. הקש על ישומיםApps.
    3. בחר Num2.
    4. תחת הגדרת אפליקציות/App Setting, הקש על התראות/Notifications
    5. עדכן על הגדר בעדיפות/Set as priority.

    שלב 2: רשום את Num2 לאפליקציות ללא פיקוח/Unmonitored apps

    1. ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
    2. הקש על ניהול מכשירים/Device management.
    3. בחר סוללה/Battery.
    4. הקש על אפליקציות ללא פיקוח/Unmonitored apps.
    5. הוסף את Num2 לרשימה זו.

    Xiaomi

    למדריך תיקון בעיית נוטיפיקציות במכשירי Xiaomi Redmi 4X לחצו כאן. אופן מתן הרשאה לקבלת נוטיפיקציות במכשירי Xiaomi:

    1. בדוק כי ניתנה הרשאה ל- Num2 להפעלה אוטומטית:
    2. ממגירת האפליקציות, הקש על אבטחה/Security.
    3. הקש על הרשאות/Permissions.
    4. הקש על התחל אוטומטי/Autostart.
    5. העבר את Num2 למצב הפעלה.
  • המספרים הראשיים בינהם מבוצעת העברת מספר נוסף, חייבים להיות שייכים לאותה קבוצת מדינות:
    • עבור מספר ראשי (סים) השייך לישראל, הולנד, ארה"ב, או כל מדינה אחרת בעלום שאינה באירופה – ניתן להעביר למספר ראשי אחר השייך לאותה המדינה בלבד.
    • עבור מספר ראשי השייך ליתר מדינות אירופה בהן זמין שירות המספר הנוסף – ניתן להעביר את המספר הנוסף לכל אחת מהמדינות בקבוצה (למשל ממספר ראשי צרפתי ניתן להעביר למספר ראשי בלגי).
    תגיות: #העברה #להעביר #מספר אחר #קידומת #מדינה #מדינות #בין מדינות #ממדינה #סים אחר #סים חדש
  • במידה והמספר הראשי של המכשיר עליו מנסים להתקין את האפליקציה הוא מספר כשר (אינו מקבל הודעות SMS), המערכת באופן אוטומטי תשלח את הסיסמא באמצעות שיחה קולית. שימו לב! אימות קולי אינו פועל בשעות הלילה.
    תגיות: #סיסמא  #סיסמה  #ססמא  #ססמה  #קוד רישום  #רישום לאפליקציה  #הרשמה  #לא מקבל SMS  #לא מקבל סמס  #לא מקבל קוד  #לא מקבל את הקוד
  • בחלק ממכשירי אנדרואיד, המכשיר מזהה ומזין אוטומטית את הקוד שהתקבל.
    תגיות: #קוד אימות  #קוד רישום  #קוד האימות  #איפה מכניסים  #איפה מזינים  #רישום לאפליקציה  #נרשמתי לאפליקציה  #עשה רישום  #עשיתי רישום  #רשם אותי  #רשם לבד  #נרשם לבד
  • הקישור לדף האפליקציה בחנות הישראלית של Google play https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cellact.secnum

    האפליקציה מופיעה בחנות הישראלית, ובחנויות של מדינות נבחרות. רשימת המדינות מתעדכנת מעת לעת.

    בכדי לראות באיזה מדינות ניתן להירשם במספר הנוסף, הורידו את האפליקציה ולאחר מכן במסך הרישום, לחצו על החץ ליד המדינה.

    תפתח לכם רשימה של כלל המדינות שבהן ניתן להוריד את האפליקציה ולקבל קוד אימות לרישום למספר מקומי באותה המדינה.

    אם ווידאתם כי אתם נמצאים בחנות המתאימה, ועדיין האפליקציה לא נמצאת – אנא בצעו את ההגדרות הבאות במכשיר:

    • נכנסים להגדרות המכשיר >> מנהל יישומים >> לבחור את Google play store
    • לוחצים על Clear data
    • לוחצים על Force stop
    • נכנסים מחדש ולנסות להוריד את האפליקציה.

    תגיות: #גוגל פליי  #Google play  #חנות של גוגל  #חנות של Google#  Google  #רוצה להתקין  #לא מוצא  #לא מוצאת  #לא נמצאת  #לא קיימת  #לא יכול למצוא  #לא יכולה למצוא  #לא מצליח למצוא  #לא מצליחה למצוא
  • הורדה והתקנה של אפליקציית המספר הנוסף זמינים בחנות Google Play בלבד. אנו לא ממליצים על הורדת קבצי APK להתקנת האפליקציה ממקורות זרים.

    תגיות: #גוגל פליי  #Google play  #חנות של גוגל  #חנות של Google#  Google  #רוצה להתקין  #לא יכול להתקין  #לא יכולה להתקין  #לא מצליח להתקין  #לא מצליחה להתקין  #קובץ התקנה  #קובץ להתקין  #לשלוח קובץ  #לקבל קובץ
  • עבור חבילות מנוי מתחדשות, מונה המציג את יתרת שיחות/מסרונית באפליקציה מתאפס לא באופן מיידי עם חידוש החבילה, אלא בחצות של אותו יום.

    תגיות: #יתרה  #יתרות  #יתרת שיחות  #יתרת הודעות  #יתרת סמס  #יתרת SMS  #יתרת מסרונים  #ניצול  #שימוש  #כמה השתמשתי  #כמה ניצלתי  #חידוש חבילה  #חידוש  #לא התאפס  #לא התעדכן
  • כדי שיהיה אפשר להגדיר צלצול מסוים למספר הנוסף יש צורך בגישה לקבצים.

    תגיות: #קבצים  #הרשאת גישה  #הרשאות גישה
  • ניתן להיות מנוי בכל אחת מרשתות הסלולאר הישראליות בהן: פלאפון, פרטנר, סלקום, גולן, הוט מובייל וכן המפעילים הוירטואלים.

    תגיות: #רשת סלולרית  #רשת מפעיל  #מפעיל סלולרי  #להתנייד  #לנייד  #סלקט  #סלקום  #פלאפון  #פרטנר  #גולן  #הוט
  • ניתן להחליף את המספר הנוסף הקיים במספר אחר ב-Appstore (למשתמשי אייפון) או ב-Paypal ו-Google play (לאנדרואיד). לכניסה לחנות כנסו לתפריט ראשי באפליקציה ובחרו Go to store.

    פעולת החלפת המספר מבטלת את מספר ברירת המחדל שניתן, ומגרילה לך מספר ישראלי אחר בטווח 055-7. במידה ותרצו לבחור מספר ספציפי, צרו איתנו קשר בדוא"ל num2@cellact.com, אנו נעביר את הפנייה למחלקת המכירות שלנו, על מנת שיצרו איתך קשר וביחד תוכלו לבחור מספר מתוך רשימה ולרכוש את השימוש בו.

    תגיות: #להחליף מספר  #להחליף את המספר  #מספר אחר  #מספר שונה  #מספר יפה  #לא רוצה את המספר  #לקבל מספר
  • קיימת אפשרות לרכוש מספר יפה. המספר יוכל לשמש כמספר נוסף באפליקציה, וניתן יהיה לניידו בעתיד לכל רשת סלולארית אחרת. למידע נוסף ניתן ליצור קשר עם מחלקת המכירות של Cellact *8715 בשעות היום.

    תגיות: #להחליף מספר  #להחליף את המספר  #מספר אחר  #מספר שונה  #מספר יפה  #לא רוצה את המספר  #לקבל מספר  #לבחור מספר  #לבחור את המספר  #לשלם על מספר  #מספר לבחירה  #מספר לבחירתי
  • משתמש שרכש שירות Premium בתשלום, וסכום הרכישות המצטבר הוא 30 ש"ח או יותר, רשאי לנייד את המספר הנוסף לרשת אחרת. וזאת בתנאי כי בקשת הניוד מגיעה כל עוד המספר הנוסף מקושר למספר הראשי של משתמש מבקש הניוד. לפרטים נוספים ניתן לפנות לתמיכה טכנית בכתובת num2@cellact.co.il.

    יש לשים לב, כי במקרה בו רכשת שירות Premium מתחדש, וניידת את המספר הנוסף שלך מחוץ לרשת סלקט, על מנת לבטל את התשלומים, נדרשת פעולה יזומה שלך בחנות בה רכשת את השירות – Google playPayPal או App store. לצפייה בהנחיות לביטול תשלומים עבור שירות מתחדש ראו שאלה " רכשתי שירות Subscription מתחדש. איך ניתן לבטל את השירות ולעצור את התשלומים?"

    תגיות: #לנייד  #להתנייד  #לעבור לרשת  #ניוד  #לעבור רשת
  • כן. ניתן לנייד מספר מרשת אחרת ולהפעיל אותו כמספר הנוסף. את הניוד ניתן לבצע ישירות דרך האפליקציה באמצעות בחירה בתפריט ב-Port Number . לפני ניוד מספר לאפליקציה, חובה לרכוש תכנית Premium באמצעות כניסה לחנות האפליקציה. את הניוד ניתן לבצע בין השעות הבאות: ימים א' – ה' בין השעות 09:00-23:00 יום ו' בין השעות 09:00-14:00 בהתאם לרגולציה, המשתמש יוכל גם לנייד את המספר בכל עת לרשת אחרת ולהפסיק להשתמש בו כמספר הנוסף, וזאת לאחר שרכש שירות בסכום מצטבר של 30 ש"ח. על מנת לאפשר את ניוד המספר מרשת סלקט חשוב לשמור על אפליקציית המספר הנוסף במכשיר, בכדי שתהיה אפשרות לאשר ניוד (באמצעות חיוג למספר או הודעת SMS) מול מפעיל אליו מתניידים.
    תגיות: #מספר שלי  #להפוך את המספר  #להפוך למספר הנוסף  #מספר ברשותי  #מספר ששייך לי  #להתנייד  #לנייד  #ניוד  #לעבור אליכם  #להעביר אליכם  #לעבור רשת  #לעבור לרשת
  • כאשר מופעל מצב שיחות VOIP – אין הגבלה על שיחות הנכנסות כל עוד יש תוכנית פעילה. מנויים בעלי סים ישראלי יכולים להפעיל מצב VOIP לאחר רכישת חבילת שירות מורחבת – לפרטי החבילות בקרו בחנות האפליקציה.

    תגיות: #הגבלה  #מוגבל  #שיחות נכנסות  #השיחות הנכנסות  #בשיחות נכנסות  #בשיחות הנכנסות  #דקות שיחה
  • המספר הנוסף יישאר ברשות המשתמש כל עוד רכש חבילה פעילה הכוללת דקות שיחה והודעות סמס. במקרה של סיום או ביטול שירות, המספר הנוסף יוחזר למאגר מספרים פנויים של האפליקציה וייתכן ויוקצה למשתמש אחר. במידה ומשתמש נייד מספר מרשת אחרת לאפליקציית המספר הנוסף – המספר יישאר אצלו כל עוד פעיל באפליקציה, וכן המשתמש יוכל לנייד את המספר לרשת מפעיל אחרת בכל עת. במידה ולא היה שימוש פעיל במספר שנויד לאפליקציה (לא היה שימוש בשירות, ו/או חבילת Premium פעילה ביישום) למשך 6 חודשים, החברה תהיה רשאית להחזיר את המספר באמצעות ניוד לרשת מפעיל המקורי שלו.
    תגיות: #לשמור מספר  #לשמור את המספר  #להשאיר את המספר  #לא להחליף  #לא יתחלף  #לא לשנות  #לא ישתנה  #ללא הגבלה  #ללא הגבלת זמן  #שלא אאבד
  • בשיחות יוצאות מאפליקציית המספר הנוסף נעשה שימוש בחייגן של המכשיר עליו מותקנת האפליקציה, ולכן במידה ולקו הראשי של המכשיר חבילה מוגבלת בכמות דקות שיחה אצל המפעיל הסלולרי, זה ישפיע גם על ביצוע השיחות דרך האפליקציה. המערכת עושה שימוש גם בערוץ DATA (אינטרנט) של הקו הראשי, ותלויה בקיומה של חבילת אינטרנט למשתמש בעת הקמת שיחה או קבלת או שליחת הודעות. השימוש המקסימלי בחבילת Premium הוא עד 3,000 דקות שיחה או 1,000 הודעות SMS בחודש.
    תגיות: #מגבלה  #הגבלה  #מוגבל  #כמה הודעות  #כמות הודעות  #כמות SMS  #כמה דקות שיחה  #כמה מותר  #מספר דקות שיחה
  • על מנת להפעיל את שירות המספר הנוסף וכן להירשם באמצעות המספר לשירות WhatsApp, יש לרכוש חבילה הכוללת דקות שיחה והודעות סמס. שימו לב, כי המספר נשאר ברשות המשתמש כל עוד החבילה פעילה ובמקרה של סיום או ביטול החבילה המספר יוחזר למאגר המספרים הפנויים ויתכן ויוקצה למשתמש אחר. במקרה כזה על המשתמש הנוכחי לבטל את החשבונות שפתח באקפליציות חיצוניות כגון ווטסאפ.
    תגיות: #WhatsApp  #טלגרם  #Telegram  #ווטסאפ  #להשתמש במספר הנוסף  #חינם  #ללא עלות  #ללא חיוב  #לא מחייבים
  • פרטי אנשי קשר הנמצאים בספר הטלפונים של האפליקציה נשמרים ברמת מכשיר המשתמש. הם אינם מועברים לשרתי האפליקציה ולא חשופים לחברת סלקט.
    תגיות: #פרטיות  #ספר טלפונים  #ספר הטלפונים  #אנשי קשר  #אנשי הקשר
  • עבור לקוחות Android, קובץ ייצוא מתוך ספר הטלפונים של האפליקציה נשמר בתיקיית אחסון ראשית של מכשיר הטלפון עליו מותקנת האפליקציה או על SD card. ללקוחות iPhone, מערכת IOS אינה מאפשרת ייצוא אנשי קשר מהאפליקציה.
    תגיות: #פרטיות  #ספר טלפונים  #ספר הטלפונים  #אנשי קשר  #אנשי הקשר  #קובץ  #ייצוא  #לייצא
  • היישום פותח על ידי חברת סלקט.

    הרשת בה מוקצים המספרים הינה סלקט תקשורת המחזיקה ברישיון מפעיל אחוד, פועלת על פי תנאי הרישיון ושומרת על פרטיות לקוחותיה.

    תגיות: #רשת  #מפעיל #מפעילה סלולרית  #מקליטים  #הקלטת שיחות  #פרטיות
  • האפליקציה שומרת על מספרך הפרטי:

    1. מקבל השיחה רואה שיחה נכנסת מהמספר הנוסף ולא את מספרך הפרטי.
    2. גם המחייג למספר הנוסף אינו רואה את המספר הראשי.
    3. המפעיל הסלולרי ברשת בה נמצא המספר הראשי אינו חשוף לפרטי מנויים אליהם חייגת או שחייגו אליך לאפליקציה, ובחשבון שלך לא ירשמו המספרים שחויגו או מהם הגיע שיחה.

    עם זאת, יש לשים לב:

    1. במידה ויש לך תא קולי על מספר ראשי, שיחות הנכנסות לאפליקציה יועברו לתא קולי זה באין מענה, תפוס או במצב דחיית שיחות. קיימת אפשרות הגדרת תא קולי ייחודי לאפליקציה.
    2. בהינתן צו שופט סלקט תקשורת מחויבת לספק את פירוט השיחות המלא
    3. במידה והמספר הנוסף שלך יתויג בתוכנות רישום כגון True Caller – ניתן יהיה לשייך את המספר הנוסף לבעל המספר על פי שם הנרשם בספר הטלפונים.
    תגיות: #יומן שיחות  #רשימת שיחות  #לוג שיחות  #פרטיות
  • תיעוד רישום שימוש במספר הנוסף נשמר במערכות חברת סלקט. מבחינת מפעיל הרשת הסלולרית שלך השיחות מתבצעות מול המספר הנוסף, זה גם מה שיופיע בחשבונית.

    המספרים המשויכים לשירות הינם בבעלות חברת סלקט וניתנים בהשאלה למשתמשים, אלא אם כן המשתמש מנייד מספר בבעלותו לרשת סלקט תקשורת, והופך אותו למספר הנוסף.

    במידה והמספר הנוסף שלך יתויג בתוכנות רישום כגון True Caller – ניתן יהיה לשייך את המספר הנוסף לבעל המספר על פי שם הנרשם בספר הטלפונים.

    סלקט תקשורת מחויבת בהינתן צו שופט לספק את פירוט השיחות המלא.

    תגיות: #לאתר  #לקשר  #לשייך  #פרטיות  #שומרים פרטים
  • המספר הנוסף ניתן למשתמש בהשאלה, ונמצא ברשותו כל עוד קיימת תוכנית פעילה בתשלום באפליקציה. במקרה של ביטול תוכנית או סיום תקופת תוכנית, המספר הנוסף נכנס לתקופת הקפאה של 90 יום, במהלכה ניתן לרכוש תוכנית ולחדש את השירות. בתום 90 ימי ההקפאה, המספר הנוסף משתחרר למאגר מספרים פנויים, ויכול להיות מוקצה למשתמש אחר. מספר ימים לפני סיום תקופת התוכנית, המשתמש מקבל הודעה על הפסקת שירות צפויה, ובה אנו מנחים אותו לבטל רישום לכל שירות או רשת חברתית, כגון WhatsApp, לשם נרשם באמצעות המספר הנוסף. במידה והמספר שהיה בשימושך בעבר כבר השתחרר והוקצה למשתמש אחר, והינו פעיל בשירות – אין באפשרותנו לבטלו. אנו מתנצלים על אי הנעימות.

    תגיות: #פרטיות  #ווטסאפ #רשת_חברתית
  • עלויות הסליקה בגוגל גבוהות בהרבה מאשר בפאיפאל ולכם אנו משקפים את ההנחה ללקוח בפאיפאל שם העמלה נמוכה יותר.

    תגיות: #הבדל מחירים  #יקר יותר  #עולה יותר  #זול יותר  #מחיר שונה  #מחירים שונים  #עלות שונה  #כמה עולה
  • במידה והחלפת מכשיר אך לא החלפת את מספר הטלפון (הסים), כל שעליך לעשות זה – להעביר את הסים הקיים ממכשיר ישן לחדש, להתקין את יישום המספר הנוסף, ולהפעיל אותו. המערכת זוכרת את השיוך של המספר הנוסף למספר הראשי (הסים), ותציג לך את המספר הנוסף שלך, ואת החבילה הקיימת שלך. במידה וברצונך להחליף את מספר הטלפון הראשי (הסים) עליו מותקנת אפליקציית המספר הנוסף, תוכל להשתמש באפשרות העברת חשבון תחת תפריט ראשי >> חשבון >> העבר חשבון.האפשרות תהיה זמינה למשתמשים בעלי חבילה פעילה. המספרים הראשיים ביניהם מבוצעת העברת מספר נוסף, חייבים להיות שייכים לאותה קבוצת מדינות:

    • עבור מספר ראשי (סים) השייך לישראל, הולנד, בריטניה או ארה"ב – ניתן להעביר למספר ראשי אחר השייך לאותה המדינה בלבד.
    • עבור מספר ראשי השייך ליתר מדינות אירופה בהן זמין שירות המספר הנוסף – ניתן להעביר את המספר הנוסף לכל אחת מהמדינות בקבוצה (למשל ממספר ראשי צרפתי ניתן להעביר למספר ראשי בלגי).

    את העברת המספר הנוסף יש להחל על גבי המכשיר הישן. בחירת הפעולה מפעילה אשף, המלווה את המשתמש עד להשלמת ההעברה. שלבי העברת חשבון: – בחירת חשבון לניהול החבילה

    • במקרה של שימוש באותו חשבון Google או Apple בשני המכשירים, הישן והחדש, חבילת מנוי תעבור ישירות אל המכשיר החדש.
    • במקרה של שימוש באותו חשבון PayPal, החבילה תבוטל אוטומטית, כולל התשלומים העתידיים, ועל המשתמש לרכוש את שירות המנוי מחדש.
    • גם במקרה של מעבר מ-Android ל-IOS ולהפך, יש צורך לבטל תוכנית מנוי מול החנות הקודמת.

    – אימות בעלות על המספר הראשי החדש עם הקלדת מספר ראשי חדש באשף, אנו נשלח קוד אימות למספר החדש, אותו המשתמש יתבקש להזין באשף. אם בטרם ביצוע העברת חשבון כבר בוצע רישום למספר הנוסף במכשיר החדש, והתקבל מספר נוסף חדש, האשף ינחה להסיר אותו, באמצעות פעולת מחיקת חשבון, בכדי להעביר אליו את המספר הנוסף הקיים.– לאחר השלמת ההעברה המנוי יראה את יתרת שיחות ו-SMS שהייתה לו לפני ההעברה. במידה והמשתמש ביטל שירות מנוי, עם סיום היתרה/התקופה, עליו להיכנס לחנות ולרכוש חבילה/מנוי חדשים.

    תגיות: #מנוי  #מתחדש  #subscription #להעביר  #החלפתי  #להחליף  #מכשיר חדש  #SIM חדש  #לבטל  #Paypal  #פייפל
  • לקוחות iPhone, אשר רכשו את החבילה דרך App store יכולים להחליף חבילת מנוי לחבילת מנוי אחרת בעמוד ניהול שירותי מנוי של App store – עליך להיכנס לתפריט יישום המספר הנוסף >> לחנות >> ניהול מנויים.  במידה ורכשת את החבילה הקיימת בחנות PayPal או Google play, באפשרותך להיכנס לחנות האפליקציה המתאימה ולראות ולנהל את החבילה הפעילה ואת החבילות הזמינות הנוספות. כאן תוכלו לבצע ביטול לחבילה הקיימת, לרבות ביטול חיובים עתידיים עבור חבילה מתחדשת, וכן לרכוש חבילה נוספת (חד-פעמית) או חבילה אחרת.                       

    לצורך ביטול חבילה חד פעמית, או לשאלות נוספות בנוגע להחלפת החבילה, עליך לפנות לתמיכה הטכנית של סלקט בכתובת num2@cellact.co.il.

    מילות מפתח: #רוצה לבטל  #רוצה להחליף  #להחליף חבילה  #קניתי בטעות  #בטעות  #רכשתי בטעות  #לא רוצה  #להחליף  #החלפה  #החלפת חבילה
  • כדי להשתמש במספר הנוסף, ניתן לרכוש מגוון חבילות הכוללות שימוש בשיחות והודעות SMS. ישנן חבילות חד פעמיות או מתחדשות. את פירוט החבילות הקיימות ואת מחיריהן תוכלו לראות בחנות האפליקציה:  בתפריט הראשי >> Go to store/לחנות.
    תגיות: #חבילות  #כמה עולה  #שירותים  #בתשלום  #מחיר  #מחירון  #חנות  #רוצה לקנות  #לקנות  #לרכוש
  • כל החבילות בשירות המספר הנוסף כוללות גם דקות שיחה וגם הודעות SMS.
    מילות מפתח: #רק שיחות  #רק הודעות  #רק SMS  #רק סמס  #בלי שיחות  #לא כולל שיחות  #ללא שיחות
  • לעומת קו נייח פיזי רגיל, למספר נייח על גבי המספר הנוסף היתרונות הבאים:
    • זה קו נייח שאפשר לקחת לכל מקום – למענה הוא "נייד", לא מחובר לקיר.
    • ברכישת חבילת מספר נוסף נייח, מתאפשרת הקלטת שיחה עם שליחת ההקלטה ללקוח במייל.
    • ניתן לשימוש גם בחו"ל (כרגע חבילת מספר נוסף נייח זמינה על גבי סים ישראלי).
    • אפשרות ניוד של קו נייח קיים מרשת אחרת ושימוש בו כמספר נוסף.
    השירות מיועד למי שרוצה לקבל גמישות במיקום של הקו הנייח ויכולת הקלטה. שימו לב כי השירות הוא לשיחות בלבד, ללא סמס.
    מילות מפתח: נייח, קווי, בזק, יקר, חבילה, עולה הרבה, יקרה, יתרונות
  • במידה והמספר הראשי(המספר אתו נרשמת לאפליקציה) הינו מספר חו"ל, דקות השיחה יורדות אך ורק מיתרת הדקות של תוכנית המספר הנוסף הנרכשת באפליקציה.

     

    במידה והמספר הראשי(המספר אתו נרשמת לאפליקציה) הינו מספר ישראלי והסים במצב פעיל(כלומר, נמצא בישראל, או נמצא בחו"ל עם חבילת שיחות מהמפעיל הישראלי שלו), דקות השיחה יורדות גם מיתרת הדקות בחבילת המספר הנוסף הנרכשת באפליקציה. 

    וגם מהחבילה של המפעיל הסלולרי של המספר הראשי.

    גיות: #עולה כסף  #אני משלם  #אני מחויב  #אתם מחייבים  #שירות בתשלום  #שיחות בתשלום
  • למרות שהמספר הנוסף משתמש ביכולות החיוג של המכשיר ואינו מבצע את השיחה דרך גלישה סלולארית, עדיין נדרשת גלישה סלולארית לצורך הפעלה תקינה של השרות.
    תגיות: #גלישה  DATA#  #אינטרנט
  • כן. שיחות של המספר הנוסף ירשמו אצל המפעיל בו המכשיר מנוי כשיחות רגילות מהמכשיר. יש לקחת בחשבון שמספרי המקור והיעד שחוייגו או חייגו מהם – לא יופיעו אצל המפעיל – אלא מספרים אחרים.
    תגיות: #חשבון  #חשבונית  #שיחות שביצעתי  #שיחות שעשיתי
  • ללקוחות iOS

    על מנת לבקש זיכוי עלייך להיכנס לקישור הבא: reportaproblem.apple.com

    התחברי לחשבון ה-iTunes עם שם משתמש וסיסמא שלך.

    לחפש את אפליקציית SecNum ולהקיש על כפתור Report a Problem

    ללחוץ Choose Problem ובחרי באפשרות "Didn't mean to purchase this item"

    לרשום הסבר קצר על סיבת בקשת זיכוי, וללחוץ Submit.

    אנו נקבל את הבקשה באופן מיידי והזיכוי יטופל עד 36 שעות לאחר מכן.

    תגיות: #זיכוי  #החזר  #לזכות  #להחזיר
  • נכנסים לחנות ובוחרים Check out with PayPal (גם מי שאין לו Paypal). ניתן להזין במקום פרטי כרטיס אשראי:

    תגיות: #אשראי  #ויזה  VISA#  #ישראכרט  Mastercard#
  • לצפייה בכל חבילות ה-Premium עליך להיכנס לחנות האפליקציה באמצעות תפריט -> Go to store. בנוסף, בחנות של PayPal ניתן לרכוש חבילת Premium כמתנה לחבר.

    תגיות: #פירוט שירותים  #שירותים בתשלום  #שירותים שאני משלם  #על מה אני משלם  #על מה אני מחויב  #על מה מחייבים אותי  #רשימת שירותים
  • לקוחות Apple– החשבונית יוצאת ישירות מחנות App store. לקוחות Google Play מאזור כלכלי אירופאי או מרוקו, יכולים לבקש חשבונית מס ישירות מ-Google Play כפי שמתואר במדריך בעברית או מדריך באנגלית. לקוחות Google Play במדינות אחרות או לקוחות שרכשו באמצעות Paypal – לקבלת חשבונית העבירו אלינו למייל num2@cellact.com את הפרטים הבאים:
    • שם מלא
    •  ח.פ. / ע.מ. / ת.ז.
    •  כתובת מלאה
    •  כתובת דוא"ל
    יש לציין במייל את הבקשה לקבלת חשבונית ואת אופן רכישת השירות (Google או PayPal). הבקשה תטופל וחשבונית תישלח אליך עד יום העסקים העוקב.
    מילות מפתח: #חשבונית #Paypal #פייפל #חשבונית מס #חנות #רכישה #רכישות #גוגל #גוגל פליי #Google #Google Play #אפל #אפ סטור #Apple #App store
  • קיימת אפשרות לרכוש חבילת Premium מתחדשת. עליך לגשת לתפריט הראשי >> לחנות >> לבחור את החנות המתאימה (PayPal, Google play או App store), ובחנות לבחור חבילת "המספר הנוסף – שרות מתחדש אוטומטי כל חודש כולל הקלטה"
    תגיות: #ללא הגבלה  #מתחדש  #לחדש  #אוטומטי  #מתעדכן לבד  #מנוי