כניסה למערכת

שאלות ותשובות – הקלטת שיחות

  • יש לבדוק האם המיילים נכנסים לדואר זבל (ספאם). המיילים מגיעים מכתובת הדוא"ל - Num2-Recording@sms.hn ניתן לבצע חיפוש בתיבת המייל והספאם, לפי הכתובת הזו.
    תגיות: #הקלטות  #הקלטת  #הקלטה  #מייל  #דואל  #דוא"ל  #לא הגיע  #לא מגיעים  #לא מקבל  #לא קיבלתי
  • אפשרות הקלטת שיחות זמינה ללקוחות אשר רכשו חבילת 3,000 דקות למספר נייד, או חבילה למספר נייח, בחנות האפליקציה. עקב מדיניות הספקיות Google Play ו-Apple, אפשרות הקלטת שיחה אינה מובנית ביישום המספר הנוסף, אלא ניתנת כהטבה לאחר רכישת שירות בתשלום, אצל מפעיל הרשת הסלולרית אליה משתייך המספר הנוסף (רשת סלקט תקשורת). הקלטת השיחה מתבצעת במערכות המפעיל ונשלחת למשתמש באמצעות דוא"ל. למען שמירה על פרטיות המשתמש, הקלטות השיחה נמחקות ממערכות המפעיל לאחר השליחה.
    מילות מפתח: #הקלטה #הקלטות #הקלטת שיחות #הקלטת שיחה #הקלטת השיחות #להקליט שיחות #להקליט את השיחות #להקליט #רוצה להקליט #אפשר להקליט
  • היישום פותח על ידי חברת סלקט.

    הרשת בה מוקצים המספרים הינה סלקט תקשורת המחזיקה ברישיון מפעיל אחוד, פועלת על פי תנאי הרישיון ושומרת על פרטיות לקוחותיה.

    תגיות: #רשת  #מפעיל #מפעילה סלולרית  #מקליטים  #הקלטת שיחות  #פרטיות
  • הקלטות השיחה נשלחות עם סיום השיחה לכתובת המייל המוגדרת על ידי משתמש באפליקציה. מטעמי שמירה על פרטים איננו שומרים הקלטות שיחות של לקוחות.

    תגיות: #פרטיות  #הקלטות  #אוספים  #שומרים  #הקלטת שיחות