כניסה למערכת

סוכני ביטוח וחברות ביטוח? הגיע הזמן לחזק את הקשר עם הלקוח!

20 שנים שהחברה שלנו מציעה פתרונות תקשורת לחברות הביטוח הגדולות ביותר במשק וסוכני ביטוח עצמאים. החברות הללו נעזרות בשירותים שלנו על מנת לייעל את העבודה שלהם, לחזק את הקשר עם הלקוחות ולנצח את הרגולציה.

 

באיזה שירותים של סלקט חברות ביטוח משתמשות?

OTP: סיסמאות בהודעות SMS, חד פעמיות הנשלחות לסוכני ביטוח, לצורך כניסה למערכות של חברות הביטוח.

שירות "מספר הכוכבית" שלנו: מספר מקוצר וקליט להתקשרות, בעל 4 ספרות. משדר כוח ועוצמה ותורם למיתוג ולקשר עם הלקוח.

הודעות SMS שיווקיות שלנו כדי לעדכן על כיסויים חדשים, וכן שולחות דפי נחיתה עם הטבות, מבצעים וקריאה לפעולה. 

סקר לקוחות עבור כל שירות: זאת עבור כל לקוח שרכש או שטופל על ידי עובד החברה, על מנת לשפר את השירות ולתגמל את המטפל. בנוסף, חברות ביטוח שולחות סקר לכל מי שפנה למוקד השירות, בסיום הטיפול.

SMS תפעולי: בכל רבעון נשלחות הודעות בהוראת רגולציה, עם קישור לדוח רבעוני.

MAIL תפעולי: בכל רבעון נשלחים גם מיילים עם קישור לדוחות רבעוניים ושנתיים.

במייל השיווקי שלנו חברות הביטוח עושות שימוש עבור: עדכון על כיסויים חדשים, וכן שליחת דף נחיתה עם הטבות חודשיות.

הודעות קוליות  ו-TTS שלנו עבור מספרים כשרים ונייחים.

שירותי המספר הוירטואלי שלנו לצורך קבלת תשובות מנמענים, וכן לצורך הסרות.

"המספר הנוסף" שלנו עבור סוכני הביטוח, במקום מכשיר נוסף.

דרך המספר הנוסף ניתן להקליט את כל השיחות, מה שחוסך כסף רב ברכישת מכשירים.

 

חסכו כסף באמצעות השירותים של סלקט

בדומה לחברות רבות ממגזרים ותחומים שונים, פתרונות התקשורת והשירותים הרבים של סלקט (Cellact) בע"מ מייעלים את העבודה, ומגדילים את המכירות.

אנחנו עובדים במשך שני עשורים עם חברות ביטוח וסוכני ביטוח – ויודעים להתאים את עצמנו באופן מדויק לצרכים שלהם, על מנת שחברות הביטוח יגדילו את ההכנסות שלהן, ייטיבו עם הלקוחות שלהם – ייעלו את העבודה שלהם ויחסכו בירוקרטיה מיותרת.