עידן הקורונה מוכיח: מערכות SMS איכותיות הופכות את התהליכים לטובים, מהירים, ויעילים יותר.
מוסדות הרפואה הבינו את הנחיצות של מערכת הודעות SMS איכותית.
נכון לכתיבת שורות אלו, 1.3 מיליון ישראלים כבר התחסנו.
קופות החולים, המרפאות ובתי החולים הבינו שעל מנת לשפר את מערך השירות הכללי שלהם, ובפרט את מערך החיסונים ובדיקות הקורונה, חייבים להתנהל עם מערכת הודעות SMS איכותית.
בחודש האחרון, נוכחנו לראות שהשימוש בתפוצת ההודעות דרכנו, ע"י כל קופות החולים ובתי החולים, נמצא בשימוש גדול מאוד.
כל זימוני התורים לחיסונים ובדיקות, תזכורות, הוראות לפני בדיקה או הוראות הגעה ותוצאות בדיקות, נעשות ע"י שליחת הודעות SMS ישירות לסלולרי של המבוטח.
במקרה זה, חשוב מאוד אחוז ההגעה של ההודעות ומהירות ההגעה מרגע השליחה – ההתמחות שלנו.
מתייעלים עם SMS
ובזמני שיגרה, ישנם שימושים נוספים לעסקים הטיפוליים / רפואיים:
קופות חולים, מרפאות, מטפלים פרטיים ברפואה אלטרנטיבית, בתי חולים וכו', משתמשים באופן תדיר בשירות של סלקט (Cellact) בע"מ, לצרכים רבים, שמטיבים את הכסף עם הלקוח, חוסכים בכספים, משפרים הליכים, מונעים ובירוקרטיות, מנהלים תורים וחוסכים בכספים רבים.
לדוגמה:
מרפאות מעדכנות דרך שליחת SMS בתפוצה רחבה, על:
- שירותים חדשים.
- הטבות לחברי הקופה.
- שליחת סיסמאות לאתר המרפאה.
- שליחת תוצאות בדיקות עם קישור לכניסה לאתר.
- שליחת זימון תורים עם הוראות לבדיקה ומיקום בוויז. הודעות SMS לתזכורת לתורים ואישור הגעה יחסכו זמן רב של נציגי שירות ומוריד את אחוזי "אי ההגעה" לתורים= ייעול וחסכון של זמן רופאים.
- שליחת תזכורת לבדיקות שגרתיות (שיננית לדוגמא) ועוד
ביצוע סקרים:
- שליחת סקר לכל מטופל שמסיים טיפול במרפאה, על מנת לשפר את השירות ולתגמל את המטפל.
- שליחת סקר לכל מי שפנה למוקד השירות בסיום הטיפול.
שימוש באפליקציית ה"מספר הנוסף":
- מספקים את האפליקציה לרופאים/כוננים, אשר מעוניינים לתת למטופלים את המספר העסקי שלהם ולא את הפרטי, והשירות מאפשר להם לבצע הפרדה של החיים הפרטיים מהחיים המקצועיים.
שימוש בשירות ההודעות הקוליות (TTS) עבור שליחת הודעות למטופלים עם טלפונים כשרים ונייחים.
שימוש בשירות ה-IVR :
- לביצוע השקמה של כוננים על ידי צלצול והודעות.
- עדכון רופאים במקרי חירום שצריכים להשיג באופן מיידי ועוד.
שימוש בשירות Fax2Mail, דרכו ניתן לתת מספר לכל רופא/מרפאה, כך שהפקסים יגיעו ישירות למי שצריך ולא למייל ראשי.
ואנחנו? גאים להיות חלק חשוב בתהליכים חשובים אלו ולתת שירות יוצא דופן בימים מורכבים אלו.