איך להגדיל את המכירות שלכם תוך דקות?

יש לכם מוצר חדש, מבצע או שירות שלא ניתן להישאר אליהם אדישים? רוצים למכור מהר, עכשיו ובכמויות? בהחלט כדאי לכם לקרוא את הפוסט הזה!

אין תפקידו של פוסט זה ללמד אתכם כיצד לשווק, איך למכור או באיזה אופן לקיים אסטרטגיה שיווקית נכונה וארוכת טווח. מטרת פוסט זה היא אחרת: אם יש לכם מוצר ובא לכם למכור אותו הרבה ובמהירות, אז הפוסט הזה הוא בשבילכם.

SMS לכולם באמצעות מערכת Cellact

באמצעות מספר פעולות, שבראשן עומדת הפצת SMS באמצעות מערכת לשליחת הודעות, ניתן להכריז על מוצר חדש או על מבצע, כזה שיגיע לכלל הלקוחות שלכם.

מסר שיווקי נכון

 מערכת שליחת SMS של סלקט (Cellact) גם משתלמת כלכלית וגם בעלת אחוזי פתיחה גבוהים מאוד.

כמו כן, בפוסטים הקודמים הסברנו כיצד לכתוב SMS מנצח ונוסחה פשוטה לכתיבה שיווקית על מנת לספר את הסיפור של המוצר ולהעביר את המסר השיווקי בצורה הנכונה והנבונה ביותר, ובכך לגרום ללקוחות וללקוחות הפוטנציאליים ששמורים במאגרי המידע שלכם לפתוח את המסרון ולקרוא אותו עד תומו.

מערכת שליחת ההודעות הנכונה והאיכותית, יחד עם עבודה מהצד שלכם על קהלים איכותיים ונכונים, בשילוב כתיבה שיווקית נכונה ומוצר איכותי יובילו את הלקוחות לפתוח הודעות SMS ואף לקרוא אותן. כל הדברים הללו עשויים להגביר את הסיכוי שחלק מתוך פותחי ההודעות וקוראיהן יבצעו אף רכישה בפועל.

קידום ממומן ברשתות החברתיות

דרך נוספת היא ביצוע קידום ממומן ברשתות החברתיות, כאשר פייסבוק וגוגל עומדים בראש (וכדאי לכם מאוד, לטוב ולרע להכיר גם את “טיקטוק”).

חשוב לציין שבקמפיין ממומן בפייסבוק התשלום הינו על חשיפה, לא על מכירות, לא על לחיצות ולא על לידים. המונח (Pay Per Click) PPC – כלומר תשלום לפי לחיצה עלול להטעות.

בפייסבוק התשלום הוא עבור החשיפה, ככל ששילמתם יותר כסף כך התוכן הממומן שלכם הופיע אצל יותר אנשים בפיד. “תשלום לפי לחיצה” מחושב בדיעבד במהלך הקמפיין. כמה מתוך כלל הנחשפים אכן לחצו על הלינק שמוביל למכירה וכמה כסף עלתה כל לחיצה.

מכאן, כאשר אתם מעוניינים להגיע לכמה שיותר אנשים באמצעות קמפיין ממומן בפייסבוק, צריכים לדעת שכדי להגיע לכמה שיותר אנשים עליכם להוציא כמה שיותר כסף מהכיס.