היתרונות של חברת בוטיק – של סלקט (Cellact) תקשורת

סלקט (Cellact) תקשורת הינו מפעיל בוטיק בעל רישיון אחוד המאפשר מתן שירותי תקשורת ניידים, נייחים, שיחות בינלאומיות, מספרי כוכבית, שליחת הודעות SMS ארגונית ושירותים נוספים.

סלקט (Cellact) תקשורת היא בין החברות היחידות בשוק הסמסים בעלת רישיון של מפעיל תקשורת.

ה”בוטיקיות” של החברה שלנו מביאה עמה יתרונות שחברות גדולות / קטנות לא מסוגלות להגיע להעניק, שמתבטאים במיוחד בשירות אישי ובאיכות ללא פשרות (וזו ממש לא סיסמא, נסביר הכל).

על היתרונות הרבים של רישיון אחוד דיברנו בפוסט הקודם ואנחנו ממליצים מאוד לקרוא אותו לפני שמקבלים החלטה שקשורה לנושא רכישת מערכת סמס והודעת SMS.

יתרונות של חברת בוטיק שמפתחת את המערכות בעצמה

שירות אישי

תמיד כיף לדעת שיש בן אדם שמטפל בך. כל לקוח מקבל מנהל תיק לקוחות אישי אותו הוא מכיר ומולו מתנהל באופן שוטף. דמיינו שאתם מתקשרים לחברת תקשורת גדולה לשם קבלת שירות, עזבו את זמני ההמתנה המטורפים, תמיד תדברו עם נציג אחר, חלק מנוסים ומקצועיים וחלק פחות.

אצלנו יהיה לכם תמיד את הנציג המקצועי שלכם שיטפל בכם ויהיה זמין עבורכם. בעלי עסקים וחברות, פעמים רבות, לא מתייחסים לנתונים הללו אלא רק לנושא המחיר, אבל מה שנכון הוא לעשות תחשיב כללי של עלות מול תועלת. בסופו של דבר, שירות טוב ביחד עם תוכנה לשליחת SMS יחסכו לכם הרבה זמן וכאבי ראש.

תיקון תקלות מהיר

שרתי שליחת המסרונים מנוהלים על ידינו ולא על ידי גורם שלישי, זאת בניגוד לחברות רבות שמספקות שרותי SMS, מערכות סמס והודעות SMS, ולכן הטיפול בתקלות שונות נעשה באופן מיידי ומהיר ביותר (וכמובן שכמות התקלות מראש פחותה ביותר).

קצב שליחה, אחוזי הגעה ולקוחות

קצב שליחת המסרונים

נתון חשוב ביותר שמטייב את הליך המכירה הנו קצב שליחת SMS בתפוצה ללקוחות, שכן בסלקט מסתמן כגבוה ביותר. עם מערכת השליחה של סלקט ניתן לשלוח בכל שנייה עד 100 הודעות SMS.

אחוזי הגעה

אחוזי ההגעה של הודעות SMS בחברת סלקט גבוהים ביותר כמו גם מהירות הגעתן אל היעד.

הלקוחות מעידים

סלקט (Cellact) תקשורת מעניקה שירות לגופים הגדולים בישראל. בין לקוחותינו: חברות ביטוח, לאומי קארד, ויזה כאל, משרד ראש הממשלה, בנקים, קוקה קולה, עיריות וגופים גדולים בשוק, חברות נדל”ן מהגדולות בשוק ועוד.