שליחת SMS בתפוצה רחבה – כך עושים זאת בחכמה

מתי כדאי לשלוח הודעות בתפוצה רחבה? מה היתרון של SMS על פני אמצעי תקשורת אחרים? ולמי כדאי לפנות כדי לשלוח SMS בתפוצה רחבה?

שמירה על קשר עם לקוחות קיימים היא בין הגורמים העיקריים שמשפיעים על סיכויי ההצלחה של העסק. במילים אחרות, עסק שלא משמר את הלקוחות הקיימים שלו לא יכול לצמוח ולגדול. אבל במקביל, על בעלי עסקים לנסות לגייס כמובן לקוחות חדשים. בשביל לעשות את זה ועדיין לשמור על הלקוחות הקיימים, בעלי עסקים יכולים להשתמש בשירותי הודעות שנשלחות בתפוצה רחבה.

שליחת SMS בתפוצה

לתפוצה רחבה יש מקור אחד – סלקט

סלקט מחברת לקוחות לעסק שלך עם חבילה משתלמת של שליחת SMS בתפוצה רחבה. אם חשוב לך שהלקוחות הקיימים יקבלו יחס אישי אבל שגם לקוחות חדשים ישמעו מה יש לך לומר, SMS אחד מאתנו – וכולם יוצאים מרוצים.

נסיבות מתאימות לשליחת הודעות בתפוצה

הודעות בתפוצה רחבה מתאימות לנסיבות שבהן רוצים לעדכן לקוחות קיימים. בין היתר, אפשר למשל לעדכן לקוחות קיימים על מבצעים חדשים, על שינויים במדיניות התשלומים, על הטבות וכן הלאה. במקרים שבהם העסק רוצה לחסוך זמן וכסף, הודעות בתפוצה רחבה יהיו פתרון אידיאלי ו נוח.

לשם השוואה, הודעות בתפוצה רחבה יכולות גם לשמש לטובת גיוס לקוחות חדשים. אם עסק משיג פרטי נייד של לקוחות פוטנציאליים – כמו לדוגמא אחרי קמפיין שיווקי באתרי אינטרנט או בתקשורת המסורתית – כל שנותר לו לעשות הוא לשלוח הודעות בתפוצה רחבה ולגרום גם לאנשים חדשים להתעניין במוצר או בשירות שלו.

היתרונות של שליחת SMS בתפוצה

השאלה היא למה לבחור באופציה של שליחת SMS בתפוצה רחבה – במקום למשל בשליחת הודעות בדואר אלקטרוני. כאן צריך להבין את ההבדל המהותי בין SMS לבין דואר אלקטרוני: בעוד SMS מגיע ישירות לנייד של הלקוח הקיים או החדש, דואר אלקטרוני נשלח אל תיבת המייל הדיגיטלית.

בעידן הנוכחי, רוב האנשים משתמשים בטלפון הנייד שלהם על מנת לבצע כמעט את כל סוגי הפעולות היום יומיות. לכן, שליחת SMS מאפשרת להגיע אל הלקוח ישירות ובלי לעבור בדרך בין מערכות מסורבלות. כאשר לקוחות קיימים וחדשים מקבלים SMS, יש סיכוי טוב יותר שהם גם יבינו את המסר.

המשמעות של רישיון ממשרד התקשורת

מאחורי הקלעים, חשוב לוודא שאת הודעות ה-SMS שולחים דרך חברה בעלת רישיון מפעיל סלולרי וירטואלי (MVNO) מטעם משרד התקשורת. בפועל, המשמעות היא שהודעות שנשלחות דרך מערכת כזו מסווגות אוטומטית כ-“הודעות מפעיל” – מה שבא לידי ביטוי באחוזי הגעה גבוהים אל נמעני הקצה.

מנגד, מערכת SMS ששולחת את ההודעות רק דרך צד שלישי גורמת להן להיות מסווגות כ”הודעות תוכן חיצוניות”. ברוב המקרים, הודעות אלה נחסמות אוטומטית על ידי הרשתות הסלולריות של המנויים במידה והם ביקשו לא לקבל הודעות מן הסוג הזה.

לחיצה אחת וללקוחות שלך יש SMS בנייד

מערכת שליחת ה-SMS של סלקט נועדה על מנת לעזור לעסק שלך לצמוח ולהתרחב. אם נמאס לך לפספס לקוחות חדשים בגלל חוסר יכולת ליצור איתם קשר, הגעת למקום הנכון.

אצלנו יקצו עבורך מערכת מסודרת, נוחה ואינטואיטיבית לשליחת הודעות בתפוצה רחבה. כמו כן, סלקט מחזיקה ברישיון מפעיל סלולרי וירטואלי של משרד התקשורת ולה מעל 60 עובדים וידע טכני נרחב.

נציג שירות של סלקט יכול להסביר לך כבר עכשיו על ההבדל בין מערכות שליחת הודעות. אם תמיד חלמת להתנהל כמו חברה גדולה, כל שנותר לך הוא להשאיר פרטים ממש כאן ולהתקדם לאופציה של שליחת SMS בתפוצה רחבה ובהתאמה אישית.