מספר כוכבית לעסק

איזה אפשרויות עומדות בפני בעלי עסקים שרוצים להניע לקוחות ליצור עמם קשר? למה כדאי לבעלי עסקים להשתמש במספר כוכבית לעסק שלהם? מדוע קל יותר לזכור מספר כוכבית – בהשוואה למספר נייח או נייד?

בעלי עסקים קטנים, בינוניים וגדולים מבינים שכיום אין להם הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני. יתרה על כך, אותם בעלי עסקים גם מכירים בחשיבות של פרסום מספר הטלפון באמצעי תקשורת שונים. הבעיה היחידה היא שלחלק מבעלי העסקים אין מספר טלפון קליט ושהקו הרגיל שבו הם משתמשים הוא בעל 9 או 10 ספרות. עם זאת, החדשות הטובות הן שניתן להקצות מספר כוכבית לכל עסק באופן מהיר, יעיל ואפקטיבי.

מספר כוכבית לעסק

בשבילנו העסק שלך הוא הכוכב

השירות של סלקט יעזור ללקוחות לזכור את מספר הטלפון של העסק שלך וכך יגדיל עבורך את ההכנסות!

הבדלים בין סוגי מספרים

לבעלי עסקים יש גם אפשרויות בכל הנוגע לפרסום מספר הטלפון שלהם. האפשרות הראשונה היא להשתמש במספר טלפון קווי עם 9 ספרות (לרבות קידומת), האפשרות השנייה היא לפרסם את המספר הנייד עם 10 ספרות והאפשרות השלישית היא לפרסם מספר עם כוכבית ובו 4 ספרות בלבד. בפועל, מחקרים מראים שללקוחות קל יותר לזכור את המספר המקוצר ושהוא גם משאיר עליהם רושם ראשוני חיובי בהשוואה לאלטרנטיבות.

למה קל לזכור מספר כוכבית לעסק?

קל יותר לזכור מספר כוכבית קודם כל כי הוא קצר יותר. מטבע הדברים, רוב הלקוחות יזכרו מספר של 4 ספרות הרבה יותר מהר מאשר מספר של 9 או 10 ספרות. זה אומר שגם אם הלקוח נתקל בפרסומת קצרה או בתשדיר ברדיו – הוא יידע איזה מספר לחייג על מנת ליצור קשר עם העסק.

כמו כן, מסתבר שלקוחות מייחסים מוניטין ועוצמה לעסקים עם מספר מקוצר. מבחינת הלקוחות, מספר כוכבית מעיד על החוזק של המותג והוא מעודד אותם ליצור קשר על מנת לרכוש את המוצר או השירות.

הגיע הזמן לחבר לקוחות לעסק

נציגי סלקט ישמחו להרכיב עבורך חבילת מוצרי תקשורת ואנו מחכים לפנייתך לגבי מספר כוכבית לעסק במחיר משתלם!