לא מקבל הודעות SMS

האם אי פעם קרה שלא קיבלתם הודעות SMS שנשלחו אליכם מבתי עסק שונים? אם כן, כנראה שיש סיבה מוצדקת לכך.

במקרים רבים הדבר עלול לקרות כאשר הנכם חסומים לקבלת הודעות תוכן חיצוניות ממערכות חברת הסלולר בה הנכם מנויים ולכן הודעות שנשלחות אליכם כמו למשל ממרפאת השיניים, חדר הכושר וכדומה נחסמות באופן אוטומטי ואינן מגיעות ליעדן.

מערכת שליחת הודעות SMS חכמה

אולי לא ידעתם, אך במרבית המקרים הודעות SMS אשר מגיעות אל מכשירכם נשלחות אליכם באמצעות מערכת ממוחשבת חכמה. כפי שצוין קודם, קיימים מקרים רבים בהם הודעות אינן מגיעות למכשיריהם של הלקוחות ולכן רצוי שבעל העסק ירכוש מערכת שליחת הודעות מחברה המחזיקה ברישיון מפעיל מטעם משרד התקשורת.

האם ניתן להשיב הודעות SMS אל בית עסק שממנו נשלחה ההודעה?

אולי כן ואולי לא כיוון והדבר תלוי האם בעל העסק אפשר יכולת זאת מול ספקית ההודעות ממנה רכש את השירות. במרבית המקרים עסקים יאפשרו לכם להסיר את עצמכם מרשימות התפוצה שלהם באמצעות שליחת הודעת “הסר” בחזרה להודעה שקיבלתם. לרוב, התכתבות בין הצדדים איננה אפשרית וההודעות משמשות לצורך העברת מסרים חד צדדיים בלבד, בין אם הם שיווקיים, אינפורמטיביים או תפעוליים.

הודעות SMS ככלי שימושי בחיי היום-יום

בעת שאיננו מקבלים הודעות מסוימות למכשירנו אנו עלולים לפספס מידע חשוב מאוד. דמיינו לעצמכם שלפתע תגלו שלא מגיעות אליכם הודעות נחוצות, כמו למשל סיסמת הכניסה לחשבון הבנק שלכם, הודעת עדכון בנוגע לתור שנקבע לכם אצל הרופא, הודעה בדבר חיוב חריג אשר בוצע בכרטיס האשראי שלכם ועוד. הדבר עשוי לגרום לכעס רב תוך שהנכם מנסים להבין מדוע אינכם מקבלים הודעות ולמי עליכם לפנות בכדי לפתור את הבעיה.

כאשר שמדובר בעסק שלכם, אין מקום לפשרות

חברת סלקט מציעה פתרונות נרחבים בתחום שליחת הודעות SMS ומחזיקה ברישיון כללי אחוד אשר הוענק לה על-ידי משרד התקשורת. כחלק מסל שירותיה מציעה החברה שירותי כוכבית מקוצרת לעסקים, אפליקציות מתקדמות שונות ועוד. אנו מזמינים אתכם להתנסות במערכת השליחה העוצמתית והמהירה שלנו, תוך ליווי אישי וצמוד של מנהל/ת תיקי לקוחות לאורך כל הדרך.

צרו אתנו קשר בטלפון 8715* ונשמח לעמוד לשירותיכם ולספק מענה לכל שאלה הנוגעת למוצרי החברה.