למה חשוב לבצע שליחת SMS ללקוחות?

עלייה מתמדת במספר הגולשים, אחוזי קנייה גבוהים של קניות באופן שאיננו פיזי, ספציפיות והתמקדות ושמירה על קשר אישי עם הלקוח, אלה רק חלק מהסיבות לשליחת הודעות SMS ללקוחות דרך מערכת סמס מסודרת.

תקופת הקורונה: יחסים מרחוק

עולם הקניות הפיזי הולך ומצטמצם – ועולם הקניות הווירטואלי (כולל עולם המסרונים) הולך ומתרחב. המגבלות החדשות שהגיעו יחד עם הקורונה מגבירות תופעה זו.

מוסדות אקדמיים, משרדי עו”ד, עולם ההייטק וחברות ומקומות עבודה רבים כבר מבינים את החסרונות של חובת הגעה יומיומית ולמשרד ומייצרים מתכונות עבודה חדשות מהבית עם הגעה חלקית למשרד – גם בתום תקופת הקורונה, מה שלהערכתנו יגדיל את עולם הקניות האינטרנטי והטלפוני ויתרום לצמצום של עולם הקניות הפיזי.

קשר אישי וספציפיות

יחד עם המרחק, המסרונים מייצרים קשר קרוב עם הלקוחות, גם ללא מפגש. שליחת SMS והודעות SMS באמצעות מערכת סמס מסודרת מאפשרים לכם להיות בקשר יותר ספציפי עם הלקוחות. ניתן לספר ללקוחות באופן ישיר על מבצע חדש, על מוצר או הטבה חדשים באופן פרטני וממוקד, להישאר רלוונטיים וכך גם להגדיל את המכירות.

82% מהישראלים קונים ברשת

קניות באינטרנט הפכו לסטנדרט, כאשר 82% מהישראלים כבר קונים ברשת. ככלל, ישנה מגמה עולמית של עלייה מתמדת במספר הגולשים באינטרנט. מגמה זו נכונה גם בישראל, כאשר בסוף שנת 2019 מספר הגולשים באינטרנט בישראל עמד על כ-6.6 מיליון איש (מקור למחקר בתגובות), מה שמגדיל את המאגר של הלקוחות הפוטנציאלים עבור עסקים וחברות – ובכך את הצורך לבצע שליחת SMS ללקוחות, שמוביל ללינק או טלפון מכירה.

קחו בחשבון גם את הנתון הבא, שמקורו במחקר של בזק. בקרב הנשאלים המבוגרים, דווקא הנשאלים המבוגרים יותר, בני 55 ומעלה, אחראים לצמיחה הגבוהה ביותר בתחום הקניות באינטרנט. בתחום המזון, ישראלים הולכים פחות לסופר ורוכשים יותר באינטרנט באופן מקוון. בשנתיים האחרונות רכישת המזון באינטרנט יותר מהכפילה את עצמה (33% בשנת 2019 לעומת 18% בשנת 2017).

משאירים את הארנק בבית

בעבר הישראלים היו דואגים שתמיד יהיה להם כסף מזומן בכיס או בארנק. כיום המגמה משתנה, והישראלים דואגים שיהיה להם כרטיסי אשראי, חשבון ב-PayPal ויישומונים כמו: bit, pepper pay או paybox וכן כרטיס של רב קו. 34% ציינו שהם זנחו את המזומן לטובת תשלום באמצעות אפליקציות. רבים נוספים פשוט משאירים את הארנק בבית ויוצאים רק עם כרטיסי אשראי.

התחומים הבולטים בהם הישראלים מצביעים על העדפה להסתדר בעצמם ולדלג על נציגי השירות הם: קולנוע, תחבורה ציבורית, הזמנת אוכל ממסעדות, תשלום חשבונות תיירות ועוד.

• • •

מקורות:

“חיים בדיגיטל”, בזק פרסמה את דוח מצב האינטרנט בישראל לשנת 2019: https://www.bezeq.co.il/gallerypress/21_01_2020/