מספר וירטואלי – המספר שימנע לכם תביעות מיותרות

המספר הווירטואלי מאפשר לנמען להסיר את עצמו באופן עצמאי ומיידי מרשימת התפוצה באמצעות השבת הודעת “הסר” למסרון שקיבל.

מאז שנחקק “חוק הספאם” משווקים, במקרים מסוימים, חשופים לתביעה לכל הודעת SMS.

חוק הספאם – החטא ועונשו

מאז חקיקת “חוק הספאם” מוענים רבים נזהרים בשליחת הודעות שיווקיות, זאת משום שהמשלוח חושף אותם לתביעות משפטיות שונות על ידי לקוחות.

מעבר על החוק עלול לגרור קנס בסכום של 1,000 שקלים עבור כל הודעת SMS שנשלחה מבלי לקבל את הסכמתו של הנמען.

אשר על כן, מעבר לחובתכם לקבל את הסכמתו של הנמען לקבלת הודעות SMS שיווקיות, חובה לוודא כי קיימת האפשרות להסרה מרשימותיכם בגוף ההודעה.

לכן, במהלך רכישת שירות מערכת שליחת SMS, דרשו לקבל את שירות המספר הווירטואלי, שמאפשר לנמען להסיר את עצמו באופן עצמאי ומיידי מרשימת התפוצה באמצעות השבת הודעת “הסר” למסרון שקיבל, ובכך להימנע מקבלת הודעות נוספות ממכם.

הודעות שיווקיות – היכן עובר הגבול?

הודעה שיווקית הינה כלי עוצמתי ומשמעותי, ועל כך הרחבנו במספר פוסטים ומאמרים.

באמצעות מסרונים שיווקיים, בתי עסק, חברות, תאגידים ומלכ”רים יכולים לקדם את מוצריהם בפני לקוחות פוטנציאליים. הדבר נעשה בקלות, על ידי סגנון הודעת טקסט מניעה לפעולה (https://bit.ly/3nAByFD) ושליחתה ללקוחות באמצעות מערכת משלוח SMS חכמה.

חובה לאפשר לנמען להסיר עצמו!

לקוחות רבים חשים מוטרדים כאשר נשלחות אליהם הודעות שיווקיות ללא הרף, למרות שאינם הסכימו לקבלן. עקב כך, חוקק “חוק הספאם”, המגביל את אפשרותו של המוען לשלוח הודעות שיווקיות בתפוצה לנמענים.

החוק כולל הגבלים שונים כגון: חיוב המוען לקבל את אישורו של הנמען לקבלת הודעות מסוג זה, להתיר לנמען אפשרות להסיר את עצמו מלקבל הודעות מסוג זה בעתיד ועוד.

סלקט – משלוח הודעות SMS בראש שקט

ברכישת מערכת לשליחת הודעות SMS של סלקט (Cellact) תקשורת בע”מ, תוכלו להוסיף את שירות המספר הווירטואלי, שינוהל על ידינו באופן אוטומטי.

סלקט תדאג לביצוע חסימת הודעות SMS לכלל הנמענים שהשיבו הודעת “הסר” – ותספק לכם שקט נפשי. בפעמים הבאות שתנסו לשלוח הודעות לנמענים שביקשו הסרה, ההודעות אליהם יחסמו באופן אוטומטי.

לקבלת מידע נוסף אודות השירות אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר עוד היום בחיוג 8715*.