מספר טלפון כוכבית

כמה בעלי עסקים קטנים יש בישראל? כיצד עצמאיים יכולים להתחרות בחברות גדולות? למה כדאי לעצמאיים להשתמש במספרי כוכבית במקום בטלפון רגיל?

רוב בעלי העסקים בישראל מוגדרים כעצמאיים או עסקים שמעסיקים עד 50 עובדים. המשמעות בפועל היא תלות גדולה במגוון של נותני שירותים ועצמאיים מתחומים שונים, באופן שלא תמיד ברור או שקוף עבור הציבור הרחב.

במילים אחרות, בישראל יש יותר עצמאיים ועסקים קטנים מאשר חברות גדולות אבל רובנו טועים לחשוב שהמצב הוא הפוך. עם זאת, גם לעצמאיים ולבעלי עסקים קטנים יש כיום כלים להתחרות עם חברות גדולות – כמו למשל בעזרת מספר טלפון כוכבית.

המספר ששם אותך על המפה

בחברת סלקט מתחייבים לספק עבורך פתרונות תקשורת משתלמים בהתאמה אישית. רוצה מספר טלפון מקוצר כמו של החברות הגדולות? שווה לך ליצור איתנו קשר ממש עכשיו.

השימוש במספר קליט ככלי לתחרות

לעצמאיים יש יתרון של גמישות, דינאמיות וקצב מהיר יותר לעומת חברות גדולות. מנגד, לחברות גדולות יש בדרך כלל מוניטין שמאפשר להן להגיע לקהל לקוחות רחב. הפתרון מבחינת עצמאיים ובעלי עסקים קטנים יכול להיות שימוש במספר קליט: מספר בעל 4 ספרות בלבד, עם קידומת של כוכבית בהתחלה ועם בולטות שאין לה תחליף.

מספר טלפון כוכבית במקום טלפון רגיל

עד לפני מספר שנים נאלצו עצמאיים ובעלי עסקים קטנים לפרסם את עצמם עם מספר טלפון ארוך. מספר הטלפון ששימש אותם היה קווי ובעל 9 ספרות, או של חברה סלולרית ובעל 10 ספרות. כך או אחרת, כמעט בלתי אפשרי לגרום ללקוחות לזכור מספר של 9 או 10 ספרות ולכן עצמאיים ובעלי עסקים קטנים איבדו הכנסות. כעת המצב הזה כאמור השתנה וכל בעל עסק בכל תחום יכול לתאם לעצמו מספר כוכבית שעולה בקנה אחד עם הצרכים והמשאבים שלו.

פתרונות תקשורת שמשתלמים עבורך

אצלנו בסלקט יכולים להקצות עבורך נציג אישי שיטפל בכל דרישה ובקשה – בלי קשר להיקף פעילות העסק. אנו מזמינים אותך כבר עכשיו להשאיר פרטים באתר ולבחור מספר טלפון כוכבית שיאפשר לך להתחרות עם כל החברות הגדולות בארץ.