מספר כוכבית זהב

מה ההבדל בין מספר כוכבית רגיל לבין מספר זהב? כיצד השימוש בספרות מסוימות הופך את המספר לקליט יותר? איזה עסקים יכולים ליהנות מהיתרונות של מספר כוכבית?

מספר כוכבית יכול לשמש כמספר לחיוג מקוצר עבור בעלי עסק קטנים, בינוניים וגדולים בכל התחומים ומכל רחבי הארץ. המטרה העיקרית של שימוש במספר הזה היא – להקל על לקוחות בהקצאת אמצעי קליט ליצירת קשר. במקום להסתכן באובדן לקוחות בגלל מספר ארוך, ניתן לפרסם באמצעי התקשורת השונים מספר כוכבית וגם לדאוג שהוא יהיה עם הספרה 0 ושתי ספרות זהות.

אצלנו הכוכב הוא שלך

בחברת סלקט מציעים חבילת תקשורת משתלמת לבעלי עסקים כמוך ומתחייבים ליחס אישי מהרגע הראשון. אצלנו יהיה לך קל ומשתלם למצוא מספר מקוצר ולבלוט על רקע המתחרים!

מהו מספר כוכבית זהב?

היכרות עם ההבדלים בין מספרי כוכבית חשובה לכל בעל עסק. על קצה המזלג ניתן להזכיר את המאפיינים של מספר כוכבית רגיל לעומת מספר כוכבית זהב: כך למשל מספר כוכבית רגיל הוא בעל כוכבית אבל ללא הספרה 0 וללא ספרות זהות, בעוד כוכבית זהב מיוצגת על ידי הספרה 0 ושתי ספרות זהות.

למעשה, מה שהופך מספר רגיל למספר כוכבית היא מידת היכולת לקלוט ולזכור אותו.

לכל מספר יש חשיבות

הנחת המוצא מבחינת בעלי עסקים היא שלכל ספרה במספר יש חשיבות. ראשית, מספר כוכבית עם 4 ספרות מחליף מספר ארוך שאותו קשה לזכור ובזכותו ניתן להגדיל את פוטנציאל ההכנסות של העסק. שנית, בבחירת כוכבית זהב משלמים קצת יותר אך מקבלים מספר כוכבית יפה לעסק שבוודאות יהיה חזק גם מנקודת המבט של קהל היעד והלקוחות.

כוכבית זהב כחלק מתחרות

עסקים בכל התחומים יכולים ליהנות מהיתרונות של מספר כוכבית. אין מגבלה מסוימת שמונעת מעסקים להשתמש במספרי כוכבית, מה גם שכוכבית זהב היא כלי שמאפשר לעסקים קטנים להתחרות בחברות גדולות.

המספר מקוצר, השירות זהב

אצלנו בסלקט מחכה לך מנהל תיק צמוד שמכיר אותך ומתנהל מולך באופן אישי. אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים ולקבל מספר כוכבית זהב עם שירות מכל הלב.