מספר כוכבית קליט יגביר את החשיפה של העסק שלך

בעידן הדיגיטלי וההיפר-מסחרי בו אנו חיים, כל עסק מחפש את הדרך להתבלט ולחדור לתודעה בתוך בליל הרעש הגדול והקדחתני של עולם העסקים. לא חשוב אם יש לך עסק זעיר של איש אחד המתנהל מהבית, חנות או מרכז שירותים קטן או חברה גדולה בצמיחה, המאבק על תודעת הצרכנים לא פוסק לרגע.

חלון הזדמנויות זעיר

במציאות בה כמות אדירה של מידע טסה במהירות מסחררת, תשומת הלב של הצרכן היום הינה מצומצמת מאוד וניתן למדוד אותה בשברירי שנייה. מחקרים מראים כי הצרכן לא מקדיש יותר מ-15 שניות בעוברו על פני מוצרים. דרך אחת להתבלט על פני המתחרים היא רכישת מספר כוכבית לטלפון העסק – שהוא קליט הרבה יותר מאשר מספר קווי רגיל.

לשירות זה מספר יתרונות משמעותיים:

  • תדמית רצינית – עסק המחזיק במספר כוכבית מעורר תחושה שמדובר בעסק רציני וגדול בעל ותק של שנים רבות.
  • חודר לתודעה – מלבד העובדה שמספר כוכבית קליט, מרשים ומושך את תשומת הלב, הוא קצר בהרבה ממספר בן 7 ספרות וקידומת. הוא חודר לתודעה בקלות וקל לשנן ולזכור אותו, מה שיגרום לצרכנים רבים יותר לזכור אותך.
  • בולט יותר – כוכבית המלווה ב-4 ספרות בלבד מתבלטת יותר משורת מספרים ארוכה. המוח קולט אותה בקלות גם משלטי חוצות, פרסום בעיתונות או על גבי אוטובוסים ובתשדירי רדיו.

מספר כוכבית קליט רוכשים מחברה מנוסה ואמינה

סלקט פועלת בשוק התקשורת הבינלאומי כמעט 20 שנה ומספקת פתרונות יצירתיים וחדשניים לבעלי עסקים מכל גודל ותחום. בכל תקופת פעילותנו, שיווקה החברה טכנולוגיות ליותר מ-30 מדינות ברחבי העולם. בנוסף לרכישת מספר כוכבית קליט לעסק שלך, ביכולתך ליהנות ממגוון שירותים מתקדמים:

  • מרכזיה בכף ידך – פיתחנו יישומון המאפשר לך לסנכרן את הסמארטפון שלך למרכזיית העסק ולנהל את כל השיחות הנכנסות והיוצאות בזמן אמת מכל מקום.
  • מערכות לשליחת SMS – רוצה ליידע את הלקוחות שלך על מבצעים חמים או על שירות חדש? חברתנו מציעה לך שירות לשליחת SMS מהעסק שלך היישר למכשירים הסלולריים של מאות לקוחות כהודעת מפעיל.