שירות כוכבית לעסק

בין שהעסק שלך מתנהל מהבית ובין שמדובר בתעשיית ענק, התחרות על תשומת הלב של הצרכן היא אחד מהמאפיינים הבולטים בניהול העסק. קשב הצרכנים הולך ומתקצר עם הזמן. מחקרים הראו שסרטוני קידום המוצר שהביאו הכי הרבה לקוחות היו באורך של פחות משתי שניות! במציאות כזו, העברת מידע ארוכה ומסורבלת היא החטא החמור מכל.

יתרון קצר ויעיל על פני המתחרים

כדי להתבלט בשוק הזה, גם פרטי ההתקשרות שלנו צריכים להימסר בצורה מהירה וקליטה. אחת הדרכים לעשות זאת היא רכישת שירות כוכבית לעסק שלך. מספר כוכבית קצר וקליט בן 4 ספרות ישווה לעסק תדמית של עסק גדול וותיק ומשדר רצינות. המסר הקצר חודר לתודעה וקל לשנן ולזכור אותו, כך שלקוחות רבים יותר יזכרו את פרטי ההתקשרות שלך ויקשרו אותם עם שירות שהם זקוקים לו. ניתן למקסם את יעילות השירות הזה לקידום העסק בשתי דרכים פשוטות:

  • ג’ינגל – מה שקשה לומר, קל מאוד לשיר. חיבור לחן קליט למספר הכוכבית יסייע לזכור אותו.
  • המספר כחלק מהמיתוג – אם בחרת להשתמש בשירות כוכבית לעסק, חשוב לשים את המספר במרכז ובפונט גדול בכל אמצעי הפרסום. יש למתג את המספר כחלק מכל תדמית העסק ולקשר אותו עם השירות והאווירה הכללית שפרסום העסק משדר, עד שהמספר יהפוך שם נרדף לעסק ולשירות.

להזמנת שירות כוכבית לעסק מומלץ לפנות לטובים ביותר

ב-19 השנים האחרונות סלקט הובילה בשוק התקשורת הישראלי כמה וכמה פתרונות תקשורת וסלולר מתקדמים ויוצאי דופן לבעלי עסקים מכל גודל ותחום ואף כבשה את הזירה הבינלאומית. בשנים האחרונות, עבדנו עם עשרות מפעילים סלולריים ברחבי העולם.

בנוסף לרכישת שירות כוכבית עבור העסק שלך, ביכולתך ליהנות ממגוון שירותים מתקדמים, לדוגמה:

  • קו שני – פיתחנו אפליקציה ייחודית המאפשרת לקבל מספר טלפון נוסף ולעבוד עם שני הקווים על אותו כרטיס ה-SIM ובאיכות שיחה זהה לזו שמציע ספק הסלולר שלך.
  • מרכזיה בכף ידך – כעת ניתן לנהל את כל השיחות היוצאות והנכנסות לעסק מכל מקום שבו נהיה באמצעות סנכרון הנייד למרכזיית העסק.

צוות שירות הלקוחות שלנו ממתין לפנייתך להזמנת שירות כוכבית לעסק. לפרטים נוספים והזמנות, ניתן לפנות אלינו עוד היום.