שליחת הודעות SMS

חשוב לך לשמור על קשר רציף עם הלקוחות? לטפח על מערכת יחסים עם הלקוחות הקבועים? ובכן איך עושים זאת באמצעות שליחת הודעות SMS?

שליחת הודעות SMS

שוק תחרותי

היום יותר מתמיד קשה להתחרות על ליבם של הלקוחות. בעלי עסקים מוצאים את עצמם בכל פעם מחדש מול אתגר גיוס הלקוחות, ממציאים ומפתחים דרכים יצירתיות למשוך לקוחות. המכשירים הסלולריים הם אחד האמצעים החדשניים והמקובלים בעולם העסקים ליצירת קשר ארוך טווח עם לקוחות.

מה עושים – ואיך עושים

שליחת הודעות SMS היא אחת הדרכים היעילות לשמירת קשר רציף עם הלקוחות. זוהי פעולת שיווק עדינה ומאוד יעילה המתבצעת באמצעות מערכת חכמה המאפשרת שליחת SMS מהמחשב. לעומת שיחת מכירה בטלפון, המתפרשת על ידי הלקוחות לא פעם כאגרסיבית, המסרון שומר על ריחוק ומאפשר ללקוח להתייחס בזמנו הפנוי. יחיד עם זאת נשאלת השאלה, איך נהיה בטוחים שהמסרון יגיע ליעדו ולא יחסם בדרך.

חשיבותו של הרישיון ממשרד התקשורת

חברות רבות בתחום המספקות פתרונות תקשורת, פועלות ללא רישיון מתאים ממשרד התקשורת. מעבר לבעיות טכניות הנגרמות לא פעם בשל כך, אחת ההשלכות הבולטות היא חסימה של לקוחות את השירות. לעומת זאת כשיש את הרישיון מתאים ההודעה מופיעה כהודעת מפעיל ומגיעה אל הלקוחות בסבירות של 99.9% לעומת 30% בהעדרו של רישיון. חברת סלק פתרונות תקשורת מתקדמים לעסקים, מחזיקה ברישיון מתאים.

יעילותו של המסרון

אחד היתרונות הבולטים של הודעת SMS היא האפשרות של הלקוח לחזור ולהסתכל בה בזמנו הפנוי. ממחקרים עולה שמסרוני פרסומת לרוב אינם נמחקים אלא מחכים לשעת כושר. גם אם הלקוח לא ממהר להתייחס אל ההודעה, הוא שומר אותה ויחזור להסתכל בה במועד מאוחר יותר. אף אחד לא אוהב להפסיד הזדמנויות, ומסרון מכירה תמיד משאיר טעם של תקווה. מסרון יכול תמיד להכיל אינפורמציה חשובה כמו מבצעים משתלמים, הטבות ועוד.

פתרונות תקשורת מתקדמים

חברת סלקט פתרונות תקשורת מתקדמים לעסקים, מכירה היטב את צורכי הלקוחות שלה. לחברה ניסיון רב בתחום – ואנשיה בעלי ידע מקצועי רב. כאמור לחברת סלקט הרישיון המתאים ממשרד התקשורת. סלקט מציעה מגוון של פתרונות תקשורת מהמתקדמים והיעילים ביותר שיש. פתרונות המייעלים את ההתנהלות מול הלקוחות ושמירתם קרוב לעסק שלך.

שליחת הודעות SMS ועוד מוצרים חשובים

במסגרת ההתייעלות בתחום שמירת הלקוחות חברת סלקט צברה ניסיון רב והנה חלק מהמוצרים שהיא מציעה. חיוג מקוצר עם מספר כוכבית לעסק, הודעות קוליות, קו שני, דפי נחיתה סלולריים ועוד. נציגינו ישמחו לתת מענה לכל שאלה בטלפון מספר 8715*, אין צורך להמתין זמן ארוך על הקו, אנחנו בסלקט עונים מהר.