כניסה למערכת

הפיצ'ר של "שיחה קבוצתית" מאפשר לכם להפנות כל שיחה שתכנס אליכם, לכמה מספרים נוספים אחרים.


לדוגמא, אם יש לכם טלפון של מוקד מכירות ששייך לאפליקציית המספר הנוסף ולכל הנציגים שלכם גם יש את אפליקציית המספר הנוסף, תוכלו לגרום לכך שכל שיחה שתכנס אליכם, תצלצל אצל כולם ומי שיענה ראשון ייקח את השיחה.


לחילופין, תוכלו להגדיר שהשיחה הנכנסת תצלצל אצל כולם, חוץ מאשר אצלכם.


כדי ליישם את האפשרות הראשונה, עליכם להכניס גם את המספר הנוסף שלכם ברשימת המספרים בפיצ'ר.

כדי ליישם את האפשרות השנייה, עליכם לוודא שאתם לא מזינים את המספר שלכם ברשימת המספרים.


שימו לב שבאפשרות השנייה, אתם לא תקבלו שיחות טלפון וסמס, כי הן יעברו באופן אוטומטי למספרים המוגדרים בשיחה הקבוצתית.

בנוסף, גם סמסים יעברו באותו האופן למספרים המוגדרים בשיחה הקבוצתית.



לשם הגדרת הפיצ'ר, עקבו אחר ההסברים הבאים לאנדרואיד ולאייפון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *