התופעה יכולה להתרחש במכשירי אנדרואיד, ולנבוע ממספר סיבות:
- וודאו כי ליישום יש הרשאה לרוץ ברקע (ההרשאה אינה צורכת משאבי סוללה או נתונים רבים) וכי לא מוגדר ליישום מיטוב סוללה (Battery optimization).
וודאו כי ליישום שי הרשאה לצריכת נתונים ברקע.
- יש לאפשר לאפליקציה הצגת כל סוגי נוטיפיקציות.
- לצורך שימוש תקין במספר הנוסף חשוב לוודא כי יש אינטרנט במכשיר עליו מותקנת האפליקציה.
- בדקו ברשימת אנשי קשר של המכשיר, האם המספר הנוסף קיים בו כאיש קשר, ומחקו אותו מספר הטלפונים.
- במקרה שגם שיחות יוצאות מופיעות בעת התקשרות למספר הנוסף במקום למספר היעד – יש לתת ליישום הרשאת גישה לספר הטלפונים במכשיר.
- במידה ובשיחה נכנסת רואים כי השיחה מגיעה מהמספר הנוסף במכשירי Xiaomi עליך לתת לאפליקציה הרשאת הצגת נוטיפיקציות, הייחודית לסוג מכשירים זה.
אם בדקתם את כל ההגדרות לעיל, ולא מצאתם את הבעיה, אנא פנו אלינו במייל num2@cellact.com. אנא בדקו ושלחו אלינו את הפרטים הבאים:
- האם האפליקציה מקבלת הודעות SMS נכנסות?
- האם הודעות SMS מתקבלות בהצלחה למספר הראשי (ה-SIM) השייך למכשיר עליו מותקנת האפליקציה)?