ניתן להמשיך להשתמש בשירות המספר הנוסף גם מחוץ לגבולות המדינה אליה שייך המספר הראשי בקלות, באמצעות הפעלת מצב VOIP, ועל גבי ערוץ DATA – Wi-Fi או אינטרנט של כרטיס סים חלופי.

להפעלת מצב VOIP יש תחילה לרכוש חבילת שירות בחנות האפליקציה. לאחר הרכישה על המשתמש לעבור לתפריט הראשי >> הגדרות >> הפעלת שימוש ב-VOIP.

 

יש לשים לב כי החבילות המאפשרות הפעלת מצב VOIP הן חבילות חודשיות סטנדרטיות – חבילת חודש חד-פעמית או חבילה חודשית מתחדשת. בעוד שחבילות מצומצמות הכוללות 500 דקות שיחה/SMS או חבילת החלפת מספר אינן כוללות אפשרות הפעלת מצב VOIP.

כמו כן, קבלת והוצאת שיחות מהמספר הנוסף עבור משתמשים ללא חבילה הכוללת שימוש ב-VOIP, תתאפשר רק במידה וקיימת חבילת שיחות בחו”ל על המספר הראשי עליו מותקנת האפליקציה, ללא סיסמא. שירות שיחות תקין תלוי בהגדרות נדידה של המפעיל המארח בחו”ל ומפעיל הרשת של המנוי.

תגיות: #בחו”ל  #בחול  #בחוץ לארץ  #מחוץ לישראל  #לא בישראל  #לא רק בישראל
0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *