כאשר מוגדר למנוי בהגדרות המכשיר שלו ללכת לתא קולי באין מענה, דחיה או תפוס אזי אלו פעולות שתופסות בעדיפות ראשונה.

מבחינת המספר הנוסף ההפניה לתא קולי היא מענה שיחה.

המנוי יכול לשלוט על זה על ידי הגדרות call setting a More settings a Call Forwarding a voice call  ולכבות את ההגדרות שם. (לא כל המפעילים נותנים לבצע זאת)

תגיות: #פרטיות  #תא קולי  #מענה קולי  #לא עובר  #שיחה מועברת  #שיחה עוברת  #משיבון
0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *