על מנת לאתר את הבעיה הספציפית אצלך, אנא בצע את הפעולות הבאות:
- וודא שהגלישה פתוחה
- וודא שכל ההרשאות (Permissions) מאופשרות, לרבות גישה לאנשי קשר.
- אם ברשותך מכשיר עם שני כרטיסי SIM (Dual SIM), וודא כי הוצאת שיחות במכשיר מוגדרת מהSIM איתו בוצע רישום לאפליקציה.
- אם הבעיה עדיין קיימת – יש לך שיחות והודעות נכנסות אך אין שיחות והודעות יוצאות – אנא שלח לנו צילום מסך ומהי ההודעה המוצגת בזמן ניסיון השיחה וניסיון שליחת ההודעה.
השאירו תגובה
Want to join the discussion?Feel free to contribute!