המספר הנוסף באפליקציה “מקושר” למספר הראשי עליו היא מותקנת. לכן במידה והוחלף SIM למספר אחר, יש להתקין את האפליקציה מחדש. לתשומת לבך: בהתקנה חוזרת יתקבל מספר נוסף אחר.

תגיות: #לא עובדת  #לא עובד  #לא מוציא שיחות  #אין שירות  #בעיה באפליקציה  #תקלה  #לא מתקשר  #לא מחייג  #אין סמסים  #שגיאה  #החלפתי מספר  #מספר אחר  #החלפתי סים  #החלפתי SIM  #שיניתי מספר  #החלפת כרטיס סים  #החלפת כרטיס SIM
0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *