לקוחות iPhone, אשר רכשו את החבילה דרך App store יכולים להחליף חבילת מנוי לחבילת מנוי אחרת בעמוד ניהול שירותי מנוי של App store – עליך להיכנס לתפריט יישום המספר הנוסף >> לחנות >> ניהול מנויים. במידה ורכשת את החבילה הקיימת בחנות PayPal או Google play, באפשרותך להיכנס לחנות האפליקציה המתאימה ולראות ולנהל את החבילה הפעילה ואת החבילות הזמינות הנוספות. כאן תוכלו לבצע ביטול לחבילה הקיימת, לרבות ביטול חיובים עתידיים עבור חבילה מתחדשת, וכן לרכוש חבילה נוספת (חד-פעמית) או חבילה אחרת.
לצורך ביטול חבילה חד פעמית, או לשאלות נוספות בנוגע להחלפת החבילה, עליך לפנות לתמיכה הטכנית של סלקט בכתובת num2@cellact.co.il.