באפשרותך לרכוש את החבילה הרצויה בחנות האפליקציה, כפי שרכשת את החבילה הקודמת.

לביטול חבילה מתחדשת, עליך לבצע זאת דרך חנות האפליקציה, כמפורט בשאלה “רכשתי שירות Subscription מתחדש. איך ניתן לבטל את השירות ולעצור את התשלומים?”.

לצורך ביטול חבילה חד פעמית, או לשאלות נוספות בנוגע להחלפת החבילה, עליך לפנות לתמיכה הטכנית של סלקט בכתובת num2@cellact.co.il.

תגיות: #רוצה לבטל  #רוצה להחליף  #להחליף חבילה  #קניתי בטעות  #בטעות  #רכשתי בטעות  #לא רוצה  #להחליף  #החלפה  #החלפת חבילה
0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *