כדי לראות את חבילת השירות המעודכנת עליך לסגור ולפתוח את התפריט הראשי של האפליקציה, או לצאת ולהיכנס מחדש לאפליקציה. אם עדיין לא ראית כי החבילה שרכשת התעדכנה – עליך לפנות לתמיכה הטכנית באמצעות צור קשר.
תגיות: #קניתי #שילמתי #לא עובד #לא קיבלתי #לא התעדכן #פרימיום #Premium #שירות בתשלום #לא מצליח
https://cellact.co.il/wp-content/uploads/2018/08/header123.png00adamhttps://cellact.co.il/wp-content/uploads/2018/08/header123.pngadam2019-10-16 16:54:132019-10-23 09:19:45רכשתי שירות בתשלום, אך השירות לא התעדכן באפליקציה
0תגובות
השאירו תגובה
Want to join the discussion? Feel free to contribute!
השאירו תגובה
Want to join the discussion?Feel free to contribute!