ראשית, בדקו האם הבעיה בשיחות הנכנסות מתרחשת כל הזמן או בשעות מסוימות.

כעת עברו למסך אפשרויות ובדוק אם קיימת הגדרת דחייה או הפנייה לשיחות נכנסות באופן גורף:

או לפי תזמון:

בנוסף, בדקו האם מוגדר באפליקציה מצב “רשימת מותרים” – מצב בו כל השיחות הנכנסות נחסמות, מלבד שיחות ממספרים ספציפיים. לביטול ההגדרה, ולמעבר לקבלת שיחות מכלל המספרים, עברו למצב “רשימת חסומים“.

מילות מפתח: #לא מקבל שיחות  #שיחות נכנסות  #תקלה  #תקלה בשיחות נכנסות  #קבלת שיחות  #תקלה בקבלת שיחות
0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה