ה-App ID אמור להתעדכן אוטומטית. במידה והשדה נשאר ריק יתכן ש: דפדפן האינטרנט שלך אינו מאפשר עוגיות (cookies) כניסה מדף החנות לדף רכישת המוצר בוצעה לאחר זמן רב. במקרה זה יש לנסות לחזור לאפליקציה ולבצע כניסה חוזרת לדף רכישת השירות.
תגיות: #מנסה לקנות #app id# app_id #מזהה אפליקציה #לא מצליח לקנות #לקנות שירות
https://cellact.co.il/wp-content/uploads/2018/08/header123.png00adamhttps://cellact.co.il/wp-content/uploads/2018/08/header123.pngadam2019-10-16 16:53:332019-10-23 09:16:05אני מנסה לרכוש שירות Premium בחנות, אך אני נדרש להזין את ה-App ID
0תגובות
השאירו תגובה
Want to join the discussion? Feel free to contribute!
השאירו תגובה
Want to join the discussion?Feel free to contribute!