במקרה של הגדרת הפניית שיחה, השיחה מופנית למספר חיצוני. במידה ואין מענה במספר החיצוני, השיחה תועבר לתא קולי של המספר אליו בוצעה ההפנייה, במידה וקיים בו תא קולי, ולא לתא הקולי של האפליקציה.
https://cellact.co.il/wp-content/uploads/2018/08/header123.png00adamhttps://cellact.co.il/wp-content/uploads/2018/08/header123.pngadam2020-12-01 12:47:052020-12-01 12:47:05הגדרתי הפניית שיחות באפליקציה למספר אחר. באין מענה, האם השיחות יועברו לתא קולי של מספר ההפניה, או של האפליקציה?
0תגובות
השאירו תגובה
Want to join the discussion? Feel free to contribute!
השאירו תגובה
Want to join the discussion?Feel free to contribute!