תשובה: המספר הנוסף באפליקציה “מקושר” למספר הראשי עליו היא מותקנת. לכן במידה והוחלף SIM למספר אחר, מומלץ לבצע לאפליקצייה “העברת חשבון” ולרשום אותו על המספר הסים הראשי החדש.

ראו “איך לבצע העברת חשבון“.

מילות מפתח: #לא עובדת  #לא עובד  #לא מוציא שיחות  #אין שירות  #בעיה באפליקציה  #תקלה  #לא מתקשר  #לא מחייג  #אין סמסים  #שגיאה  #החלפתי מספר  #מספר אחר  #החלפתי סים  #החלפתי SIM  #שיניתי מספר  #החלפת כרטיס סים  #החלפת כרטיס SIM
0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה