האם ניתן להחליף את המספר הנוסף במספר נוסף אחר?
ניתן להחליף את המספר הנוסף הקיים במספר אחר ב-Appstore (למשתמשי אייפון) או ב-Paypal ו-Google play (לאנדרואיד). לכניסה לחנות כנסו לתפריט ראשי באפליקציה ובחרו Go to store. פעולת החלפת המספר מבטלת את מספר ברירת המחדל שניתן, ומגרילה לך מספר ישראלי אחר בטווח 055-7. במידה ותרצו לבחור מספר ספציפי, צרו איתנו קשר בדוא"ל num2@cellact.com, אנו נעביר את הפנייה למחלקת המכירות שלנו, על […]
באיזו רשת אני צריך להיות מנוי כדי להשתמש בשרות?
ניתן להיות מנוי בכל אחת מרשתות הסלולאר הישראליות בהן: פלאפון, פרטנר, סלקום, גולן, הוט מובייל וכן המפעילים הוירטואלים. תגיות: #רשת סלולרית #רשת מפעיל #מפעיל סלולרי #להתנייד #לנייד #סלקט #סלקום #פלאפון #פרטנר #גולן #הוט
מדוע האפליקציה צריכה גישה לקבצים?
כדי שיהיה אפשר להגדיר צלצול מסוים למספר הנוסף יש צורך בגישה לקבצים. תגיות: #קבצים #הרשאת גישה #הרשאות גישה
אחרי חידוש אוטומטי של חבילת מנוי, אני עדיין רואה שיתרת שיחות/הודעות SMS לא התחדשה
עבור חבילות מנוי מתחדשות, מונה המציג את יתרת שיחות/מסרונית באפליקציה מתאפס לא באופן מיידי עם חידוש החבילה, אלא בחצות של אותו יום. תגיות: #יתרה #יתרות #יתרת שיחות #יתרת הודעות #יתרת סמס #יתרת SMS #יתרת מסרונים #ניצול #שימוש #כמה השתמשתי #כמה ניצלתי #חידוש חבילה #חידוש #לא התאפס #לא התעדכן
כשאני מתקשר/ת לנמען מופיע מזהה שיחה של מישהו אחר. איך אוכל לשנות את מזהה השיחה של המספר הנוסף שברשותי?
למדריך שינוי שם המזוהה עם מספר בתוכנת TrueCaller לחצו כאן. תגיות: #מזהה #מזהה שיחה #מזהה מתקשר #זיהוי שיחה #שם מתקשר #TrueCaller #לשנות שם
היכן נשמרים פרטי אנשי קשר מתוך ספר הטלפונים של האפליקציה, ואיזה שימוש נעשה בהם?
פרטי אנשי קשר הנמצאים בספר הטלפונים של האפליקציה נשמרים ברמת מכשיר המשתמש. הם אינם מועברים לשרתי האפליקציה ולא חשופים לחברת סלקט. תגיות: #פרטיות #ספר טלפונים #ספר הטלפונים #אנשי קשר #אנשי הקשר
היכן נשמר קובץ אנשי קשר שייצאתי מתוך ספר הטלפונים של האפליקציה?
עבור לקוחות Android, קובץ ייצוא מתוך ספר הטלפונים של האפליקציה נשמר בתיקיית אחסון ראשית של מכשיר הטלפון עליו מותקנת האפליקציה או על SD card. ללקוחות iPhone, מערכת IOS אינה מאפשרת ייצוא אנשי קשר מהאפליקציה. תגיות: #פרטיות #ספר טלפונים #ספר הטלפונים #אנשי קשר #אנשי הקשר #קובץ #ייצוא #לייצא
הפעלתי מצב כהה במכשיר שלי, אך צבע יישום המספר הנוסף לא השתנה. מדוע?
יישום המספר הנוסף אינו תומך במצב כהה (Dark mode) במכשירי Android. ניתן לשנות את צבע היישום באמצעות כניסה לתפריט >> הגדרות >> צבע. מילות מפתח: #צבע, #ערכת צבע, #מצב כהה, #מצב #אפל, #Dark mode, Android, #אנדרואיד
לאיזו רשת שייך המספר המוקצה על ידי האפליקציה? האם החברה מקליטה את השיחות אותן אני מבצע באמצעות האפליקציה?
היישום פותח על ידי חברת סלקט. הרשת בה מוקצים המספרים הינה סלקט תקשורת המחזיקה ברישיון מפעיל אחוד, פועלת על פי תנאי הרישיון ושומרת על פרטיות לקוחותיה. תגיות: #רשת #מפעיל #מפעילה סלולרית #מקליטים #הקלטת שיחות #פרטיות
האם שיחות מהמספר הנוסף מופיעות ביומן שיחות של המכשיר?
ביומן של המכשיר יופיעו שיחות נכנסות ויוצאות, ההתקשרות מופיעה אל מול המספר הנוסף, ולא מול המתקשר המקורי או המספר שחויג. זאת בהתאם לדרישה של Google Play לפיה אפליקציה לא תוכל לבצע שינויים ביומן שיחות במכשירי Android, כפי שלא מבוצע שינוי במכשירי IPhone. המספר שיופיע ביומן הוא המספר הנוסף המוגדר באפליקציה. המספר שביצע את החיוג או […]