בקבלת שיחות, במקום זיהוי המתקשר האמיתי, מופיע המספר הנוסף כמקור השיחה
התופעה יכולה להתרחש במכשירי אנדרואיד, ולנבוע ממספר סיבות: וודאו כי ליישום יש הרשאה לרוץ ברקע (ההרשאה אינה צורכת משאבי סוללה או נתונים רבים) וכי לא מוגדר ליישום מיטוב סוללה (Battery optimization). וודאו כי ליישום שי הרשאה לצריכת נתונים ברקע. יש לאפשר לאפליקציה הצגת כל סוגי נוטיפיקציות. לצורך שימוש תקין במספר הנוסף חשוב לוודא כי יש אינטרנט במכשיר עליו […]
התקנתי את האפליקציה, אך אינני מצליח לחייג אלא למספר אחד מתוך רשימת אנשי הקשר שלי
על מנת לברר ולפתור את הבעיה יש לוודא שהמספר הנוסף לא מוגדר באנשי הקשר של המכשיר תחת שום שם. מילות מפתח: #לא מצליח לחייג #לא מצליח להתקשר #לא יכול לחייג #לא יכול להתקשר #איש קשר #מספר ספציפי #שיחות יוצאות #שיחה יוצאת #מספר אחד #מספר מסוים
לאחר הפעלת מצב VOIP, השיחות מתנתקות באמצע
שיחות המבוצעות במצב VOIP תלויות באיכות קו האינטרנט על גביו פועל השירות. במקרה של ניתוקי אינטרנט, או מעברים תכופים בין רשתות אלחוטיות שונות, תיתכן איכות שיחה ירודה, ואף ניתוק שיחה. תגיות: #VOIP #ניתוק #ניתוק שיחה #ניתוקי שיחה #השיחה מתנתקת
מדוע האפליקציה זקוקה להרשאת "נא לא להפריע"?
כאשר המשתמש נמצא בשיחה פעילה במצב VOIP, יתכן ותתקבל שיחה נכנסת למכשירו למספר הסים הראשי, אשר תצלצל במכשיר למרות שהמשתמש נמצא בשיחה ביישום. הפעלת מצב "נא לא להפריע" במהלך שיחת VOIP תפנה את השיחה הנכנסת בהתאם להגדרות לתא הקולי של המכשיר או תנתק אותה. מילות מפתח: הרשאות, הרשאה, נא לא להפריע, DND, Do not disturb, […]
האם האפליקציה תעבוד על טבלט או על I-pad?
האפליקציה עובדת על מכשירי טלפון בלבד. תגיות: #טבלט tablet# #טאבלט i pad #i-pad #ipad# #אייפד
האם ניתן להירשם לשירות המספר בעת המנוי שוהה מחוץ למדינה אליה משתייך הסים?
בעת התקנת האפליקציה ורישום לשירות המספר הנוסף, המערכת תאפשר את הרישום רק למנוי ששוהה במדינה אליה משתייך מספר הסים באמצעותו המנוי נרשם. כך למשל, מנוי בעל סים הולנדי אשר התקין את היישום בעודו שוהה בישראל, לא יצליח להירשם לשירות. מנוי שכבר נרשם לשירות ונוסע מחוץ למדינה אליה שייך הסים, יוכל להשתמש בשירות המספר הנוסף. למידע […]
אחרי שהפעלתי מצב VOIP, אני עדיין רואה שיחות יוצאות למספר הנוסף ביומן שיחות של המכשיר
בהפעלת מצב שימוש ב-VOIP, השיחות הנכנסות למנוי יועברו בערוץ VOIP בעוד ששיחות יוצאות ימשיכו לצאת דרך חייגן המכשיר של המספר ראשי, כל עוד המנוי נמצא במדינה אליה משתייך המספר הראשי (הסים), וכל עוד יש לו קליטה. לכן המשתמש יראה ביומן שיחות של המכשיר שיחות שחויגו מהמכשיר למספר הנוסף. במידה והמנוי יוצא מגבולות המדינה, השיחות הנכנסות […]
מדוע אני לא מצליח לחייג מהמספר הנוסף למספרי שירות מקוצרים כמו 166 או 199, או למספרים בקידומת 1-700, 1-800?
אפליקציית המספר הנוסף מאפשרת חיוג לקידומות של מספרים ניידים או נייחים בארץ בכל הרשתות, וכן חיוג למספרים מקוצרים בקידומת כוכבית. לא מתאפשר חיוג למספרי שירות מקוצרים, כמו 199,166 או 144, למספרים בקידומות פרימיום כמו 1-700, 1-800, 1-900 ולמספרים בחו"ל. כן ניתן לחייג למספרי חירום, כאשר החיוג יבוצע בפועל על ידי חייגן המכשיר. תגיות: #לא ניתן […]
האם אוכל לקבל עדכון על שיחות שלא נענו בזמן שהמכשיר היה לא זמין או במצב טיסה?
כאשר המכשיר נמצא במצב טיסה או ללא קליטת נתונים מסיבה כלשהי, שירות אפליקציית המספר הנוסף לא יהיה פעיל גם הוא. לאחר חזרת רשת נתונים, שרתי האפליקציה ישלחו מידע על שיחות שלא נענו. העדכון עשוי לערוך עד מספר דקות. ניתן יהיה לראות את המידע ביומן השיחות של האפליקציה. תגיות: #יומן #יומן שיחות #מצב טיסה #לא זמין […]
מה קורה אם המספר הראשי עליו מותקנת האפליקציה מוגדר כחסוי בשיחות יוצאות?
בהתאם לתקנות משרד התקשורת איננו חושפים את המספר הראשי המוגדר כחסוי. השיחה תגיע ליעדה והנמען יראה את המספר הנוסף כמספר מתקשר. תגיות: #מספר חסוי #מספר שלי חסוי #טלפון חסוי #טלפון שלי חסוי #מוגדר כחסוי