כאשר אני נמצא בשיחה באפליקציה במצב VOIP, וישנה שיחה נוספת, במצב החזק (on hold) במכשיר הראשי, לא שומעים אותי בשיחה הפעילה

השימוש בקלט המיקרופון של המכשיר תוכן באופן זה על ידי יצרן המכשיר – לשיחת GSM, הנמצאת במצב החזק על מכשירך, יש עדיפות גבוהה יותר לשימוש במיקרופון, מאשר לשיתוף המיקרופון עם אפליקציות VOIP. תגיות: #VOIP #לא שומעים #אין שמע #שתי שיחות #שיחה נוספת #שיחה אחרת #שיח…

רכשתי חבילה ואני לא מעוניין בה. כיצד אוכל להחליף אותה בחבילה אחרת?

לקוחות iPhone, אשר רכשו את החבילה דרך App store יכולים להחליף חבילת מנוי לחבילת מנוי אחרת בעמוד ניהול שירותי מנוי של App store – עליך להיכנס לתפריט יישום המספר הנוסף >> לחנות >> ניהול מנויים. במידה ורכשת את החבילה הקיימת בחנות …

הגדרתי הפניית שיחות באפליקציה למספר אחר. באין מענה, האם השיחות יועברו לתא קולי של מספר ההפניה, או של האפליקציה?

במקרה של הגדרת הפניית שיחה, השיחה מופנית למספר חיצוני. במידה ואין מענה במספר החיצוני, השיחה תועבר לתא קולי של המספר אליו בוצעה ההפנייה, במידה וקיים בו תא קולי, ולא לתא הקולי של האפליקציה. תגיות: #הפניית שיחה  #הפניית שיחות  #תא קולי  #אין מע…

לאחר הפעלת מצב VOIP, השיחות מתנתקות באמצע

שיחות המבוצעות במצב VOIP תלויות באיכות קו האינטרנט על גביו פועל השירות. במקרה של ניתוקי אינטרנט, או מעברים תכופים בין רשתות אלחוטיות שונות, תיתכן איכות שיחה ירודה, ואף ניתוק שיחה. תגיות: #VOIP   #ניתוק   #ניתוק שיחה   #ניתוקי שיחה   #השיחה מתנתקת…

רכשת חבילה הכוללת שיחות VOIP. כיצד אני עובר משימוש בחייגן המכשיר לשימוש ב-VOIP?

ההגדרה מיועדת למשתמשים אשר רכשו חבילה הכוללת אפשרות ביצוע שיחות באמצעות VOIP במקום באמצעות חייגן המכשיר. הפעלת מצב VOIP גורמת לכל השיחות הכנסות והיוצאות לעבוד על גבי האיטרנט. למעבר למצב VOIP עברו ללשונית SET/אפשרויות והפעילו את מצב VOIP. …

מדוע קיים הבדל מחירים על אותו חבילת שירות בין חנויות של Google ו-PayPal?

עלויות הסליקה בגוגל גבוהות בהרבה מאשר בפאיפאל ולכם אנו משקפים את ההנחה ללקוח בפאיפאל שם העמלה נמוכה יותר. תגיות: #הבדל מחירים  #יקר יותר  #עולה יותר  #זול יותר  #מחיר שונה  #מחירים שונים  #עלות שונה  #כמה עולה…

אחרי חידוש אוטומטי של חבילת מנוי, אני עדיין רואה שיתרת שיחות/הודעות SMS לא התחדשה

עבור חבילות מנוי מתחדשות, מונה המציג את יתרת שיחות/מסרונית באפליקציה מתאפס לא באופן מיידי עם חידוש החבילה, אלא בחצות של אותו יום. תגיות: #יתרה  #יתרות  #יתרת שיחות  #יתרת הודעות  #יתרת סמס  #יתרת SMS  #יתרת מסרונים  #ניצול  #שימוש  #כמה השתמשתי …

כשאני מתקשר/ת לנמען מופיע מזהה שיחה של מישהו אחר. איך אוכל לשנות את מזהה השיחה של המספר הנוסף שברשותי?

למדריך שינוי שם המזוהה עם מספר בתוכנת TrueCaller לחו כאן. תגיות: #מזהה  #מזהה שיחה  #מזהה מתקשר  #זיהוי שיחה  #שם מתקשר  #TrueCaller  #לשנות שם …

אילו שירותים בתשלום יש במספר הנוסף? ומה מחירי החבילות?

כדי להשתמש במספר הנוסף, ניתן לרכוש מגוון חבילות הכוללות שימוש בשיחות והודעות SMS. ישנן חבילות חד פעמיות או מתחדשות. את פירוט החבילות הקיימות ואת מחיריהן תוכלו לראות בחנות האפליקציה:  בתפריט הראשי >> Go to store/לחנות. תגיות: #חבילות  #כמה עול…

האם ניתן לחייג מהמספר הנוסף למספרי חירום?

בחיוג מהאפליקציה למספרי חירום, כגון 100, 101 או 102 – המשתמש יועבר לחייגן המכשיר, והחיוג יבוצע בפועל מהמספר הראשי של מכשירכם. תגיות: #שיחה יוצאת  #הוצאת שיחה  #שיחות יוצאות  #חיוג  #לחייג  #100  #101  #102  #מספרי חרום  #חרום  #חירום  #משטר…