האם ניתן להעביר את המספר הנוסף בין שני מספרים ראשיים השייכים למדינות שונות?

המספרים הראשיים בינהם מבוצעת העברת מספר נוסף, חייבים להיות שייכים לאותה קבוצת מדינות: עבור מספר ראשי (סים) השייך לישראל, הולנד, בריטניה או ארה"ב – ניתן להעביר למספר ראשי אחר השייך לאותה המדינה בלבד. עבור מספר ראשי השייך ליתר מדינות אירופה בה…

אחרי שהפעלתי מצב VOIP, אני עדיין רואה שיחות יוצאות למספר הנוסף ביומן שיחות של המכשיר

בהפעלת מצב שימוש ב-VOIP, השיחות הנכנסות למנוי יועברו בערוץ VOIP בעוד ששיחות יוצאות ימשיכו לצאת דרך חייגן המכשיר של המספר ראשי, כל עוד המנוי נמצא במדינה אליה משתייך המספר הראשי (הסים), וכל עוד יש לו קליטה. לכן המשתמש יראה ביומן שיחות של המכשיר ש…

בניסיון חיוג, אני מקבל הודעת שגיאה "נא להפעיל אפשרות שימוש ב-VOIP" תחת ההגדרות"

משמעות השגיאה היא כי בעת ניסיון חיוג מהאפליקציה, המערכת זיהתה כי המשתמש נמצא מחוץ לגבולות המדינה אליה שייך המספר הראשי (הסים) עליו מותקנת האפליקציה, וכן כי המשתמש רכש חבילה הכוללת אפשרות שימוש ב-VOIP. להפעלת מצב VOIP עליך לעבור לתפריט הראשי >&…

כשאני מקבל שיחה למספר הנוסף, היא מצלצלת במכשיר טלפון נוסף, פרט למכשיר בו מותקנת האפליקציה

קיימת תכונה של Apple, לפיה שיחה נכנסת למכשיר iPhone אחד תצלצל במכשירים נוספים – מכשירי טלפון, iPad, ואף מחשב של Apple, במידה ומתקיימים התנאים הבאים: בשני המכשירים מוגדר ופעיל אותו Apple account. שני המכשירים מחוברים לאותו WiFi שני המכשירים ק…

קיבלתי שיחה נכנסת מהמספר הנוסף שלי, אך ביומן שיחות אני רואה כי השיחה התקבלה ממספר אחר

מדובר במקרה חריג העשוי להתרחש במכשירי iPhone, שבו הנוטיפיקציה על השיחה הנכנסת התקבלה ליישום המספר הנוסף אחרי השיחה עצמה. במקרה זה המשתמש יראה שיחה נכנסת מ"המספר הנוסף", ולא ממי שהתקשר בפועל, אך השיחה כולל המספר המתקשר תופיע באופן תקין ביומן הש…

חלק מהשיחות הנכנסות או היוצאות לא מופיעות ביומן השיחות במכשיר iPhone

יומן השיחות מתעדכן באופן תקין כל עוד במכשיר פועל אינטרנט. במידה ובמכשיר עם מערכת הפעלת IOS (iPhone) האינטרנט לא פעיל, עדיין ניתן לחייג ולקבל שיחות נכנסות. אחרי שהאינטרנט יופעל, רק השיחה האחרונה מהשיחות שבוצעו בזמן שלא היה אינטרנט, תופיע ביומן ה…

כיצד ניתן לייצא את נתוני יומן השיחות לקובץ גיבוי?

ביישום המספר הנוסף פתחו את התפריט הראשי >> הגדרות >> גיבוי ושחזור בחרו באפשרות "גיבוי לקובץ" ושמרו את הקובץ במיקום הרצוי. גיבוי ושחזור מתבצעים לנתוני יומן שיחות, SMS ורשימת אנשי קשר. תגיות: #יומן #יומן שיחות #גיבוי #גיבוי…

האם ניתן להעביר את המספר הנוסף בין שני מספרים ראשיים השייכים למדינות שונות?

המספרים הראשיים בינהם מבוצעת העברת מספר נוסף, חייבים להיות שייכים לאותה קבוצת מדינות: עבור מספר ראשי (סים) השייך לישראל, הולנד, בריטניה או ארה"ב – ניתן להעביר למספר ראשי אחר השייך לאותה המדינה בלבד. עבור מספר ראשי השייך ליתר מדינות אירופה בה…

כיצד לייבא אנשי קשר ממכשיר Android לאפליקציית המספר הנוסף?

הדרך לייבא אנשי קשר ממכשיר Android ליישום המספר הנוסף הוא באמצעות סנכרון אנשי הקשר במכשיר עם Google Contacts, ייצוא רשימה מ-Google וייבוא לאפליקציית המספר הנוסף. להלן השלבים: 1. סנכרון אנשי קשר במכשיר עם Google contacts: פתחו את הגדרו…

כאשר אני מחייג מהאפליקציה במצב VOIP, האפליקציה קורסת

ככל הנראה ברשותך מכשיר מדגם HUAWEI עם גרסת Android 5 – לצערנו, עקב מגבלת דגם מכשיר זה, לא ניתן לבצע חיוג VOIP מהאפליקציה. תגיות: VOIP# HUAWEI # Android 5# #אפליקציה קורסת #תקלה #אין שיחות #שיחה יוצאת #שיחות יוצאות #חיוג #לא יכול לחייג…