,

האם ניתן להירשם לשירות המספר בעת המנוי שוהה מחוץ למדינה אליה משתייך הסים?

בעת התקנת האפליקציה ורישום לשירות המספר הנוסף, המערכת תאפשר את הרישום רק למנוי ששוהה במדינה אליה משתייך מספר הסים באמצעותו המנוי נרשם. כך למשל, מנוי בעל סים הולנדי אשר התקין את היישום בעודו שוהה בישראל, לא יצליח להירשם לשירות. מנוי שכבר נרשם …
,

כאשר אני מסנכרן שעון חכם עם המכשיר הנייד שלי, אני מפסיק לקבל שיחות נכנסות

לשעונים חכמים של Google/Apple המסונכרנים עם מכשירים סלולריים קיימת אפשרות הגדרת מצב DND (נא לא להפריע/Do not disturb), אשר גוברת על הגדרות המכשיר. במקרה כזה שיחות נכנסות (VOIP בלבד) והודעות SMS לא יתקבלו לאפליקציה. מילות מפתח: שעון חכם, שעון, Bluet…

מדוע חבילת מספר נוסף נייח יקרה יותר מחבילת מספר נוסף נייד?

לעומת קו נייח פיזי רגיל, למספר נייח על גבי המספר הנוסף היתרונות הבאים: זה קו נייח שאפשר לקחת לכל מקום – למענה הוא "נייד", לא מחובר לקיר. ברכישת חבילת מספר נוסף נייח, מתאפשרת הקלטת שיחה עם שליחת ההקלטה ללקוח במייל. ניתן לשימוש גם בחו"ל (כ…

התקנתי את המספר הנוסף, אך אני מקבל שגיאה כי היישום לא תומך בגרסת אנדרואיד ישנה

השקנו גרסה חדשה של המספר הנוסף! כדי לאפשר חוויית משתמש מעולה ולעמוד בתקני אבטחת מידע גבוהים, היישום תומך בגרסאות אנדרואיד 8 ומעלה. בגרסאות הנמוכות מ-8, המשתמשים יראו שגיאה והשימוש במספר הנוסף לא יתאפשר. מילות מפתח: שגיאה, תקלה, לא תומך, גרסה, גרסת, …

מדוע האפליקציה זקוקה להרשאת "נא לא להפריע"?

כאשר המשתמש נמצא בשיחה פעילה במצב VOIP, יתכן ותתקבל שיחה נכנסת למכשירו למספר הסים הראשי, אשר תצלצל במכשיר למרות שהמשתמש נמצא בשיחה ביישום. הפעלת מצב "נא לא להפריע" במהלך שיחת VOIP תפנה את השיחה הנכנסת בהתאם להגדרות לתא הקולי של המכשיר או תנתק אותה…

הפעלתי מצב כהה במכשיר שלי, אך צבע יישום המספר הנוסף לא השתנה. מדוע?

יישום המספר הנוסף אינו תומך במצב כהה (Dark mode) במכשירי Android. ניתן לשנות את צבע היישום באמצעות כניסה לתפריט >> הגדרות >> צבע.                 מילות מפתח: צבע, ערכת צבע, מצב כהה, מצב אפל, Dark mode, Android, אנדרואיד…

מישהו אחר נרשם ל-WhatsApp או לשירות אחר עם המספר הנוסף שהיה שייך לי בעבר.

המספר הנוסף ניתן למשתמש בהשאלה, ונמצא ברשותו כל עוד קיימת תוכנית פעילה בתשלום באפליקציה. במקרה של ביטול תוכנית או סיום תקופת תוכנית, המספר הנוסף נכנס לתקופת הקפאה של 90 יום, במהלכה ניתן לרכוש תוכנית ולחדש את השירות. בתום 90 ימי ההקפאה, המס…

כיצד ניתן לייבא נתוני יומן שיחות, SMS ואנשי קשר מקובץ גיבוי ליישום?

ביישום המספר הנוסף פתחו את התפריט הראשי >> הגדרות >> גיבוי ושחזור בחרו באפשרות "שחזור מקובץ" ובחרו קובץ שמור לשחזור ההגדרות. גיבוי ושחזור מתבצעים לנתוני יומן שיחות, SMS ורשימת אנשי קשר. תגיות: #יומן #יומן שיחות #שחזור #שחזור מק…

כיצד ניתן לייצא את נתוני יומן השיחות לקובץ גיבוי?

ביישום המספר הנוסף פתחו את התפריט הראשי >> הגדרות >> גיבוי ושחזור בחרו באפשרות "גיבוי לקובץ" ושמרו את הקובץ במיקום הרצוי. גיבוי ושחזור מתבצעים לנתוני יומן שיחות, SMS ורשימת אנשי קשר. תגיות: #יומן #יומן שיחות #גיבוי #גיבוי…

רכשתי חבילה, אך אינני רואה אפשרות הפעלת שירות VOIP ברשימת הגדרות זמינות.

אפשרות שימוש ב-VOIP זמינה בחלק מחבילות הPremium. במידה ולא רכשת חבילה, או שרכשת חבילה מצומצמת – יתכן שאפשרות הפעלת שימוש ב-VOIP לא תהיה זמינה ביישום. על מנת לאפשר שימוש ב-VOIP, עליך לרכוש את החבילה הסטנדרטית (חבילה חודשית חד-פעמית או מתחדשת)…