כיצד ניתן להגדיר תא קולי באפליקציה?
על מנת להגדיר תא קולי עם פתיח אישי, יש לעקוב אחר ההנחיות הבאות : באפליקציה ,תחת לשונית אפשרויות (אייקון של גלגל שיניים במסך הראשי) –> מפעילים את התא הקולי ( מעבירים את הכפתור לירוק ) –> מתחת לתא הקולי ישנם 2 שדות: דואר אלקטרוני –> יש לעדכן את כתובת המייל שלך, אליה יגיעו ההקלטות שיושארו בתא הקולי […]
האם ניתן לרכוש יותר ממספר נוסף אחד באפליקציה?
ניתן לרכוש עד חמישה מספרים נוספים באפליקציה. בכדי לעשות זאת עקבו אחר ההסברים הבאים לאנדרואיד ולאייפון.
אפשרות "שיחה קבוצתית"
הפיצ'ר של "שיחה קבוצתית" מאפשר לכם להפנות כל שיחה שתכנס אליכם, לכמה מספרים נוספים אחרים. לדוגמא, אם יש לכם טלפון של מוקד מכירות ששייך לאפליקציית המספר הנוסף ולכל הנציגים שלכם גם יש את אפליקציית המספר הנוסף, תוכלו לגרום לכך שכל שיחה שתכנס אליכם, תצלצל אצל כולם ומי שיענה ראשון ייקח את השיחה. לחילופין, תוכלו להגדיר שהשיחה […]
כשפותחים את האפליקציה קופצת הודעת שגיאה "Num2 מנסה למחוק את אנשי הקשר שלך…" מה עליי לעשות?
בעת שימוש באפליקציה לצורך ביצוע שיחות, Num2 מייצר איש קשר זמני במכשירך ומוחק אותו בסיום כל שיחה. הודעת השגיאה שמתקבלת במכשיר היא כתוצאה מהגדרה במערכת הפעלה בחלק ממכשירי Xiaomi. כדי לאפשר לאפליקציה ליצור ולהסיר את איש הקשר הזמני במכשיר ה- Xiaomiשלך עליך להיכנס ל-הגדרות אבטחה >> הרשאות >> הרשאות >> עליך לתת הרשאה להוסיף ולהסיר […]
רכשתי שירות בתשלום, אך השירות לא התעדכן באפליקציה
כדי לראות את חבילת השירות המעודכנת עליך לסגור ולפתוח את התפריט הראשי של האפליקציה, או לצאת ולהיכנס מחדש לאפליקציה. אם עדיין לא ראית כי החבילה שרכשת התעדכנה – עליך לפנות לתמיכה הטכנית באמצעות צור קשר. תגיות: #קניתי #שילמתי #לא עובד #לא קיבלתי #לא התעדכן #פרימיום #Premium #שירות בתשלום #לא מצליח
אחרי רישום לאפליקציה כל השיחות שאני מוציא מהמכשיר יוצאות מהמספר הנוסף
במכשירך האפליקציה נבחרה כברירת מחדל לשיחות יוצאות. על מנת לשנות את ההגדרה, Samsung עם מערכת הפעלה Android 7, עליך להיכנס להגדרות המכשיר >> יישומים . בתפריט (לחיצה על שלוש נקודות בסרגל העליון) עליך לבחור יישומי ברירת מחדל >> יישום שיחה ולבצע את השינוי שם. עבור תפריט באנגלית: Settings -> Apps -> 3-dot menu on top panel -> Default apps -> Calling app -> change here […]
אני מנסה לרכוש שירות Premium בחנות, אך אני נדרש להזין את ה-App ID
ה-App ID אמור להתעדכן אוטומטית. במידה והשדה נשאר ריק יתכן ש: דפדפן האינטרנט שבו המכשיר שלך משתמש אינו מאפשר עוגיות (cookies) כניסה מדף החנות לדף רכישת המוצר בוצעה לאחר זמן רב. במקרה זה יש לנסות לחזור לאפליקציה ולבצע כניסה חוזרת לדף רכישת השירות. תגיות: #מנסה לקנות #app id# app_id #מזהה אפליקציה #לא מצליח לקנות #לקנות […]
לא השתמשתי באפליקציה במשך תקופה מסוימת, וכעת האפליקציה אינה עובדת. מה עליי לעשות?
לאחר התקנת האפליקציה, על מנת להבטיח את השימוש בשירות ושמירת המספר שהוקצה לך, עליך לרכוש חבילה בחנות האפליקציה. במקרה של ביטול שירות, המספר שהוקצה לך יבוטל תוך פרק זמן מסוים, ויתכן ויוקצה למשתמש אחר. במידה והשתמשת במספר לרישום לאתרים או שירותים כגון WhatsApp , רשתות חברתיות ועוד, אנו ממליצים למחוק את הרישום או להחליפו למספר […]
כיצד לתת הרשאות לאפליקציית המספר הנוסף לאחר שהאפליקציה כבר הותקנה במכשיר?
עבור מכשירי Android יש לגשת להגדרות המכשיר – מנהל ישומים. יש לבחור את אפליקציית המספר הנוסף. תחת הרשאות ניתן לראות אילו הרשאות קיימות לאפליקציה ואילו לא אושרו. עבור מכשירי iphone תחת הגדרות ניתן לגלול עד למטה לרשימת ישומים, ולראות את רשימת ההרשאות בכל ישום, או ניתן לגשת לכל סוג הרשאה לחוד ולראות אילו אפליקציות עושות […]
איני מקבל את המיילים עם ההקלטות
יש לבדוק האם המיילים נכנסים לדואר זבל (ספאם). המיילים מגיעים מכתובת הדוא"ל – Num2-Recording@sms.hn ניתן לבצע חיפוש בתיבת המייל והספאם, לפי הכתובת הזו. תגיות: #הקלטות #הקלטת #הקלטה #מייל #דואל #דוא"ל #לא הגיע #לא מגיעים #לא מקבל #לא קיבלתי