Technical Questions
Toggle Content
כיצד ניתן לייבא נתוני יומן שיחות, SMS ואנשי קשר מקובץ גיבוי ליישום?
ביישום המספר הנוסף פתחו את התפריט הראשי >> הגדרות >> גיבוי ושחזור בחרו באפשרות "שחזור מקובץ" ובחרו קובץ שמור לשחזור ההגדרות. גיבוי ושחזור מתבצעים לנתוני יומן שיחות, SMS ורשימת אנשי קשר. תגיות: #יומן #יומן שיחות #שחזור #שחזור מקובץ #קובץ גיבוי #גיבוי יומן #גיבוי שיחות #העלאה מקובץ #העלאה מגיבוי #לשחזר #להעלות קובץ #לייבא קובץ #ייבוא קובץ
כיצד ניתן לייצא את נתוני יומן השיחות לקובץ גיבוי?
ביישום המספר הנוסף פתחו את התפריט הראשי >> הגדרות >> גיבוי ושחזור בחרו באפשרות "גיבוי לקובץ" ושמרו את הקובץ במיקום הרצוי. גיבוי ושחזור מתבצעים לנתוני יומן שיחות, SMS ורשימת אנשי קשר. תגיות: #יומן #יומן שיחות #גיבוי #גיבוי לקובץ #קובץ גיבוי #גיבוי יומן #גיבוי שיחות #ייצוא לקובץ #ייצוא לגיבוי #לגבות #לייצא לגיבוי #לייצא לקובץ
כיצד ניתן להגדיר / לבטל גיבוי אוטומטי לאפליקציה?
גיבוי אוטומטי לאפליקציה מתבצע באמצעות הגדרות גיבוי של המכשיר – עבור מנויי Android הוא נעשה על ידי Google ועבור מנויי IOS על ידי I-Cloud. להגדרה / ביטול גיבוי אוטומטי של אפליקציית המספר הנוסף עליך לערוך את הגדרות גיבוי כלליות במכשירך. תגיות: #גיבוי backup#
רכשתי חבילה, אך אינני רואה אפשרות הפעלת שירות VOIP ברשימת הגדרות זמינות.
אפשרות שימוש ב-VOIP זמינה בחלק מחבילות הPremium. במידה ולא רכשת חבילה, או שרכשת חבילה מצומצמת(חבילת 120 דקות) – יתכן שאפשרות הפעלת שימוש ב-VOIP לא תהיה זמינה ביישום. על מנת לאפשר שימוש ב-VOIP, עליך לרכוש חבילת 1,500 דקות או 3,000 דקות. מילות מפתוח: #חבילה #VOIP #אינטרנט #שיחות VOIP #חבילת VOIP
כיצד ניתן לחסום שיחות ממספרים חסויים?
קיימת אפשרות באפליקציה לחסום שיחות נכנסות ממספרם חסויים. איך מגדירים: נכנסים לתפריט הראשי >> הגדרות >> חסום מספרים חסויים תגיות: #מספר חסוי #מספרים חסויים #לחסום שיחות #חסימת שיחות #שיחות חסויות #מספר חסום #שיחה חסויה
איפה ניתן לראות שיחות נכנסות שחויגו ממספרים שאינם מותרים לחיוג, ונחסמו?
כאשר האפליקציה במצב רשימת מותרים, היא לא תקבל שיחות נכנסות, פרט למנויים שנמצאים ברשימת מותרים. ביומן שיחות ניתן לראות שיחות נכנסות שנדחו על ידי האפליקציה והגיעו ממספר שאינו מורשה לחיוג. על פי אייקון שיחה ניתן יהיה לזהות שיחה שנדחתה. תגיות: #יומן שיחות #שיחות נכנסות #שיחות שנחסמו #מספרים חסומים #מספר חסום #המספר החסום #רשימה שחורה #רשימת […]
מה כוללת חבילת החלפת מספר?
חבילת החלפת מספר כוללת החלפת מספר נוסף קיים במספר נוסף אחר המוגרל אקראית מתוך מאגר מספרי האפליקציה. החלפת מספר זמינה רק למשתמשים שרכשו חבילת שירות מתחדשת בחנות האפליקציה. מילות מפתח: #החלפת מספרת #להחליף מספר #להחליף את המספר #לשנות את המספר #לשנות מספר #מה זה נותן לי #מה זה מאפשר
האם אפשרות הגדרת תזמון אוטומטי היא בעלות נוספת?
אפשרות הגדרת תזמון אוטומטי לשיחות נכנסות זמינה בכלל חבילות השירות. לא נדרש תשלום נוסף מעבר לעלות חבילת השירות. תגיות: #שעות #שעות עבודה #שעות פעילות #דחיית שיחות #שיחות נכנסות #תא קולי #הפנייה #הפניית שיחות #תזמון #לתזמן #כמה עולה
האם ניתן לקבוע באפליקציה שעות שבהן שיחות ייחסמו באופן אוטומטי?
כן, קיימת אפשרות תזמון אוטומטי של שיחות נכנסות באמצעות הגדרת שעות עבודה באפליקציה/Out of office schedule. להגדרת שעות פעילות, היכנסו למסך אפשרויות/SET וסמנו את אפשרות "תזמון אוטומטי". במסך הגדירו את שעות הפעילו, ובחרו את הפעולה שתתצבע בשעות פעילות ומעבר להן עבור השיחות הנכנסות: קבלת שיחה למכשיר דחיית שיחה הפניית שיחה למספר חיצוני הפניית שיחה לתא קולי […]