האם ניתן להירשם לשירות המספר בעת המנוי שוהה מחוץ למדינה אליה משתייך הסים?
בעת התקנת האפליקציה ורישום לשירות המספר הנוסף, המערכת תאפשר את הרישום רק למנוי ששוהה במדינה אליה משתייך מספר הסים באמצעותו המנוי נרשם. כך למשל, מנוי בעל סים הולנדי אשר התקין את היישום בעודו שוהה בישראל, לא יצליח להירשם לשירות. מנוי שכבר נרשם לשירות ונוסע מחוץ למדינה אליה שייך הסים, יוכל להשתמש בשירות המספר הנוסף. למידע […]
אחרי שהפעלתי מצב VOIP, אני עדיין רואה שיחות יוצאות למספר הנוסף ביומן שיחות של המכשיר
בהפעלת מצב שימוש ב-VOIP, השיחות הנכנסות למנוי יועברו בערוץ VOIP בעוד ששיחות יוצאות ימשיכו לצאת דרך חייגן המכשיר של המספר ראשי, כל עוד המנוי נמצא במדינה אליה משתייך המספר הראשי (הסים), וכל עוד יש לו קליטה. לכן המשתמש יראה ביומן שיחות של המכשיר שיחות שחויגו מהמכשיר למספר הנוסף. במידה והמנוי יוצא מגבולות המדינה, השיחות הנכנסות […]
מדוע אני לא מצליח לחייג מהמספר הנוסף למספרי שירות מקוצרים כמו 166 או 199, או למספרים בקידומת 1-700, 1-800?
אפליקציית המספר הנוסף מאפשרת חיוג לקידומות של מספרים ניידים או נייחים בארץ בכל הרשתות, וכן חיוג למספרים מקוצרים בקידומת כוכבית. לא מתאפשר חיוג למספרי שירות מקוצרים, כמו 199,166 או 144, למספרים בקידומות פרימיום כמו 1-700, 1-800, 1-900 ולמספרים בחו"ל. כן ניתן לחייג למספרי חירום, כאשר החיוג יבוצע בפועל על ידי חייגן המכשיר. תגיות: #לא ניתן […]
האם אוכל לקבל עדכון על שיחות שלא נענו בזמן שהמכשיר היה לא זמין או במצב טיסה?
כאשר המכשיר נמצא במצב טיסה או ללא קליטת נתונים מסיבה כלשהי, שירות אפליקציית המספר הנוסף לא יהיה פעיל גם הוא. לאחר חזרת רשת נתונים, שרתי האפליקציה ישלחו מידע על שיחות שלא נענו. העדכון עשוי לערוך עד מספר דקות. ניתן יהיה לראות את המידע ביומן השיחות של האפליקציה. תגיות: #יומן #יומן שיחות #מצב טיסה #לא זמין […]
מה קורה אם המספר הראשי עליו מותקנת האפליקציה מוגדר כחסוי בשיחות יוצאות?
בהתאם לתקנות משרד התקשורת איננו חושפים את המספר הראשי המוגדר כחסוי. השיחה תגיע ליעדה והנמען יראה את המספר הנוסף כמספר מתקשר. תגיות: #מספר חסוי #מספר שלי חסוי #טלפון חסוי #טלפון שלי חסוי #מוגדר כחסוי
Technical Questions
Toggle Content
כיצד ניתן לייבא נתוני יומן שיחות, SMS ואנשי קשר מקובץ גיבוי ליישום?
ביישום המספר הנוסף פתחו את התפריט הראשי >> הגדרות >> גיבוי ושחזור בחרו באפשרות "שחזור מקובץ" ובחרו קובץ שמור לשחזור ההגדרות. גיבוי ושחזור מתבצעים לנתוני יומן שיחות, SMS ורשימת אנשי קשר. תגיות: #יומן #יומן שיחות #שחזור #שחזור מקובץ #קובץ גיבוי #גיבוי יומן #גיבוי שיחות #העלאה מקובץ #העלאה מגיבוי #לשחזר #להעלות קובץ #לייבא קובץ #ייבוא קובץ
כיצד ניתן לייצא את נתוני יומן השיחות לקובץ גיבוי?
ביישום המספר הנוסף פתחו את התפריט הראשי >> הגדרות >> גיבוי ושחזור בחרו באפשרות "גיבוי לקובץ" ושמרו את הקובץ במיקום הרצוי. גיבוי ושחזור מתבצעים לנתוני יומן שיחות, SMS ורשימת אנשי קשר. תגיות: #יומן #יומן שיחות #גיבוי #גיבוי לקובץ #קובץ גיבוי #גיבוי יומן #גיבוי שיחות #ייצוא לקובץ #ייצוא לגיבוי #לגבות #לייצא לגיבוי #לייצא לקובץ
כיצד ניתן להגדיר / לבטל גיבוי אוטומטי לאפליקציה?
גיבוי אוטומטי לאפליקציה מתבצע באמצעות הגדרות גיבוי של המכשיר – עבור מנויי Android הוא נעשה על ידי Google ועבור מנויי IOS על ידי I-Cloud. להגדרה / ביטול גיבוי אוטומטי של אפליקציית המספר הנוסף עליך לערוך את הגדרות גיבוי כלליות במכשירך. תגיות: #גיבוי backup#
רכשתי חבילה, אך אינני רואה אפשרות הפעלת שירות VOIP ברשימת הגדרות זמינות.
אפשרות שימוש ב-VOIP זמינה בחלק מחבילות הPremium. במידה ולא רכשת חבילה, או שרכשת חבילה מצומצמת(חבילת 120 דקות) – יתכן שאפשרות הפעלת שימוש ב-VOIP לא תהיה זמינה ביישום. על מנת לאפשר שימוש ב-VOIP, עליך לרכוש חבילת 1,500 דקות או 3,000 דקות. מילות מפתוח: #חבילה #VOIP #אינטרנט #שיחות VOIP #חבילת VOIP