עליך לבדוק אם הגדרת דחיית שיחות או הפניית שיחות גורפת או בשעות מסוימות: עבור למסך אפשרויות ובדוק אם קיימת הגדרת דחייה או הפנייה לשיחות נכנסות באופן גורף או לפי תזמון.

בנוסף, בדקו האם מוגדר באפליקציה מצב "רשימת מותרים" – מצב בו כל השיחות הנכנסות נחסמות, מלבד שיחות ממספרים ספציפיים. לביטול ההגדרה, ולמעבר לקבלת שיחות מכלל המספרים, שנו לרשימת חסומים:
תגיות: #לא מקבל שיחות #שיחות נכנסות #תקלה #תקלה בשיחות נכנסות #קבלת שיחות #תקלה בקבלת שיחות
1. יש לוודא שהמספר הנוסף לא מוגדר באנשי הקשר של המכשיר תחת שום שם.
2. יש לחפש באנשי קשר של המכשיר איש קשר ששמו מתחיל ב-Dialing או Calling ובמידה ונמצא – למחוק אותו מספר הטלפונים.
3. במידה וקופצת הועדה Popup המבקשת אישור לבצע שיחה למספר הנוסף ניתן:
• במכשירי Android לוודא כי בוצע אישור לבקשת Permissions של האפליקציה.
• במכשירי Iphone מדובר בהודעה קופצת קבועה שהינה תקינה. השיחה אמורה להגיע באופן תקין למספר היעד.
4. במידה ונרכש שירות Premium, יש לוודא כי השירות עודכן באפליקציה, וכי ניתן לחייג.
תגיות: #לא מצליח לחייג #לא מצליח להתקשר #לא יכול לחייג #לא יכול להתקשר #איש קשר #מספר ספציפי #שיחות יוצאות #שיחה יוצאת #מספר אחד #מספר מסוים
התופעה יכולה לקרות מכמה סיבות:
- לצורך שימוש תקין במספר הנוסף חשוב לוודא כי יש אינטרנט במכשיר עליו מותקנת האפליקציה.
- עליך לחפש בספר טלפונים של מכשירך, המספר הנוסף שלך נוסף בו כאיש קשר, ולמחוק אותו מספר הטלפונים.
- במקרה שגם שיחות יוצאות מופיעות בעת התקשרות למספר הנוסף במקום למספר היעד – ככל הנראה לא אישרת לאפליקציה להשתמש בספר הטלפונים של המכשיר בעת ההתקנה. לבדיקת הרשאות שניתנו, ומתן הרשאות נדרשות באפליקציה שכבר הותקנה – ראו שאלה " כיצד לתת הרשאות לאפליקציית המספר הנוסף לאחר שהאפליקציה כבר הותקנה במכשיר?"
- בנוסף, במקרה זה עליך לבדוק את הגדרות צריכת סוללה של המכשיר, והגדרות ריצת האפליקציה ברקע.
תגיות: #שיחה נכנסת #שיחות נכנסות #מספר מתקשר #מספר מחייג #מספר מזהה #מזהה שיחה #מספר נוסף מתקשר #זיהוי שיחה #זיהוי מתקשר
ישנם ספקי שירות בחו"ל אשר שולחים הודעות SMS בערוצים שאינם מספיק מעודכנים בקומת מספרים חדשים בכלל ובקומות של סלקט תקשורת בפרט, זאת בהיותה של סלקט תקשורת מפעילה חדשה יחסית. כפתרון אפשרי נוכל להציע לבקש לקבל שיחה קולית במקום הודעת SMS מספק השירות, לחילופין ניתן לנסות לנייד מספר בקידומת אחד המפעילים הוותיקים יותר, ולהגדירו בשירות המספר הנוסף. כפתרון נוסף נוכל להציע לך לפנות לצוות האתר / השירות ממנו ניסית לקבל הודעות SMS ולבקש מהם לפתור את הבעיה. צוות האתר / השירות יוכל לפנות לתמיכה הטכנית של Cellact לסיוע בפתרון שליחת הודעות SMS.
תגיות: #SMS #הודעות SMS #סמס נכנס #לא מקבל הודעות #לא מקבל סמס #לא מקבל SMS #הודעות נכנסות #הודעות לא מתקבלות #SMS מאתר #סמס מאתר #טלגרם #telegram
אנא בדוק את ההגדרות הבאות:
1. ווידוא מתן הרשאות לאפליקציה
הודעות טקסט למספר הנוסף עוברות כ-notification בערוץ Data. יתכן ובעת התקנת האפליקציה לא נתת הרשאה של קבלת notifications. על מנת לבדוק זאת, ניתן להיכנס להגדרות המכשיר >> מנהל ישומים >> למצוא את אפליקציית Num2 >> לעבור להרשאות ולוודא כי ההרשאה ניתנה.2. ווידוא מתן הרשאות לאפליקציה
מצב "רשימת מותרים" חוסם את השיחות וההודעות הנכנסות, פרט לרשימה סגורה של מספרים ספציפיים. עליך לוודא כי מצב זה לא מוגדר באפליקציה. ניגשים לתפריט הראשי באפליקציה >> הגדרות >> חסימת מספרים יש לוודא כי ההגדרה היא "רשימת חסומים". במידה וההגדרה הקיימת היא "רשימת מותרים", יש לשנות אותה ל"רשימת חסומים". במידה וההרשאה ניתנה אך עדיין לא ניתן לקבל הודעות SMS, יש לפנות אלינו במייל num2@cellact.comתגיות: #SMS #הודעות SMS #סמס נכנס #לא מקבל הודעות #לא מקבל סמס #לא מקבל SMS #הודעות נכנסות #הודעות לא מתקבלות
על מנת לאתר את הבעיה הספציפית אצלך, אנא בצע את הפעולות הבאות:
- וודא שהגלישה פתוחה
- וודא שכל ההרשאות (Permissions) מאופשרות, לרבות גישה לאנשי קשר.
- אם ברשותך מכשיר עם שני כרטיסי SIM (Dual SIM), וודא כי הוצאת שיחות במכשיר מוגדרת מהSIM איתו בוצע רישום לאפליקציה.
- אם הבעיה עדיין קיימת – יש לך שיחות והודעות נכנסות אך אין שיחות והודעות יוצאות – אנא שלח לנו צילום מסך ומהי ההודעה המוצגת בזמן ניסיון השיחה וניסיון שליחת ההודעה.
תגיות: #לא עובדת #לא עובד #לא מוציא שיחות #אין שירות #בעיה באפליקציה #תקלה #לא מתקשר #לא מחייג #אין סמסים #שגיאה
בחלק ממכשירי Android כגון Huawei, OnePlus, ובחלק ממכשירי LG ו- Xiaomi קיים צורך להוסיף את האפליקציה לרשימת יישומים המורשים לרוץ ברקע כאשר המכשיר מפעיל מצב שמירת סוללה, על מנת לקבל נוטיפיקציות בזמן שהאפליקציה סגורה. בעת שאפליקציות עולמיות (כמו WhatsApp, Facebook ו-Google Mail) מוספות באופן אוטומטי על ידי יצרן המכשיר, אפילקציות אחרות (ובהן המספר הנוסף) צריך להוסיף ידנית.
- כיצד לתקן את הגדרות קבלת נוטיפיקציות במכשירי Huawei, Honor ו- Samsung Galaxy J3?
- כיצד לבטל את הגבלת ריצת אפליקציה ברקע במכשירי OnePlus
- פתח את ההגדרות במכשיר ה- OnePlus שלך והקש על מתקדם.




- כיצד לשלוט על הפעלת אפליקציות ברקע ב- MIUI (מכשירי Xiaomi)
- MIUI Autostart
- פתח הגדרות
- עבור אל הרשאות
- עבור להפעלה אוטומטית
- אפשר את אפליקציית המספר הנוסף

- עבור אל Recent
- הקש לחיצה ארוכה על יישום המספר הנוסף.
- הקש על אייקון הנעילה
- האפליקציה נעולה כעת

- לך להגדרות
- סוללה וביצועים
- בחר באפליקציית המספר הנוסף
- והגדר "ללא הגבלות"

תגיות: #SMS #הודעות SMS #סמס נכנס #לא מקבל הודעות #לא מקבל סמס #לא מקבל SMS #הודעות נכנסות #הודעות לא מתקבלות #אפליקציה סגורה #אפליקציה פתוחה
יתכן והתקנת האפליקציה לא הסתיימה באופן תקין. יש לנסות להסיר את ההתקנה ולהתקין מחדש. במידה והבעיה חוזרת, עליך לפנות לקבלת תמיכה בכתובת num2@cellact.com
תגיות: #שגיאה #אינו פעיל #לא פעיל #לא עובד #אין שירות #לא עובדת #לא מתקשר #בעיה #תקלה
אם מתקינים את האפליקציה על מכשירים שונים עם אותו SIM האפליקציה תעבוד תקין במכשיר האחרון. אם מחזירים את ה SIM לטלפון הקודם בו האפליקציה מותקנת עם אותו מספר הוא לא יעבוד. לפתרון הבעיה, אנו ממליצים להסיר את האפליקציה ולהתקינה מחדש בטלפון הנוכחי.
תגיות: #החלפתי טלפון #החלפתי מכשיר #החלפת מכשיר #החלפת טלפון #העברתי כרטיס #העברתי סים #העברתי SIM #החלפתי #העברתי
המספר הנוסף באפליקציה "מקושר" למספר הראשי עליו היא מותקנת. לכן במידה והוחלף SIM למספר אחר, יש להתקין את האפליקציה מחדש. לתשומת לבך: בהתקנה חוזרת יתקבל מספר נוסף אחר.
תגיות: #לא עובדת #לא עובד #לא מוציא שיחות #אין שירות #בעיה באפליקציה #תקלה #לא מתקשר #לא מחייג #אין סמסים #שגיאה #החלפתי מספר #מספר אחר #החלפתי סים #החלפתי SIM #שיניתי מספר #החלפת כרטיס סים #החלפת כרטיס SIM
ככל הנראה ניצלת את תקופת הניסיון החד פעמית של 14 ימים. נתוני ניצול החבילה מופיעים בתפריט האפליקציה מתחת למספר השירות. ניתן לרכוש חבילת Premium ללא הגבלה בחנות App store או Google play.
תגיות: #הפסיק לעבוד #לא עובדת #לא עובד #לא מוציא שיחות #אין שירות #בעיה באפליקציה #תקלה #לא מתקשר #לא מחייג #אין סמסים #שגיאה #עבד והפסיק
יש לבדוק האם המיילים נכנסים לדואר זבל (ספאם).
תגיות: #הקלטות #הקלטת #הקלטה #מייל #דואל #דוא"ל #לא הגיע #לא מגיעים #לא מקבל #לא קיבלתי
עבור מכשירי Android יש לגשת להגדרות המכשיר – מנהל ישומים. יש לבחור את אפליקציית המספר הנוסף. תחת הרשאות ניתן לראות אילו הרשאות קיימות לאפליקציה ואילו לא אושרו.
עבור מכשירי iphone תחת הגדרות ניתן לגלול עד למטה לרשימת ישומים, ולראות את רשימת ההרשאות בכל ישום, או ניתן לגשת לכל סוג הרשאה לחוד ולראות אילו אפליקציות עושות בהן שימוש, לדוגמא פרטיות, נוטיפיקציות ועוד.
ניתן גם להתקין את האפליקציה מחדש ובמעמד ההתקנה לאשר את ההרשאות.
תגיות: #הרשאות #הרשאה #לאשר #permission# permissions
המספר הנוסף מוגרל על ידי מערכת בזמן רישום לאפליקציה ונמצא בשימושך, כאשר השימוש החינמי באפליקציה מוגבל לתקופת התנסות חד פעמית של 14 ימים. בתום 14 ימים, לא ניתן יהיה להמשיך להשתמש בשירות האפליקציה, אלא על ידי רכישת חבילת שירות בחנות האפליקציה. המספר שהוגרל למשתמש בעת הרישום, שמור למשך 3 חודשים, כך שאם רכשת חבילה בתוך 3 חודשים מההתקנה – תקבל את אותו המספר. בתום 3 חודשים מהתקנת האפליקציה, המספר חוזר למאגר מספרים פנויים, ובמקרה של רכישת שירות, תתבקש לבצע רישום מחדש ויתכן ויוגרל לך מספר אחר. עבור משתמשים הרוכשים שירות Premium (ללא הגבלה) יישמר המספר הנוסף לכל תקופת השירות גם אם לא עושה בו שימוש בפועל. עם זאת, במידה והסתיימה תקופת שירות Premium והמשתמש לא חידש אותו, המספר יוחזר למאגר במקרה של אי שימוש בתום 3 חודשים.
תגיות: #לא עובד #לא עובדת #הפסיקה לעבוד #אין שירות #לא השתמשתי #אי שימוש #לחדש שירות #להחזיר שירות #3 חודשים #שלושה חודשים #90 יום
אחרי תקופת התנסות בה איפשרנו שימוש באפליקציה ללא עלות המתחדש מידי חודש, אנו מאפשרים כעת לרכוש חבילות Premium חד פעמיות או מתחדשות, הכוללות עד 3,000 דקות שיחה ועד 1,000 הודעות SMS לחודש. אנו מעניקים לך כעת חודשיים שירות Premium מתנה, ומקווים שבתום התקופת תבחר להמשיך ולהשתמש במספר הנוסף בתוכנית המתאימה לך. לפירוט החבילות הקיימות כנסו לחנות האפליקציה בתפריט >> Go to store/לחנות.
תגיות: #לא התחדש #לא מתחדש #היה מתחדש #שירות מתחדש #שירות חינם #שירות חינמי #חבילה #שינוי חבילה #החלפת חבילה #החבילה השתנתה #החבילה הוחלפה #ללא עלות #חינם
ה-App ID אמור להתעדכן אוטומטית. במידה והשדה נשאר ריק יתכן ש: דפדפן האינטרנט שלך אינו מאפשר עוגיות (cookies) כניסה מדף החנות לדף רכישת המוצר בוצעה לאחר זמן רב. במקרה זה יש לנסות לחזור לאפליקציה ולבצע כניסה חוזרת לדף רכישת השירות.
תגיות: #מנסה לקנות #app id# app_id #מזהה אפליקציה #לא מצליח לקנות #לקנות שירות
במכשירך האפליקציה נבחרה כברירת מחדל לשיחות יוצאות. על מנת לשנות את ההגדרה, Samsung עם מערכת הפעלה Android 7, עליך להיכנס להגדרות המכשיר >> יישומים . בתפריט (לחיצה על שלוש נקודות בסרגל העליון) עליך לבחור יישומי ברירת מחדל >> יישום שיחה ולבצע את השינוי שם.
עבור תפריט באנגלית: Settings -> Apps -> 3-dot menu on top panel -> Default apps -> Calling app -> change here
תגיות: #שיחות יוצאות #מספר מחייג #מספר מתקשר #מתקשר מהמכשיר #מחייג מהמכשיר #מספר ממנו יוצאת שיחה #מספר ממנו יוצאות שיחות #מספר ברירת מחדל #מתקשר מהטלפון #מתקשר מהמכשיר
כדי לראות את חבילת השירות המעודכנת עליך לסגור ולפתוח את התפריט הראשי של האפליקציה, או לצאת ולהיכנס מחדש לאפליקציה. אם עדיין לא ראית כי החבילה שרכשת התעדכנה – עליך לפנות לתמיכה הטכנית באמצעות צור קשר.
תגיות: #קניתי #שילמתי #לא עובד #לא קיבלתי #לא התעדכן #פרימיום #Premium #שירות בתשלום #לא מצליח
בעת שימוש באפליקציה לצורך ביצוע שיחות, Num2 מייצר איש קשר זמני במכשירך ומוחק אותו בסיום כל שיחה. הודעת השגיאה שמתקבלת במכשיר היא כתוצאה מהגדרה במערכת הפעלה בחלק ממכשירי Xiaomi. כדי לאפשר לאפליקציה ליצור ולהסיר את איש הקשר הזמני במכשיר ה- Xiaomiשלך עליך להיכנס ל-הגדרות אבטחה >> הרשאות >> הרשאות >> עליך לתת הרשאה להוסיף ולהסיר אנשי קשר לאפליקציית Num2. חשוב לציין כי אפליקציית Num2 משתמשת בהרשאת אנשי קשר לטובת עבודה תקינה של היישום בלבד. האפליקציה אינה אוספת מידע של אנשי קשר במכשירך.
תגיות: #הודעת שגיאה #שגיאה #מנסה למחוק #רוצה למחוק #למחוק את אנשי הקשר #למחוק אנשי קשר #מחיקת אנשי קשר
בדוק אם במכשירך מופעלת הגדרת wifi calling ובטל אותה:
היכנס להגדרות המכשיר וחפש הגדרת wifi calling
אם לא מצאת את ההגדרה, ניתן להיכנס להגדרות Wifi ולחפש את ההגדרה שם:
לאחר שההגדרה נמצאה, עליך להיכנס ולבטל אותה
תגיות: #שיחת ועידה #שיחת וועידה #לחבר ועידה #לחבר וועידה #להשלים ועידה #להשלים וועידה #להשלים חיבור #לחבר שיחה
מקרה בו מנוי אייפון רואה כי החבילות בחנות הן בסטטוס לא זמין, פירושו שחשבון ה-Apple של הלקוח לא יכול לבצע תשלום עקב חוסר הרשאה או הגבלה בביצוע תשלומים.
יכולות מגוון סיבות מדוע החשבון לא יכול לבצע תשלום (דוגמא - החשבון עם חסימת רכישה לילדים).
במקרה זה עליך להסדיר את הרשאות החשבון מול Apple.
תגיות: #מנסה לקנות #לא זמין #חבילה לא זמינה #רוצה לקנות #לא מצליח לקנות #לקנות שירות #App store #שירות לא זמין
מנויי המספר הנוסף לא תמיד יקבלו הודעות SMS ממספרים זרים ושירותים הממוקמים בחו"ל – תלוי במדינה, מפעיל מקומי ויישום ממנו נשלחה ההודעה.
תגיות: #SMS #הודעות SMS #סמס #הודעות נכנסות #לא מקבל הודעות #לא מקבל סמס #לא מקבל SMS #הודעות לא מתקבלות #הודעות לא מגיעות #מחו"ל #בחו"ל #מספרים זרים #מספרי חו"ל
הבעיה מוכרת במכשירי שיומי (Xiaomi). על מנת לפתור אותה, עליך לתת לאפליקציה הרשאת הצגת נוטיפיקציות, הייחודית לסוג מכשירים זה. מתוך תפריט המכשיר:
- Settings -> Apps -> Manage Apps –> Num2
- Mark Allow Notification

תגיות: #מחייג לעצמי #לא מצליח לחייג חזרה #לא מצליח לחזור #לחזור למי שהתקשר #מתקשר לעצמו #האפליקציה מתקשרת לעצמה
שם האפליקציה בחנויות הוא Secondary number. לאיתור האפליקציה בחנות, ניתן לבצע את החיפושים הבאים: "המספר הנוסף", "num2", "secnum" או "secondary number".
ניתן גם להיכנס לקישורים הבאים:
ב-Google play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cellact.secnum
ב-App store: https://apps.apple.com/il/app/secnum/id1215632082
הקישור זהה בחנות הישראלית, ובחנויות של מדינות אחרות בהן נמצאת האפליקציה.
תגיות: #להוריד #להוריד אפליקציה #להוריד את האפליקציה #להתקין #להתקין אפליקציה #להתקין את האפליקציה #חנות #חנות האפליקציה Google play# App store# #לא מוצא את האפליקציה #למצוא את האפליקציה #חנות #גוגל פליי
שיחות המבוצעות במצב VOIP תלויות באיכות קו האינטרנט על גביו פועל השירות. במקרה של ניתוקי אינטרנט, או מעברים תכופים בין רשתות אלחוטיות שונות, תיתכן איכות שיחה ירודה, ואף ניתוק שיחה.