הסוד להגדלת מאגר הלקוחות טמון במערכת הודעות SMS איכותית

קמפיין הודעות SMS איכותי יקרב אתכם ללקוחות פוטנציאליים – ויביא תוצאות שלא חלמתם עליהם • כשבוחרים מערכת הודעות SMS חשוב להיות עירניים למספר עניינים חשובים: אחוזי הגעה גבוהים, שירות איכותי, השקעה בטכנולוגיה ורישיון ממשרד התקשורת • רוצים לבצע קמפיין הודעות SMS? הכתבה הזאת תעשה לכם סדר

חברות רבות מציעות פתרונות תקשורת לעסקים וחבילות של הודעות SMS במטרה להתחרות על הכיסים של עסקים, ארגונים, מלכ”רים, מוסדות ועוד. כמעט כל בעל עסק או ארגונים יכולים להפיק תועלת משליחה מרובה של הודעות SMS ללקוחות פוטנציאליים – ולסגור עסקאות רבות.

מערכת הודעות SMS – באיזו מערכת כדאי לבחור?

באיזו מערכת הודעות SMS כדאי לכם לבחור? האם יש מערכות שעלולות להוביל לנזק גדול מהתועלת? מה היתרונות של מערכת הודעות SMS? לצורך ביצוע כתבה זו נעזרנו במומחים של סלקט (Cellact) תקשורת בע”מ, חברת בוטיק לפתרונות תקשורת לעסקים, בעלת ותק של 20 שנים בתחום.

קמפיין הודעות SMS: המשמעות של רישיון כללי אחוד

כאשר מעוניינים בחבילת הודעות SMS, הדבר הראשון שיש לברר הוא האם לחברה המספקת את השירותים ישנו רישיון כללי אחוד ממשרד התקשורת. חברת סלקט (Cellact) מחזיקה במשך שבע שנים ברישיון זה.

הודעות SMS שמגיעות ליעד

החברה שייכת לרשימה קטנה ומצומצמת של מפעילות עם רישיון ממשרד התקשורת, מה שממצב אותה כמפעילת סלולרי וירטואלי (MVNO). מה זה אומר לגביכם? כאשר רוכשים חבילת הודעות SMS מחברה ללא רישיון אחוד ממשרד התקשורת, אחוז ניכר מההודעות ייחסם אוטומטית על ידי המפעיל הסלולרי.

לעומת זאת, בסלקט תקשורת בע”מ מדווחים על 99.9% אחוזי הגעה, זאת הודות לרישיון בתוספת השקעה ניכרת בטכנולוגיות חדשניות. כשהשוק מוצף, הזהרו מרכישת הודעות SMS במחירי רצפה. המטרה היא שהמערכת תהיה נוחה וידידותית למשתמש ושכ-100% מההודעות שרכשתם אכן יגיעו לנמען.

היתרונות של קמפיין הודעות SMS

היתרונות של קמפיין הודעות SMS מובהקים. אחוזי הפתיחה גבוהים מאוד – וכאשר ההודעה מנוסחת כמו שצריך מתחיל מה שנקרא “חוק המספרים”, כלומר, מתוך כל האנשים ששלחתם אליהם את ההודעה – חלק ניכר יהפכו ללידים, שמהם חלק ניכר יהפכו ללקוחות – וזה בדוק, מציינים ב-Cellact, “זו הסיבה שיש לנו מעל ל-60 אלף לקוחות. המערכת האיכותית שלנו מספקת תוצאות”. בנוסף, מערכת הודעות SMS איכותית מאפשרת ניהול תורים איכותי בארגונים, מכירות והנעה לפעולה, שליחת סקרים ועוד אפשרויות רבות.

מערכת הודעות SMS – שירות אישי

בסלקט תקשורת עלו על שיטה שתמנע מהלקוחות לחכות זמן רב על הקו לצורך קבלת שירות, “אנחנו מצמידים לכל לקוח מנהל/ת תיקי לקוחות. כשצצה בעיה או כשצריכים עזרה, פונים ישר למנהל/ת תיקי הלקוחות בלי צורך להמתין לנציג שירות”.

מעוניינים במערכת הודעות SMS מנצחת? הכנסו לאתר הבא