להגיע ליותר לקוחות בפחות זמן – ולא לוותר על אבטחת המידע

לפני שבוחרים חברה המספקת שירות מערכת לשליחת SMS בתפוצה רחבה ופתרונות טכנולוגיים לעסקים, חשוב לשים לב למספר דברים כגון: אחוזי הגעה של הודעות SMS, מספר ההודעות בשעה, איכות השירות והייעוץ, מי הלקוחות של החברה ומה עושה החברה בהיבטים של אבטחת מידע.

לחסוך כסף ומאמץ עם אחוזי הגעה גבוהים (כ-100%)

אל תזרקו את כספכם לפח! באמצעות מערכות וטכנולוגיות מתקדמות, הודעות ה-SMS של מערכת סמס של סלקט (Cellact) מגיעות ליעד. לא חבל על הכסף? לעתים עסקים וחברות, בשביל לחסוך בכסף, עושות שימוש במערכות שליחת סמס מגושמות ולא מסודרות כך שהרבה הודעות מתפספסות בדרך ומחמיצות את היעד. העצה שלנו היא לא להתפשר על מערכת שליחת הודעות בינונית, האיכות משתלמת.

מאות אלפי הודעות SMS בשעה!

מערכת סלקט (Cellact) מסוגלת לשלוח מאות אלפי הודעות בשעה, עם קצב שליחה ויכולת ההתמודדות עם העומס הגדול שיש במדינת ישראל בצורה הטובה ביותר שקיימת.
הפוסט הקודם עסק בשאלה “איך להגדיל את המכירות שלכם תוך דקות?”. עם מערכת סלקט (Cellact) קצב השליחה הוא מהיר ואיכותי, וכן, ישנה יכולת להתמודד עם העומסים הגבוהים, באמצעות המפעילה הסלולרית הווירטואלית המעולה MVNO.

אל תתפשרו על השירות

מערכות סמס ושליחת הודעות SMS מרובות דורשות שירות תמידי. תמיד ישנן שאלות ותהיות בנוגע לתפעול המוצר אף על פי שהוא פשוט ואינטואיטיבי. כשבוחרים חברה שמספקת תוכנה לשליחת SMS חשוב לשים לב שלרשות הלקוח תמיד יעמוד צוות תמיכה טכנית, צוות שירות לקוחות ומנהל תיק אישי, כך שכל פנייה תקבל מענה מיידי.

סלקט (Cellact) – הסמכות המקצועית בישראל בתחום התקשורת לעסקים

מאז שנת 2000 החברה מפתחת מערכות, יישומים וטכנולוגיות שנמכרו לכ-50 מפעילים סלולריים ביותר מ-30 מדינות. החברה משרתת בהצלחה אלפי לקוחות שמפיצים בעזרתה מאות מיליוני הודעות SMS בשנה. בין לקוחות החברה: משרדי ממשלה, עיריות, בנקים, חברות ביטוח, חברות הייטק, ועוד. המערכת משרתת גופים ביטחוניים, ציבוריים ופיננסיים, ועומדת בהצלחה בתקנים המחמירים ביותר של איכות ואבטחת מידע.

אבטחת מידע

בסלקט (Cellact) מערך אבטחת המידע המתקדם ביותר בתחום בישראל. ניתן לשלוח מסרונים בפרוטוקול http, אפשרות לחיבור באמצעות קו VPN, אנטי וירוס, Firewall ועוד.