מי זקוק לשירות שליחת SMS

שירות שליחת הודעות SMS באמצעות מערכת זו כבר לא נחלתם של חברות ועסקים גדולים בלבד.

בפוסט זה נפרט למי עוד תתאים מערכת סמס, שתוביל לתוצאות משמעותיות ולהגדלת כמות המכירות, הלקוחות או התרומות

בעלי עסקים קטנים ובינוניים

בעלי עסקים קטנים ובינוניים, שמרו על קשר אישי עם הלקוחות, והם יגיעו אליכם ולא למתחרים שלכם. אגב, אין חובה לרכוש חבילות SMS עם נפח גדול או בלתי מוגבל. ניתן לרכוש גם חבילות סמס קטנות עד בינוניות.

עסקים קטנים ובינוניים יכולים לשלוח לקהל הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלהם מידע משתנה, כגון: הודעה אודות הגעת מוצר שהוזמן, פרסום מבצע, הודעת ברכה לימי הולדת ועוד.

מלכ”רים

ארגונים ללא כוונות רווח יכולים להגדיל באופן משמעותי את התרומות באמצעות קמפיין ממומן איכותי שמשלב הודעות SMS וחבילת סמס מסודרת. ראשית, רבים מהתורמים הם מהחברה הדתית לאומית והחרדית, שם נהוג כחלק ממידת החסידות לתרום לצדקה ולתת מעשרות (לתרום עשרה אחוזים מהכנסת הנטו).

אמנם מדובר על מחקר משנת 1998, אבל השונות משמעותית. רוב החרדים (מעל 61%) הקדישו אחוז אחד או יותר מהכנסותיהם לתרומות, זאת לעומת 30% בקרב הדתיים ו-3% בקרב החילוניים.

עוד נמצא שתרומה והתנדבות גבוהים יותר בקרב המשכילים, בעלי הכנסה גבוהה ומבוגרים יותר, חוץ מאורתודוקסים, ששם לא היה קשר בין רמת ההכנסה למידת התרומה. אשר על כן, באופן כללי, אנשים מבוגרים ומבוססים נוטים לתרום יותר כסף מצעירים, זאת מהסיבה הפשוטה שיש להם יותר כסף, ושהם לרוב עברו את הרכישה הגדולה בחייהם – דירה.

מכאן, שביצוע קמפיין תרומות ממומן ברשתות החברתיות בלבד, יגרום לפספוס אדיר בקרב אוכלוסיות תורמות חסרות גישה לאינטרנט או לחלופין אוכלוסיות שכן נמצאות באינטרנט, אך לא מקדישות לכך זמן רב במהלך היום.

כמו כן, שליחת SMS בתפוצה לצורך קמפיין תרומות חשובה גם ל”מיגור התלבטות”. תורם פוטנציאלי שראה מודעה בפייסבוק, תהה אם לתרום או לא – ובחר ב”אופציית הדחיינות”, יראה הודעת SMS שתזכיר לו את דבר התרומה, מה שיגדיל את הסיכוי שמתישהו אותו דחיין יכניס את היד לאשראי שבכיס.

כמו כן, מערכת SMS תסייע למלכ”רים למצב עצמם צעד אחד לפני המתחרים שלהם, ארגוני חסד אחרים שפועלים בתחום שלהם, בכך שיהיה להם עוד כלי חשוב בארסנל.

בעלי עסקים גדולים וחברות

בניגוד לעסקים קטנים ובינוניים, לבעלי עסקים גדולים וחברות יש הרבה לקוחות ולקוחות פוטנציאליים, מה שיאלץ אותם לקנות חבילה יותר גדולה של הודעות SMS. בעלי עסקים גדולים וחברות יעבירו לקהל הלקוחות המעוניינים מסרים, כגון: הרשמה למנוי, מסרונים עבור מבצעים ייחודיים, ברכת ימי הולדת, הטבות, מידע אינפורמטיבי משתנה ועוד. הגיע הזמן להתקדם ולרכוש מערכת שליחת SMS מנצחת.