מספר כוכבית מחיר

איזה מחיר שווה לשלם על מספר כוכבית לעסק? מה משפיע על מחיר המספר? מה בודקים כאשר רוכשים חבילת תקשורת עם מספר כוכבית?

מספר כוכבית מהווה השקעה משתלמת עבור העסק כי הוא מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוחות ייצרו איתו קשר. היות ובעלי עסקים בכל התחומים ובכל העולם תלויים בלקוחות על מנת לייצר הכנסות, אין תחליף למספר קליט, קצר וקולע עם כוכבית ו-4 ספרות בלבד.

מספר כוכבית מחיר

את המספר שלנו שווה לך לזכור

ביצירת קשר עם נציגי חברת סלקט נוכל לתאם עבורך בהקדם חבילת תקשורת עם מספר כוכבית מהיר ופשוט. שווה לך לנסות!

פרמטרים המשפיעים על מחיר המספר

העלות של מספר כוכבית נקבעת לפי היקף חבילת התקשורת וצרכי העסק. כך למשל ניתן להסתפק במספר כוכבית בלבד, או לחילופין להרכיב חבילה שכוללת קו שני נוסף, מערכת שליחת SMS ושירותי מרכזיה באפליקציה. ככל שחבילת התקשורת תכלול יותר שירותים, כך המחיר של מספר כוכבית ירד.

מה עושים עם מספר כוכבית?

במעבר אל מספר כוכבית מחיר הופך להיות שווה עבור העסק כאשר הוא מסייע לו לעצב מחדש את תדמית המותג. בהמשך, המספר המקוצר מניב לקוחות פוטנציאליים והזדמנויות עסקיות שקשה להשיג בדרכים אחרות. זהו למעשה השלב שבו בעלי עסקים מבינים למה משתלם להשקיע במספר מקוצר ובחבילת תקשורת כוללת.

בבחירת מספר כוכבית מחיר הוא לא הדבר היחיד שבודקים

בעלי עסקים שמבינים את החשיבות של חבילת תקשורת צריכים להפנים שהמחיר הוא לא הדבר היחיד שבודקים. כל בעלי העסקים רוצים מטבע הדברים לשלם פחות, אך את חבילת התקשורת בוחרים גם לפי הזמינות של מוקד שירות הלקוחות, הניסיון עם אספקת פתרונות תקשורת לעסקים והאפשרות לקבל מנהל תיק לקוח צמוד. רק כאשר תנאים אלו מתקיימים במלואם יכולים בעלי עסקים להיות רגועים לגבי הבחירה שלהם בחבילת תקשורת כזו או אחרת.

המחיר שחיכית לו בתוך חבילת תקשורת מושלמת

רוצה לחבר עוד לקוחות למוצר או לשירות שלך? נציגי סלקט יכולים לעזור לך למצוא במסגרת חבילת תקשורת עבור מספר כוכבית מחיר שישתלם עבורך בטווח הקצר – וגם בטווח הארוך.