בחירות – עברנו עכשיו שלוש מערכות כאלה, ולכו תדעו מה צופן לנו העתיד. מה אחד מהמאפיינים הכי בולטים של תקופת בחירות? התשובה היא, שליחת SMS והפצת הודעות SMS מרובות מכל מפלגה אפשרית.
טובי המוחות וגאוני הקמפיינים של כל המפלגות מחליטים לשלוח הודעות SMS לכל עבר. מדוע הם משתמשים בשיטת המסרונים? מדוע הם לא מוכנים לוותר על השיטה הזאת? כי הם יודעים מה יחסי העלות אל מול התועלת הגבוהה של שליחת מסרונים בתפוצה רחבה.
יתרונות רבים למערכת סמס
קמפיינרים ומנהלי שיווק מודעים ליתרונות נוספים ורבים של תוכנה לשליחת SMS בתפוצה רחבה ללקוחות. הדבר מאפשר לקמפיינירים ולמשווקים לשמור על קשר ישיר עם הלקוח, בעידן בו אנשים לא נפרדים מהטלפון הסלולרי.
הצליל או הרטט במכשיר הטלפון מדרבנים את הנמען אשר קיבל זה עתה את ההודעה לפתוח אותה ולבדוק את פשר הצלצול.
המשימה של עסקים וחברות, לשמור על קשר מיטבי עם הלקוח נעשית קלה יותר, יעילה ופשוטה בעידן המודרני.
המערכת מאפשר לעסקים לשלוח הודעות SMS בצורה ישירה וללא מאמץ מיוחד.
בפועל, מדובר על פתרון תקשורת אפקטיבי שבעזרת שימוש נכון יכול גם להגדיל את הרווחים של עסקים קטנים וגדולים.
עדכון לקוחות על מבצעים והטבות
כמו כן, שליחת SMS יכולה לסייע בעדכון לקוחות לגבי מבצעים, הטבות והנחות ולהניע אותם לפעולה מסוימת ומכאן חשיבותו בסקטור הפרטי והמוסדי.
חברת סלקט (Cellact) מחזיקה ברישיון מפעיל סלולרי וירטואלי מסוג MVNO מטעם משרד התקשורת.
המשמעות היא שישנה אפשרות לשליחת הודעות SMS שמסווגות כהודעות מפעיל, מה שבא לידי ביטוי באחוזי הגעה גבוהים לנמעני הקצה.
מערכות SMS לעסקים כיום
לרבות שלנו, חברת סלקט (Cellact) הן פשוטות ומאפשרות ללקוחות לשלוח הודעה גם לנמען יחיד – ומכאן ועד למספר בלתי מוגבל של לקוחות פוטנציאליים.
מערכת שליחת המסרונים היא פשוטה ואינטואיטיבית, שבאופן כללי דומה לכתיבת הודעת טקסט מהמכשיר הנייד החכם או מהמחשב.
כמובן שניתן להפנות את הלקוחות הפוטנציאליים גם לדף נחיתה מכובד ומעוצב דרך המערכת.
השימוש עם מערכת לשליחת הודעות SMS מאפשר לשמור על קשר טוב והדוק יותר עם הלקוחות, מה שמקנה תחושת משפחתיות וחיבור בין הלקוח לעסק – כך שלבסוף הם יעדיפו לקנות מעסק שמתקשר איתם ויושב להם בתת המודע.