מתעניינים במערכת לניהול הודעות סמס? 10 דברים שחשוב לשים אליהם לב לפני שסוגרים עסקה

בחירת מערכת SMS היא החלטה עסקית חשובה, מה באמת חשוב כשבוחנים מערכות לשליחת הודעות SMS? בחרנו לרכז עבורכם 10 נקודות קריטיות שאסור לפספס.

בחירת מערכת SMS

ראשית, נציין כי בחירת תוכנה לשליחת SMS היא פעולה עסקית חשובה שיש לעשותה בשכל עם ייעוץ נכון וחשיבה לפרטים. אתם ודאי לא מעוניינים בתקלות, במעבר על חוקי הספאם, בהיעדר אבטחת מידע או במערכת מגושמת או מיושנת, כדאי שתקראו את ההמלצות הבאות שלפניכם.

אבטחת מידע

אסור לשחק עם ענייני אבטחת המידע או להתפשר בעניין הזה! בחרו במערכת אבטחת המידע הכי מתקדמת שיש, לאחר שעשיתם את סקר השוק שלכם, תביאו לאיש אבטחת מידע מטעמכם לבחון את הממצאים. ודאו שיש אנטי וירוס, חומת אש (Firewall), וכן גורמי אבטחת מידע נוספים.

הודעות אישיות

בפוסטים הקודמים דיברנו על המשמעות של פנייה אישית. בחרו מערכת סמס שמסוגלת לשלב פנייה אישית לכל נמען כמו: שם הנמען, הסניף הקרוב למגוריו, ועוד אלמנטים שימשכו את עיניו כמו מבצעים (לדוגמה: שלום רונן, החבילה מחכה לך בסניף אור עקיבא – קבל 30% הנחה על רכישת מוצרי חשמל).

ניהול וכמות הנמענים

חשוב שניהול הנמענים יהיה פשוט ואינטואיטיבי באמצעות קובץ אקסל עם רשימות תפוצה וכמות נמענים ללא הגבלה.

דוחות וסטטיסטיקות

ודאו שיש דוחות במגוון פילוחים לטובת אופטימיזציה: סיכומי הפצה, סטטוס הגעה, כמות ההודעות שנפתחו ועוד.

חוק ה-SPAM

לדאוג למערכת בה נמענים יוכלו להסיר את עצמם מרשימת התפוצה, הדבר חוסך כפליים. גם חיסכון במשאבים של לקוח שלא מעוניין בשירות וגם מניעת הפרת חוק הספאם, עם כל העלויות והטרחות הנלוות להפרה של חוק זה.

תזמון הודעות

בחרו מערכת שליחת SMS שמסוגלת לתזמן את ההודעות ולבחור מועד הפצה אוטומטי, וכן קביעת מועד “הפלת” במידה והנמען לא זמין לקבל הודעות. כמו כן בחרו במערכת סמס שיודעת לבצע ויסות של מהירות השליחה.

תגובה מהנמענים

בחרו מערכת שיודעת לקבל את התגובות של הנמענים, כדי לקבל מהם פידבק על ההודעה שפרסמת. אם יש אנשים, לדוגמא, שהגיבו ל-SMS ומעוניינים בעוד פרטים, אתם ודאי תרצו לדעת את זה, לפנות אליהם בחזרה ולהשיב על שאלותיהם.

רמות משתמש

בחרו במערכת שבה ניתן לבצע חלוקת משתמשים למשתמש רגיל ומנהל בעל הרשאות גבוהות, כדי להימנע ממקרים מביכים ולמען ההיררכיה הארגונית.

עמודי נחיתה סלולריים

לא כולם מעוניינים או יודעים ליצור בעצמם עמודי נחיתה. בחרו במערכת שיודעת ליצור עבורכם הודעות גרפיות מעוצבות ומניעות לפעולה, באופן כזה שניתן לטעון הודעות גרפיות קיימות או ליצור כאלה חדשות באמצעות עורך מתקדם.

לקוחות ותוצאות

תשאלו את מפעילי המערכת עם איזה לקוחות היא עובדת ותבקשו לראות תוצאות בעיניים. אין כמו לראות תוצאות בעיניים ולהיווכח.

עושים “שיעורי בית”

היו פקחים, טרם רכישת מערכת שליחת SMS לעסק חשוב לבצע מחקר מעמיק ולזכור כי המחיר אינו בהכרח משחק תפקיד. בדקו את יכולותיה של המערכת, את היתרונות והחסרונות שבה ובצעו השוואה אל מול מערכות דומות נוספות.

זכרו כי בחירת מערכת שליחה איכותית מחברה בעלת ניסיון בתחום תבטיח קבלת תוצאות טובות יותר לאורך זמן.