כאשר אני מסנכרן שעון חכם עם המכשיר הנייד שלי, אני מפסיק לקבל שיחות נכנסות
לשעונים חכמים של Google/Apple המסונכרנים עם מכשירים סלולריים קיימת אפשרות הגדרת מצב DND (נא לא להפריע/Do not disturb), אשר גוברת על הגדרות המכשיר. במקרה כזה שיחות נכנסות (VOIP בלבד) והודעות SMS לא יתקבלו לאפליקציה. מילות מפתח: שעון חכם, שעון, Bluetooth, נא לא להפריע, DND, VOIP, שיחות נכנסות, שיחה נכנסת, לא מקבל שיחות, לא נכנסות שיחות.
אינני מקבל הודעות SMS משירותים ספציפיים, לדוגמא טלגרם
ספקי שירות שונים בחו"ל שולחים הודעות SMS במספר ערוצים שונים, לכן אנו ממליצים לבצע ניסיון רישום נוסף בעוד מספר שעות. לחילופין, ברוב האתרים ניתן להירשם גם באמצעות קבלת שיחה קולית או דוא"ל במקום הודעת SMS. בנוסף, נוכל להציע לך לפנות לצוות האתר / השירות ממנו ניסית לקבל הודעות SMS ולבקש מהם לפתור את הבעיה. צוות האתר / השירות יוכל לפנות לתמיכה הטכנית […]
אינני מקבל הודעות SMS לאפליקציה, על אף שאני מצליח לשלוח הודעות ולהוציא שיחות
אנא בדוק את ההגדרות הבאות: ווידוא מתן הרשאות לאפליקציה הודעות טקסט למספר הנוסף עוברות כ-notification בערוץ Data. יתכן ובעת התקנת האפליקציה לא נתת הרשאה של קבלת notifications. במכשירים בעלי מערכת הפעלה של Android, ניתן להיכנס להגדרות המכשיר >> מנהל יישומים >> למצוא את אפליקציית Num2 >> לעבור להרשאות ולוודא כי ההרשאה ניתנה. לקוחות iPhone יכולים […]
התקנתי את האפליקציה, בניסיון לבצע פעולות נרשמת שגיאה "המספר אינו פעיל"
יתכן והתקנת האפליקציה לא הסתיימה באופן תקין. יש לנסות להסיר את ההתקנה ולהתקין מחדש. במידה והבעיה חוזרת, עליך לפנות לקבלת תמיכה בכתובת num2@cellact.com תגיות: #שגיאה #אינו פעיל #לא פעיל #לא עובד #אין שירות #לא עובדת #לא מתקשר #בעיה #תקלה
הורדתי את האפליקציה אך השירות לא עובד
על מנת לאתר את הבעיה הספציפית אצלך, אנא בצע את הפעולות הבאות: וודא שהגלישה פתוחה וודא שכל ההרשאות (Permissions) מאופשרות, לרבות גישה לאנשי קשר. אם ברשותך מכשיר עם שני כרטיסי SIM (Dual SIM), וודא כי הוצאת שיחות במכשיר מוגדרת מהSIM איתו בוצע רישום לאפליקציה. אם הבעיה עדיין קיימת – יש לך שיחות והודעות נכנסות אך […]
בניסיון חיוג, אני מקבל הודעת שגיאה "נא להפעיל אפשרות שימוש ב-VOIP" תחת ההגדרות"
משמעות השגיאה היא כי בעת ניסיון חיוג מהאפליקציה, המערכת זיהתה כי המשתמש נמצא מחוץ לגבולות המדינה אליה שייך המספר הראשי (הסים) עליו מותקנת האפליקציה, וכן כי המשתמש רכש חבילה הכוללת אפשרות שימוש ב-VOIP. להפעלת מצב VOIP עליך לעבור לתפריט הראשי >> הגדרות >> להפעיל את השימוש ב-VOIP. במידה ולא יצאת מחוץ לגבולות המדינה, יתכן ובמכשירך […]
כשאני מקבל שיחה למספר הנוסף, היא מצלצלת במכשיר טלפון נוסף, פרט למכשיר בו מותקנת האפליקציה
קיימת תכונה של Apple, לפיה שיחה נכנסת למכשיר iPhone אחד תצלצל במכשירים נוספים – מכשירי טלפון, iPad, ואף מחשב של Apple, במידה ומתקיימים התנאים הבאים: בשני המכשירים מוגדר ופעיל אותו Apple account. שני המכשירים מחוברים לאותו WiFi שני המכשירים קרובים פיזית זה לזה (למשל, נמצאים באותו בית) גם אם המשתמש ענה לשיחה במכשיר השני, ולא […]
קיבלתי שיחה נכנסת מהמספר הנוסף שלי, אך ביומן שיחות אני רואה כי השיחה התקבלה ממספר אחר
מדובר במקרה חריג העשוי להתרחש במכשירי iPhone, שבו הנוטיפיקציה על השיחה הנכנסת התקבלה ליישום המספר הנוסף אחרי השיחה עצמה. במקרה זה המשתמש יראה שיחה נכנסת מ"המספר הנוסף", ולא ממי שהתקשר בפועל, אך השיחה כולל המספר המתקשר תופיע באופן תקין ביומן השיחות. תגיות: #מספר לא מזוהה #מספר מזוהה #שיחה מזהה #שיחה מהמספר הנוסף #המספר הנוסף התקשר […]
כאשר אני מנסה לחייג חזרה למספרים שחייגו למספר הנוסף שלי, האפליקציה מחייגת לעצמה במקום
וודאו כי לאפליקציה ניתנה הרשאה לגישה לאנשי קשר של המכשיר. ראו גם: איך לתת הרשאות לאפליקציה לאחר שהותקנה? מדוע האפליקציה זקוקה להרשאת גישה לאנשי קשר? מילות מפתח: #מחייג לעצמי #לא מצליח לחייג חזרה #לא מצליח לחזור #לחזור למי שהתקשר #מתקשר לעצמו #האפליקציה מתקשרת לעצמה
איך ניתן למצוא את אפליקציית המספר הנוסף ב-Google play או App store?
שם האפליקציה בחנויות הוא Secondary number. לאיתור האפליקציה בחנות, ניתן לבצע את החיפושים הבאים: "המספר הנוסף", "num2", "secnum" או "secondary number". ניתן גם להיכנס לקישורים הבאים: ב-Google play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cellact.secnum ב-App store: https://apps.apple.com/il/app/secnum/id1215632082 הקישור זהה בחנות הישראלית, ובחנויות של מדינות אחרות בהן נמצאת האפליקציה. תגיות: #להוריד #להוריד אפליקציה #להוריד את האפליקציה #להתקין #להתקין אפליקציה #להתקין את האפליקציה #חנות #חנות האפליקציה Google […]