כניסה למערכת

בניסיון חיוג, אני מקבל הודעת שגיאה "נא להפעיל אפשרות שימוש ב-VOIP" תחת ההגדרות"

משמעות השגיאה היא כי בעת ניסיון חיוג מהאפליקציה, המערכת זיהתה כי המשתמש נמצא מחוץ לגבולות המדינה אליה שייך המספר הראשי (הסים) עליו מותקנת האפליקציה, וכן כי המשתמש רכש חבילה הכוללת אפשרות שימוש ב-VOIP. להפעלת מצב VOIP עליך לעבור לתפריט הראשי >> הגדרות >> להפעיל את השימוש ב-VOIP. במידה ולא יצאת מחוץ לגבולות המדינה, יתכן ובמכשירך […]

כשאני מקבל שיחה למספר הנוסף, היא מצלצלת במכשיר טלפון נוסף, פרט למכשיר בו מותקנת האפליקציה

קיימת תכונה של Apple, לפיה שיחה נכנסת למכשיר iPhone אחד תצלצל במכשירים נוספים – מכשירי טלפון, iPad, ואף מחשב של Apple, במידה ומתקיימים התנאים הבאים: בשני המכשירים מוגדר ופעיל אותו Apple account. שני המכשירים מחוברים לאותו WiFi שני המכשירים קרובים פיזית זה לזה (למשל, נמצאים באותו בית) גם אם המשתמש ענה לשיחה במכשיר השני, ולא […]

קיבלתי שיחה נכנסת מהמספר הנוסף שלי, אך ביומן שיחות אני רואה כי השיחה התקבלה ממספר אחר

מדובר במקרה חריג העשוי להתרחש במכשירי iPhone, שבו הנוטיפיקציה על השיחה הנכנסת התקבלה ליישום המספר הנוסף אחרי השיחה עצמה. במקרה זה המשתמש יראה שיחה נכנסת מ"המספר הנוסף", ולא ממי שהתקשר בפועל, אך השיחה כולל המספר המתקשר תופיע באופן תקין ביומן השיחות. תגיות: #מספר לא מזוהה #מספר מזוהה #שיחה מזהה #שיחה מהמספר הנוסף #המספר הנוסף התקשר […]

כאשר אני מנסה לחייג חזרה למספרים שחייגו למספר הנוסף שלי, האפליקציה מחייגת לעצמה במקום

וודאו כי לאפליקציה ניתנה הרשאה לגישה לאנשי קשר של המכשיר. ראו גם: איך לתת הרשאות לאפליקציה לאחר שהותקנה? מדוע האפליקציה זקוקה להרשאת גישה לאנשי קשר? מילות מפתח: #מחייג לעצמי  #לא מצליח לחייג חזרה  #לא מצליח לחזור  #לחזור למי שהתקשר  #מתקשר לעצמו  #האפליקציה מתקשרת לעצמה

איך ניתן למצוא את אפליקציית המספר הנוסף ב-Google play או App store?

שם האפליקציה בחנויות הוא Secondary number. לאיתור האפליקציה בחנות, ניתן לבצע את החיפושים הבאים: "המספר הנוסף", "num2", "secnum" או  "secondary number". ניתן גם להיכנס לקישורים הבאים: ב-Google play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cellact.secnum ב-App store: https://apps.apple.com/il/app/secnum/id1215632082 הקישור זהה בחנות הישראלית, ובחנויות של מדינות אחרות בהן נמצאת האפליקציה. תגיות: #להוריד  #להוריד אפליקציה  #להוריד את האפליקציה  #להתקין  #להתקין אפליקציה  #להתקין את האפליקציה  #חנות  #חנות האפליקציה  Google […]

התקנתי את המספר הנוסף, אך אני מקבל שגיאה כי היישום לא תומך בגרסת אנדרואיד ישנה

השקנו גרסה חדשה של המספר הנוסף! כדי לאפשר חוויית משתמש מעולה ולעמוד בתקני אבטחת מידע גבוהים, היישום תומך בגרסאות אנדרואיד 8 ומעלה. בגרסאות הנמוכות מ-8, המשתמשים יראו שגיאה והשימוש במספר הנוסף לא יתאפשר. מילות מפתח: שגיאה, תקלה, לא תומך, גרסה, גרסת, אנדרואיד, android

כאשר אני מחייג מהאפליקציה במצב VOIP, האפליקציה קורסת

ככל הנראה ברשותך מכשיר מדגם HUAWEI עם גרסת Android 5 – לצערנו, עקב מגבלת דגם מכשיר זה, לא ניתן לבצע חיוג VOIP מהאפליקציה. תגיות: VOIP# HUAWEI # Android 5# #אפליקציה קורסת #תקלה #אין שיחות #שיחה יוצאת #שיחות יוצאות #חיוג #לא יכול לחייג

כאשר אני נמצא בשיחה באפליקציה במצב VOIP, וישנה שיחה נוספת, במצב החזק (on hold) במכשיר הראשי, לא שומעים אותי בשיחה הפעילה

השימוש בקלט המיקרופון של המכשיר תוכן באופן זה על ידי יצרן המכשיר – לשיחת GSM, הנמצאת במצב החזק על מכשירך, יש עדיפות גבוהה יותר לשימוש במיקרופון, מאשר לשיתוף המיקרופון עם אפליקציות VOIP. תגיות: #VOIP #לא שומעים #אין שמע #שתי שיחות #שיחה נוספת #שיחה אחרת #שיחה במצב החזק #מצב החזק #on hold

אני מנסה לרכוש שירות Premium ב-App store, אך החבילות מופיעות כלא זמינות

מקרה בו מנוי אייפון רואה כי החבילות בחנות הן בסטטוס לא זמין, פירושו שחשבון ה-Apple של הלקוח לא יכול לבצע תשלום עקב חוסר הרשאה או הגבלה בביצוע תשלומים. יכולות מגוון סיבות מדוע החשבון לא יכול לבצע תשלום (דוגמא – החשבון עם חסימת רכישה לילדים). במקרה זה עליך להסדיר את הרשאות החשבון מול Apple. תגיות: #מנסה לקנות  #לא זמין  #חבילה לא […]

אינני מקבל הודעות SMS ממספרי חו"ל

מנויי המספר הנוסף לא תמיד יקבלו הודעות SMS ממספרים זרים ושירותים הממוקמים בחו"ל – תלוי במדינה, מפעיל מקומי ויישום ממנו נשלחה ההודעה. תגיות: #SMS  #הודעות SMS  #סמס  #הודעות נכנסות  #לא מקבל הודעות  #לא מקבל סמס  #לא מקבל SMS  #הודעות לא מתקבלות  #הודעות לא מגיעות  #מחו"ל  #בחו"ל  #מספרים זרים  #מספרי חו"ל