גם אתם יכולים לכתוב טקסט איכותי ב-5 דגשים!

טקסט ארוך או קצר? באילו מילים חשוב להשתמש בטקסט? איך לסקרן את הלקוח כבר במשפט הראשון?

הדרך אל הטקסט

כתבתם תוכן שיווקי אתם מרגישים שאתם “כמעט שם”?

יש לכם טקסט מוכן, אך חסר לכם את הליטוש הסופי, שיהפוך את הטקסט למדויק ונוצץ?

אנחנו בסלקט (Cellact) תקשורת בע”מ החלטנו להעניק לכם מספר טיפים לעריכה מנצחת של טקסט שיווקי:

1. התמקדו במסר – המסר ללקוח חייב להיות ברור

יש להתמקד סביב המסר המרכזי – ולשאול את עצמכם תמיד:
* האם המסר המרכזי מספיק בולט?
* האם יש טקסט מיותר שמקשה על הבנת המסר המרכזי?
* האם כל מילים משרתות את אותו המסר?
* האם המסר קופץ לעין?
.

2. כתיבה מיותרת רק מעייפת

התוכן צריך להיות קולע והמסר שבו צריך להגיע כמה שיותר מהר לפואנטה.
המבנה המושלם של הטקסט הוא כמה משפטים קצרים, כאשר מטרת המשפט הראשון היא לגרום לקורא לקרוא את המשפט השני וכך הלאה, עד למכירה, למספר הטלפון או הקישור לאתר, בו נמצא המידע על המכירה/השירות המוצע ללקוח.
.

3. טקסט פשוט בשפה קלילה – תוכן שיווקי הוא לא ספר

לכן, ברוב המקרים נסתפק ברובד לשוני פשוט יותר, שיהיה נגיש וידידותי לקהל היעד.
מנגד, חשוב לפנות לכל סקטור בשפה ובמושגים המובנים לו ולהימנע מלשון נחותה ופשוטה מדי.
.

4. משפטים קצרים וברורים

כמו שכבר הזכרנו, המסר צריך להיות קצר עד כמה שניתן ובעיקר חד, קולע וברור.
יחד עם זאת, גם אמיתי ונכון.
הכנסת מידע מיותר לתוכן הטקסט רק תלאה את הקורא, מה שיוביל להתעלמות מהודעות נוספות שיגיעו.
.

5. בניית הטקסט בהתאם לפלטפורמה

לכל פלטפורמה יש תבנית משלה.
למשל, התבנית הבסיסית למאמר היא: כותרת ראשית, כותרת משנית, טקסט הכולל כותרות ביניים, לינקים, תמונות וכיתובי תמונה.
לעומת זאת, התבנית הבסיסית לפוסט בפייסבוק היא מעט שונה: כותרת קצרה עם טקסט ותמונה. כמובן שיש עוד הרבה מה להרחיב על כך, אך זה הבסיס.
.
אם קראתם עד לכאן וזה נתן לכם דרייב להתחיל לכתוב ולערוך תוכן שיווקי באמצעות הודעות SMS / מיילים ללקוחות, אנחנו בסלקט (Cellact) תקשורת בע”מ נספק לכם חבילות משתלמות ביותר.