למדריך שינוי שם המזוהה עם מספר בתוכנת TrueCaller לחו כאן.
תגיות: #מזהה #מזהה שיחה #מזהה מתקשר #זיהוי שיחה #שם מתקשר #TrueCaller #לשנות שם
עבור חבילות מנוי מתחדשות, מונה המציג את יתרת שיחות/מסרונית באפליקציה מתאפס לא באופן מיידי עם חידוש החבילה, אלא בחצות של אותו יום.
תגיות: #יתרה #יתרות #יתרת שיחות #יתרת הודעות #יתרת סמס #יתרת SMS #יתרת מסרונים #ניצול #שימוש #כמה השתמשתי #כמה ניצלתי #חידוש חבילה #חידוש #לא התאפס #לא התעדכן
כדי שיהיה אפשר להגדיר צלצול מסוים למספר הנוסף יש צורך בגישה לקבצים.
תגיות: #קבצים #הרשאת גישה #הרשאות גישה
ניתן להיות מנוי בכל אחת מרשתות הסלולאר הישראליות בהן: פלאפון, פרטנר, סלקום, גולן, הוט מובייל וכן המפעילים הוירטואלים.
תגיות: #רשת סלולרית #רשת מפעיל #מפעיל סלולרי #להתנייד #לנייד #סלקט #סלקום #פלאפון #פרטנר #גולן #הוט
ניתן להחליף את המספר הנוסף הקיים במספר אחר ב-Appstore (למשתמשי אייפון) או ב-Paypal ו-Google play (לאנדרואיד). לכניסה לחנות כנסו לתפריט ראשי באפליקציה ובחרו Go to store.
פעולת החלפת המספר מבטלת את מספר ברירת המחדל שניתן, ומגרילה לך מספר ישראלי אחר בטווח 055-7. במידה ותרצו לבחור מספר ספציפי, צרו איתנו קשר בדוא"ל num2@cellact.com, אנו נעביר את הפנייה למחלקת המכירות שלנו, על מנת שיצרו איתך קשר וביחד תוכלו לבחור מספר מתוך רשימה ולרכוש את השימוש בו.
תגיות: #להחליף מספר #להחליף את המספר #מספר אחר #מספר שונה #מספר יפה #לא רוצה את המספר #לקבל מספר
קיימת אפשרות לרכוש מספר יפה. המספר יוכל לשמש כמספר נוסף באפליקציה, וניתן יהיה לניידו בעתיד לכל רשת סלולארית אחרת. למידע נוסף ניתן ליצור קשר עם מחלקת המכירות של Cellact *8715 בשעות היום.
תגיות: #להחליף מספר #להחליף את המספר #מספר אחר #מספר שונה #מספר יפה #לא רוצה את המספר #לקבל מספר #לבחור מספר #לבחור את המספר #לשלם על מספר #מספר לבחירה #מספר לבחירתי
משתמש שרכש שירות Premium בתשלום, וסכום הרכישות המצטבר הוא 30 ש"ח או יותר, רשאי לנייד את המספר הנוסף לרשת אחרת. וזאת בתנאי כי בקשת הניוד מגיעה כל עוד המספר הנוסף מקושר למספר הראשי של משתמש מבקש הניוד. לפרטים נוספים ניתן לפנות לתמיכה טכנית בכתובת num2@cellact.co.il.
יש לשים לב, כי במקרה בו רכשת שירות Premium מתחדש, וניידת את המספר הנוסף שלך מחוץ לרשת סלקט, על מנת לבטל את התשלומים, נדרשת פעולה יזומה שלך בחנות בה רכשת את השירות – Google play, PayPal או App store. לצפייה בהנחיות לביטול תשלומים עבור שירות מתחדש ראו שאלה " רכשתי שירות Subscription מתחדש. איך ניתן לבטל את השירות ולעצור את התשלומים?"
תגיות: #לנייד #להתנייד #לעבור לרשת #ניוד #לעבור רשת
כן. ניתן לנייד מספר מרשת אחרת ולהפעיל אותו כמספר הנוסף. את הניוד ניתן לבצע ישירות דרך האפליקציה באמצעות בחירה בתפריט ב-Port Number . מידע נוסף על אופן הניוד ניתן למצאו כאן: https://cellact.co.il/newweb/ניידות/
לפני ניוד מספר לאפליקציה, מומלץ לרכוש ולהפעיל תוכנית Premium באמצעות כניסה לחנות האפליקציה.
את הניוד ניתן לבצע בין השעות הבאות:
ימים א' – ה' בין השעות 08:00-23:00
יום ו' בין השעות 08:00-14:00
בהתאם לרגולציה, המשתמש יוכל גם לנייד את המספר בכל עת לרשת אחרת ולהפסיק להשתמש בו כמספר הנוסף, וזאת לאחר שרכש שירות בסכום מצטבר של 30 ש"ח. על מנת לאפשר את ניוד המספר מרשת סלקט חשוב לשמור על אפליקציית המספר הנוסף במכשיר, בכדי שתהיה אפשרות לאשר ניוד (באמצעות חיוג למספר או הודעת SMS) מול מפעיל אליו מתניידים.
תגיות: #מספר שלי #להפוך את המספר #להפוך למספר הנוסף #מספר ברשותי #מספר ששייך לי #להתנייד #לנייד #ניוד #לעבור אליכם #להעביר אליכם #לעבור רשת #לעבור לרשת
לאפליקציית המספר הנוסף ניתן לנייד מספרים הנמצאים ברשת המקור במסלול Prepaid או Postpaid כאחד.
תגיות: #להתנייד #לנייד #ניוד #פריפייד #Prepaid# Pre-paid #טוקמן #ביגטוק #HOTALK# Talk & go# Talk&Go# GOLANtalk# 012Talk #בתשלום מראש
בעת ניוד המספר שלך מרשת אחרת לרשת סלקט, אתה אכן מפסיק לשלם את התשלום החודשי שלך למפעיל הקודם. אם קיימים חובות או מוצרים אותם רכשת בעסקאות נפרדות – התשלום עליהם למפעיל יימשך. אינך משלם תשלום חודשי לחברת סלקט על החזקת קו בשירות המספר הנוסף.
תגיות: #ניוד #לנייד #להתנייד #אתנייד #אנייד #לשלם #מפעיל סלולרי #סלקט #תשלום #חשבון #חשבונית #אשלם #חיוב #תחייבו #לחייב #סלקום #פלאפון #פרטנר #הוט #גולן #רשת
בגרסת ה-Trial עומדים לרשות המשתמש 5 ימי התנסות ללא הגבלה. חבילת התנסות הינה חד פעמית: בתום 5 ימים לא ניתן יהיה להמשיך להשתמש באפליקציה אלא לאחר רכישת חבילת Premium בחנות האפליקציה בלבד, זאת למורידים את האפליקציה החל ממאי 2019.
ניתן לרכוש תוכנית Premium ולהשתמש בשיחות ו-SMS באפליקציה ללא הגבלה. לצפייה בחבילות Premium היכנסו לתפריט האפליקציה ועברו לחנות.
תגיות: #הגבלה #מוגבל #שיחות נכנסות #השיחות הנכנסות #בשיחות נכנסות #בשיחות הנכנסות #דקות שיחה
מהאפליקציה ניתן לשלוח הודעות SMS רק למספרים ניידים.
תגיות: #הודעות SMS #הודעות סמס #מספר נייח #מספרים נייחים #מספר קווי #טלפון נייח #טלפון קווי #בזק #נייח #קווי #לשלוח הודעות
המספר הנוסף שהוגרל על ידי האפליקציה יישאר ללא שינוי במהלך תקופת הניסיון של 5 ימים, וגם לאחר תקופת הניסיון למשך 90 יום מרגע התקנת האפליקציה. אם משתמש לא רכש שירות Premium במשך תקופת הניסיון (5 יום) או במשך 90 יום לאחר התקנת האפליקציה – המספר הנוסף יוחזר למאגר מספרים פנויים, ובמידה ומשתמש יחליט לרכוש את השירות, הוא יקבל מספר אחר.
במידה ומשתמש רכש שירות Premium (שירות ללא הגבלה) המספר הנוסף יישאר אצלו לכל אורך תקופת השימוש שנרכשה, גם אם לא בוצע שימוש באפליקציה.
במידה ומשתמש נייד מספר מרשת אחרת לאפליקציית המספר הנוסף – המספר יישאר אצלו כל עוד פעיל באפליקציה, וכן המשתמש יוכל לנייד את המספר לרשת מפעיל אחרת בכל עת. במידה ולא היה שימוש פעיל במספר שנויד לאפליקציה (לא היה שימוש בשירות, ו/או חבילת Premium פעילה ביישום) למשך 6 חודשים, החברה תהיה רשאית להחזיר את המספר באמצעות ניוד לרשת מפעיל המקורי שלו.
תגיות: #לשמור מספר #לשמור את המספר #להשאיר את המספר #לא להחליף #לא יתחלף #לא לשנות #לא ישתנה #ללא הגבלה #ללא הגבלת זמן #שלא אאבד
ככל הנראה לא ביצעת שימוש במספר הנוסף למשך 90 יום: במידה ובמשך תקופה זו לא נעשה שימוש בשיחות או הודעות SMS באמצעות האפליקציה, המספר הנוסף שהוקצה על ידי המערכת חוזר למאגר מספרים פנויים. תוכלו להירשם מחדש לאפליקציה ולקבל מספר נוסף אקראי אחר.
על מנת לשמור על המספר הנוסף בלא תלות בשימוש בו, אנו ממליצים לרכוש שירות Premium (שירות ללא הגבלה). תוכלו למצוא חבילה מתחדשת ללא הגבלת זמן בחנות של Paypal.
תגיות: #המספר הלך #מספר נעלם #הפסיק לעבוד #אין שירות #מספר נמחק #מספר לא מופיע #המספר הנוסף לא קיים #המספר הנוסף לא מופיע #מספר לא נמצא
בשיחות יוצאות מאפליקציית המספר הנוסף נעשה שימוש בחייגן של המכשיר עליו מותקנת האפליקציה, ולכן במידה ולקו הראשי של המכשיר חבילה מוגבלת בכמות דקות שיחה אצל המפעיל הסלולרי, זה ישפיע גם על ביצוע השיחות דרך האפליקציה.
המערכת עושה שימוש גם בערוץ DATA (אינטרנט) של הקו הראשי, ותלויה בקיומה של חבילת אינטרנט למשתמש בעת הקמת שיחה או קבלת או שליחת הודעות.
השימוש המקסימלי בחבילת Premium הוא עד 3,000 דקות שיחה או 1,000 הודעות SMS בחודש.
תגיות: #מגבלה #הגבלה #מוגבל #כמה הודעות #כמות הודעות #כמות SMS #כמה דקות שיחה #כמה מותר #מספר דקות שיחה
טכנית אפשר להשתמש במספר הנוסף באפליקציות חיצוניות במשך תקופת ניסיון למשך 5 ימים. לאחר תקופה זו, השימוש באפליקציה ייחסם, וניתן יהיה לחדש את השימוש לאחר רכישת חבילת Premium בלבד.
תגיות: #WhatsApp #טלגרם #Telegram #ווטסאפ #להשתמש במספר הנוסף #חינם #ללא עלות #ללא חיוב #לא מחייבים
במידה והמספר הראשי של המכשיר עליו מנסים להתקין את האפליקציה הוא מספר כשר (אינו מקבל הודעות SMS), המערכת באופן אוטומטי תשלח את הסיסמא באמצעות שיחה קולית. שימו לב! אימות קולי אינו פועל בשעות הלילה.
תגיות: #סיסמא #סיסמה #ססמא #ססמה #קוד רישום #רישום לאפליקציה #הרשמה #לא מקבל SMS #לא מקבל סמס #לא מקבל קוד #לא מקבל את הקוד
בחלק ממכשירי אנדרואיד, המכשיר מזהה ומזין אוטומטית את הקוד שהתקבל.
תגיות: #קוד אימות #קוד רישום #קוד האימות #איפה מכניסים #איפה מזינים #רישום לאפליקציה #נרשמתי לאפליקציה #עשה רישום #עשיתי רישום #רשם אותי #רשם לבד #נרשם לבד
אין צורך שהאפליקציה תהיה "פתוח". להשבתת השירות ניתן להגדיר במסך SET חסימה לשירות או הפנייה ליעד אחר.
תגיות: #אפליקציה פתוחה #אפליקציה סגורה #לסגור את האפליקציה #יישום סגור #היישום סגור #רצה ברקע #לרוץ ברקע #פתוחה במכשיר #לפתוח במכשיר
הקישור לדף האפליקציה בחנות הישראלית של Google play https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cellact.secnum
האפליקציה מופיעה בחנות הישראלית, האמריקאית, ובחנויות של מדינות אירופה נבחרות. רשימת המדינות מתעדכנת מעת לעת, ניתן לראות את הרשימה העדכנית באתר www.cellact.com.
אם ווידאתם כי אתם נמצאים בחנות המתאימה, ועדיין האפליקציה לא נמצאת – אנא בצעו את ההגדרות הבאות במכשיר:
- נכנסים להגדרות המכשיר >> מנהל יישומים >> לבחור את Google play store
- לוחצים על Clear data
- לוחצים על Force stop
- נכנסים מחדש ולנסות להוריד את האפליקציה.
תגיות: #גוגל פליי #Google play #חנות של גוגל #חנות של Google# Google #רוצה להתקין #לא מוצא #לא מוצאת #לא נמצאת #לא קיימת #לא יכול למצוא #לא יכולה למצוא #לא מצליח למצוא #לא מצליחה למצוא
הורדה והתקנה של אפליקציית המספר הנוסף זמינים בחנות Google Play בלבד. אנו לא ממליצים על הורדת קבצי APK להתקנת האפליקציה ממקורות זרים.
תגיות: #גוגל פליי #Google play #חנות של גוגל #חנות של Google# Google #רוצה להתקין #לא יכול להתקין #לא יכולה להתקין #לא מצליח להתקין #לא מצליחה להתקין #קובץ התקנה #קובץ להתקין #לשלוח קובץ #לקבל קובץ
הצלצול במספר הנוסף הוא כמו במספר הראשי, ולכן תלוי בו. אם הטלפון יהיה במצב שקט, גם הצלצול של המספר הנוסף יהיה כזה.
תגיות: #להחליף צלצול #לשנות צלצול #רינגטון #ringtone #להשתיק #השתק #צלצול שונה #צלצול אחר
קיימת הגבלת כמות רשומות ביומן השיחות ויומן הודעות ל5,000 שיחות ו-2,000 הודעות SMS. אם הגעת למגבלה, תקבל נוטיפיקציה המנחה אותך להגדיר מנגנון auto clean – ניקוי רשומות אוטומטי, המבצע מחיקה של רשומות ישנות.
תוכל להגדיר את הניקוי האוטומטי על ידי אישור בהתרעה שקיבלת, או באמצעות כניסה למסך Log/יומן ❯ לחיצה על כפתור בפינה ימנית עליונה של האפליקציה והגדרת מצב auto clean.
אחרי שהגדרת את המנגנון, הוא יפעל באופן אוטומטי ויתזמן ניקוי רשומות בפרקי זמן קבועים.
תגיות: #התרעה #נוטיפיקציה #מגבלה #יומן שיחות #יומן SMS #יומן #הגבלה #מוגבל #ניקוי #auto clean #auto-clean
בהתאם לתקנות משרד התקשורת איננו חושפים את המספר הראשי המוגדר כחסוי. השיחה תגיע ליעדה והנמען יראה את המספר הנוסף כמספר מתקשר.
תגיות: #מספר חסוי #מספר שלי חסוי #טלפון חסוי #טלפון שלי חסוי #מוגדר כחסוי
אם ברצונך לבטל במיידי את שירות המספר הנוסף ולהפסיק לקבל שיחות ו-SMS, באפשרותך לבצע מחיקת חשבון בתפריט הראשי >> חשבון >> מחק חשבון
מחיקת החשבון:
- מאפשרת לבצע ביטול של התוכנית הקיימת והופכת את האפליקציה ללא פעילה.
- במידה והחבילה נרכשה ב-PayPalאו ב-Google Play, החיובים החודשיים מופסקים אוטומטית עם מחיקת השירות.
- במידה והחבילה נרכשה בחנות App Store של iPhone, פעולת מחיקה מפנה את המשתמש לחנות לצורך ביטול מנוי והפסקת תשלומים.
מה קורה לאחר ביצוע מחיקת חשבון?
- חשבון המשתמש באפליקציה מוקפא, לא ניתן להשתמש באפליקציה, והמשתמש אינו מקבל שיחות נכנסות או SMS.
- מתחילה ספירה של 90 יום לשחרור המספר הנוסף למאגר מספרים פנויים, והפסקת שיוך המספר הנוסף.
- במהלך 90 יום מהקפאת השירות, המנוי יכול לרכוש חבילה ולחדש את השימוש בשירות.
- עצם מחיקת החשבון אינה מבטלת את התשלומים של מי שרכש שירות מנוי חודשי. על המשתמש להיכנס לחנות האפליקציה בעקבות הפנייה לקישור, ולבטל את שירות המנוי.
מילות מפתח: #לבטל #ביטול #להפסיק #הפסקת שירות #לעצור #להתנתק #איך אני מתנתק #איך מתנתקים #איך מפסיקים #איך מבטלים #להסיר התקנה #מסיר התקנה
נכון להיום ניתן להגדיר הפניית שיחות גורפת דרך האפליקציה. בגרסאות הבאות של האפליקציה נוסיף אפשרות להגדיר הפניית שיחה גם במקרה של אי זמינות או אין מענה.
תגיות: #להפנות שיחה #להפנות שיחות #להפנות את השיחות #להעביר שיחות #להעביר את השיחות #הפניית שיחה #הפניית שיחות #העברת שיח #העברת שיחות #forward FWD# #לא זמין #אין מענה #לא עונה #לא יכול לענות #תפוס #ממתינה
ניתן להגדיר יותר ממספר נוסף אחד על גבי האפליקציה באמצעות התקנת אפליקציית 'מרכזייה בכף היד' של סלקט:
1. חפשו ב-Google play את אפליקציית 'מרכזייה בכף היד' (האפליקציה זמינה היום למשתמשי Android בלבד) והתקינו אותה על המכשיר.
2. בלשונית Externals רכשו באמצעות Paypal מספר משותף (שישמש אתכם כמספר נוסף שני). רכישת מספר משותף היא בתשלום חודשי מתחדש.
3. הוסיפו את המספר הנוסף הקיים באפליקציית Num2 כשלוחה תחת המספר המשותף.
4. באפליקציית 'מרכזייה בכף היד' תוכלו להגדיר לכל מספר משותף "כינוי" (alias) – כך, כאשר נכנסת שיחה תוכלו לדעת לאיזה מספר התקשרו.
5. באפליקציית המספר הנוסף תוכלו לבחור באיזה מהמספרים להשתמש כדי להוציא שיחות. שיחות נכנסות לשני המספרים יתקבלו במכשירכם.
תגיות: #שני מספרים #מספר שני #עוד מספר #כמה מספרים נוספים #יותר ממספר אחד #יותר ממספר נוסף אחד
מאחר ובעת הפניית השיחה באמצעות האפליקציה המערכת מבצעת השלמת שיחה ליעד ההפניה, דקות השיחה נחשבות כדקות שיחה של המספר הנוסף.
תגיות: #הפניית שיחה #הפניית שיחות #העברת שיחה #העברת שיחות #שיחות מועברות #שיחות מופנות #משך שיחה #דקות שיחה #זמן שיחה
- בחלק מהמכשירים יש לשנות מצריכת חשמל אוטומטית לידנית, ולאפשר לאפליקציית המספר הנוסף לרוץ ללא חיסכון בסוללה.
- במכשירים אחרים, יש לוודא כי לא מופעל מנגנון שמירת חיי סוללה (Power saving mode – off), וכי מוגדרת אפשרות ריצת נתונים ברקע (Allow background data).
כיצד לכבות מיטוב סוללה במכשירי OnePlus
1. פתח את תפריט ההגדרות במכשיר שלך והקש על "סוללה".
2. הקש על הלחצן "עוד" בסרגל הפעולות בצד שמאל למעלה ובחר "מיטוב סוללה".
3. במסך מיטוב סוללה, עבור לרשימת כל היישומים מהתפריט הנפתח כדי לראות את כל היישומים במכשיר שלך. הקש על Num2 מהתפריט ובחר Don't optimize כדי לא לכלול את Num2 בתכונת Doze feature. שימו לב ש- Num2 כבר לא מושפע מה- Doze feature.
הגדרות במכשירי Xiaomi
פתחו הגדרות >> יישומים >> Num2
הגדירו הרשאה להפעלה אוטומטית/ Autostart
כנסו ל"הרשאות אחרות" ותנו הרשאות בהתאם לצילום מסך להלן
כנסו להגדרות חסכון סוללה ובחרו באפשרות "אין הגבלות"
למידע נוסף על ביטול הגדרות חסכון סוללה במכשירי Xiaomi דגמי MIUI ראו קישור https://dontkillmyapp.com/xiaomi
תגיות: #סוללה #בטריה #הגדרת צריכה #הגדרות צריכה #הגדרת צריכת סוללה #הגדרות צריכת סוללה
במקרים מסוימים, חלק ממכשירי אנדרואיד או אפליקציות צד שלישי עשויים לחסום קבלת נוטיפיקציות, ובכך למנוע מ Num2 מלקבל הודעות SMS. להלן תמצאו כמה צעדים שתוכלו לנקוט כדי לפתור את הבעיות שאנו מודעים להם.
מכשירי Android גרסה 6.0 והלאה
עבור מכשירים שבהם פועלת Android גרסה 6.0 ואילך, ודא שכל ההרשאות עבור Num2 מופעלות:
- כנס להגדרות המכשיר
- הקש על "ישומים"
- בחר Num2
- בחר ניהול הרשאות וודא שכל ההרשאות מופעלות
מכשירי Android גרסת 6.0.1
- הקש על הגדרות.
- בחר סוללה.
- הקש על סמל התפריט ובחר אופטימיזציה או מיטוב סוללה.
- בחר בכל היישומים.
- הקש על Num2, ואז בחר Don't optimize.
מכשירי Android גרסה 9
עבור מכשירים עם גרסת אנדרואיד 9, וודאו שתכונת הסוללה המותאמת אינה מונעת מ- Num2 לשלוח אליכם התראות:
- הקש על הגדרות.
- בחר סוללה.
- בחר Adaptive Battery.
- הקש על Restricted apps, וודא כי Num2 אינו מופיע ברשימה.
אפליקציות צד שלישי
Clean Master
אפליקציה זו של צד שלישי מנהלת חיסכון בסוללות ו- RAM.
- בקר בכרטיסיית הכלים/ Tools של האפליקציה.
- בחר Notification Cleaner
- הקש על סמל גלגל השיניים
- השבת תכונה זו עבור Num2 בלבד, או עבור כל ההתראות.
Security Master
ייתכן שאפליקציית האבטחה של צד שלישי חוסמת את Num2 לשלוח התראות:
- כנס למנקה ההתראה של האפליקציה (Notification cleaner).
- הקש על סמל גלגל השיניים
.
- וודא כי Num2 אינו מסומן ומופיע תחת אפליקציות – התראות מאושרות (Apps – Notifications Allowed).
הערה: במקרים מסוימים, ייתכן שתצטרך להסיר את ההתקנה של האפליקציה על מנת לקבל התראות לנייד.
רשימת דגמי Android
להלן רשימה של מכשירי ודגמי אנדרואיד הידועים כבעלי הגדרות העשויות להשפיע על קבלת נוטיפיקציות לאפליקציית Num2.
(Asus Zenfone (Android 7.0
שלב 1: ודא שה- Num2 מוגדר להפעלה אוטומטית
- ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
- הקש על ניהול צריכת חשמל/ Power Management.
- בחר ב- Auto-start Manager.
- מצא את Num2 וודא שהוא מופעל.
שלב 2: רשום את Num2 כאפליקציה מוגנת
- ממגירת האפליקציות, הקש על Mobile Manager.
- הקש על Boost.
- הקש על Enable Super Boost ובחר רשימת אפליקציות מוגנות/ Protected app list.
- ודא כי Num2 מופיע ברשימה
Asus Zenfone 2
ודא שמותר ל- Num2 להתחיל בהפעלה ממנהל ההפעלה האוטומטי:
- הקש על יישומים.
- הקש על מנהל הפעלת אוטומטית (Auto-start manager).
- העבר את Num2 למצב מאושר.
Huawei Honor 6
שלב 1: רשום את Num2 כאפליקציה מוגנת
- הקש על הגדרות.
- הקש על חיסכון בחשמל/Power Saving.
- הקש על אפליקציות מוגנות/Protected apps.
- העבר את Num2 למצב מופעל.
שלב 2: הפעל את Num2 במנהל ההתראות
- מתפריט ישומים הקש על הגדרות.
- הקש על מנהל ההתראות/Notification Manage.
- בחר Notify עבור Num2 כדי לקבל התראות דחיפה.
Huawei Honor 8
שלב 1: רשום את Num2 כאפליקציה מוגנת
- מתפריט האפליקציות, הקש על הגדרות.
- הקש על הגדרות מתקדמות/Advanced Settings.
- הקש על מנהל הסוללה/Battery Manager
- הקש על אפליקציות מוגנות/Protected apps (או "סגור אפליקציות לאחר נעילת המסך" Close apps after screen lock)
- העבר את Num2 למצב מופעל.
שלב 2: התעלם ממיטוב הסוללה עבור Num2
- מתפריט האפליקציות, הקש על הגדרות.
- הקש על ישומים/Apps
- הקש על 'מתקדם'/Advanced
- בחר התעלם ממיטוב סוללה/Ignore battery optimizations
- בחר Num2 והתעלם מהאפליקציה.
שלב 3: אפשר התראות מ-Num2
- ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
- בחר ב"לוח ההודעות ושורת המצב"/Notification Panel & Status Bar
- הקש על מרכז ההודעות/Notification Center ומצא את Num2
- וודא שהרשאות הודעות דחיפה/Allow Notifications והצגת עדיפות/Priority Display פועלות
Huawei P8 lite
שלב 1: אפשר את Num2 לרוץ בעת ההפעלה
- מתפריט ישומים, הקש על מנהל הטלפון/Phone Manager.
- החלק שמאלה והקש על מנהל ההפעלה/Startup Manager.
- הקש על Num2 והבטיח שהוא מוגדר להפעלה אוטומטית בעת הפעלת המערכת.
שלב 2: אפשר התראות מ- Num2
- מתפריט ישומים, הקש על מנהל הטלפון/Phone Manager.
- החלק שמאלה והקש על מנהל ההתראות/Notification Manager.
- הקש על "כללים"/Rules וודא ש- Num2 מוגדר לשליחת התראות ללוח ההודעות. בדוק אם הגדרות אחרות בתצוגה זו עשויות לחסום התראות.
Huawei Mate 8 & Huawei Nova Plus
ודא ש-Num2 פטור מתכונות מיטוב הסוללות של המכשיר שלך:
- ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
- הקש על הגדרות מתקדמות/Advanced Settings.
- הקש על מנהל הסוללות/Battery Manager.
- הקש על אפליקציות מוגנות/Protected apps.
- העבר את Num2 למצב פעיל.
LeEco/LeTV
שלב 1: אפשר את Num2 לרוץ בעת ההפעלה
- ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
- הקש על הרשאות/Permissions.
- הקש על נהל השקה אוטומטית/Manage Auto Launch. אם אפשרת ליישומים אחרים להפעלה אוטומטית, תראה שהפעלת ל-[x] אפליקציות להפעלה אוטומטית
- העבר את Num2 למצב הפעלה.
שלב 2: רשום את Num2 כאפליקציה מוגנת
- ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
- בחר סוללה והקש על ניהול חסכון בחשמל/ Power saving management.
- בחר הגנת אפליקציות/ App Protection.
- העבר את Num2 למצב הפעלה.
הערה: אם הפעלת ניקוי מסך נעילה/Lock Screen Cleanup ו-Ultra Long Standby during Sleep, עליך להשבית אותם כדי לאפשר התראות Num2.
Lenovo
הפעל את הגדרת ההתחלה האוטומטית עבור אפליקציית Num2:
- ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
- הקש על Power Manager.
- בחר Background app management.
- העבר את Num2 ל-Allow auto-start.
(OnePlus (Android 7.0 and earlier
עבור גרסאות מערכת המוקדמות מ- Android 8.0 Oreo, ודא כי Num2 מוגדר להפעלה אוטומטית:
- ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
- הקש על ישומים/ Apps.
- הקש על סמל גלגל השיניים
בצד שמאל למעלה.
- בחר הפעלה אוטומטית של אפליקציה/ App Autolaunch.
- העבר את Num2 למצב הפעלה.
(OnePlus (Android 8.0 and later
שלב 1: בדוק שאחסון האפליקציות מוגדר להתנקות כרגיל
- ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
- הקש על מתקדם/Advanced.
- בחר ניהול אפליקציות אחרונות/Recent apps management.
- וודא שהאפשרות Normal clear מופעלת.
שלב 2: אל תכלול את Num2 בהגדרות אופטימיזציה של הסוללה
- ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
- הקש על סוללה ואז על מיטוב של סוללה/Battery Optimization.
- הקש על Apps not optimized ובחר בכל היישומים.
- מצא את Num2 והבטיח שהוא מוגדר כ-Don't optimize.
OnePlus 3
התאם את מיטוב הסוללה שלך כדי לאפשר התראות מ-Num2 כאשר הוא פועל ברקע:
- ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
- הקש על סוללה.
- בחר מיטוב סוללה/Battery Optimization.
- הקש על אייקון
Overflow Optimization.
- בחר מיטוב מתקדם/Advanced Optimization.
- העבר את Num2 למצב כבוי
OPPO
שלב 1: רשום את Num2 כאפליקציה מוגנת
- ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
- הקש על הגדרות מתקדמות/Advanced Settings.
- הקש על מנהל הסוללה/Battery Manager, ואז על יישומים מוגנים/Protected Apps.
- הוסף את Num2 כדי לאפשר הגנה.
שלב 2: התעלם ממיטוב הסוללות עבור Num2
- ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
- הקש על ישומים/Apps, ואז על מתקדם/Advanced
- בחר התעלם ממיטוב סוללות/ Ignore Battery Optimizations.
- עדכן את Num2 כדי להתעלם מאופטימיזציה.
שלב 3: אפשר התראות מ- Num2
- ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
- הקש על Notification Panel & Status Bar.
- הקש על מרכז ההתראות/Notification Center.
- מצא את Num2 והפעל את ההודעות מאפשרות ותצוגת עדיפות/allow notifications and priority display
Samsung
שלב 1: קבע עדיפות להודעות מ- Num2
- ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
- הקש על ישומים/ Apps.
- בחר Num2.
- תחת הגדרת אפליקציות/App Setting, הקש על התראות/Notifications
- עדכן על הגדר בעדיפות/Set as priority.
שלב 2: רשום את Num2 לאפליקציות ללא פיקוח/Unmonitored apps
- ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
- הקש על ניהול מכשירים/Device management.
- בחר סוללה/Battery.
- הקש על אפליקציות ללא פיקוח/Unmonitored apps.
- הוסף את Num2 לרשימה זו.
Xiaomi
למדריך תיקון בעיית נוטיפיקציות במכשירי Xiaomi Redmi 4X לחצו כאן.
אופן מתן הרשאה לקבלת נוטיפיקציות במכשירי Xiaomi:
- בדוק כי ניתנה הרשאה ל- Num2 להפעלה אוטומטית:
- ממגירת האפליקציות, הקש על אבטחה/Security.
- הקש על הרשאות/Permissions.
- הקש על התחל אוטומטי/Autostart.
- העבר את Num2 למצב הפעלה.
תגיות: #הרשאות #הרשאה #נוטיפיקציה #נוטיפיקציות notification #notifications# #אנדרואיד Android#
המספרים הראשיים בינהם מבוצעת העברת מספר נוסף, חייבים להיות שייכים לאותה קבוצת מדינות:
- עבור מספר ראשי (סים) השייך לישראל, הולנד, בריטניה או ארה"ב – ניתן להעביר למספר ראשי אחר השייך לאותה המדינה בלבד.
- עבור מספר ראשי השייך ליתר מדינות אירופה בהן זמין שירות המספר הנוסף – ניתן להעביר את המספר הנוסף לכל אחת מהמדינות בקבוצה (למשל ממספר ראשי צרפתי ניתן להעביר למספר ראשי בלגי).
תגיות: #העברה #להעביר #מספר אחר #קידומת #מדינה #מדינות #בין מדינות #ממדינה #סים אחר #סים חדש
כאשר המכשיר נמצא במצב טיסה או ללא קליטת נתונים מסיבה כלשהי, שירות אפליקציית המספר הנוסף לא יהיה פעיל גם הוא.
לאחר חזרת רשת נתונים, שרתי האפליקציה ישלחו מידע על שיחות שלא נענו. העדכון עשוי לערוך עד מספר דקות. ניתן יהיה לראות את המידע ביומן השיחות של האפליקציה.
תגיות: #יומן #יומן שיחות #מצב טיסה #לא זמין #אין קליטה #ללא קליטה #שיחות שלא נענו
אפליקציית המספר הנוסף מאפשרת חיוג לקידומות של מספרים ניידים או נייחים בארץ בכל הרשתות, וכן חיוג למספרים מקוצרים בקידומת כוכבית.
לא מתאפשר חיוג למספרי שירות מקוצרים, כמו 199,166 או 144, למספרים בקידומות פרימיום כמו 1-700, 1-800, 1-900 ולמספרים בחו"ל.
כן ניתן לחייג למספרי חירום, כאשר החיוג יבוצע בפועל על ידי חייגן המכשיר.
תגיות: #לא ניתן לחייג #חיוג מקוצר #מוקד שירות #מוקד של בזק #לחייג לקידומת #166 #199 #144 #1700 #1800 #1900 #1-700 #1-800 #1-900 #להתקשר ל #לא מצליח להתקשר #לא מצליח לחייג
בהפעלת מצב שימוש ב-VOIP, השיחות הנכנסות למנוי יועברו בערוץ VOIP בעוד ששיחות יוצאות ימשיכו לצאת דרך חייגן המכשיר של המספר ראשי, כל עוד המנוי נמצא במדינה אליה משתייך המספר הראשי (הסים), וכל עוד יש לו קליטה. לכן המשתמש יראה ביומן שיחות של המכשיר שיחות שחויגו מהמכשיר למספר הנוסף.
במידה והמנוי יוצא מגבולות המדינה, השיחות הנכנסות וגם השיחות היוצאות יעברו על ערוץ VOIP.
תגיות: #VOIP #יומן #יומן שיחות #מכשיר #סים #שיחות יוצאות #חייגן #יומן השיחות
המספרים הראשיים בינהם מבוצעת העברת מספר נוסף, חייבים להיות שייכים לאותה קבוצת מדינות:
- עבור מספר ראשי (סים) השייך לישראל, הולנד, בריטניה או ארה"ב – ניתן להעביר למספר ראשי אחר השייך לאותה המדינה בלבד.
- עבור מספר ראשי השייך ליתר מדינות אירופה בהן זמין שירות המספר הנוסף – ניתן להעביר את המספר הנוסף לכל אחת מהמדינות בקבוצה (למשל ממספר ראשי צרפתי ניתן להעביר למספר ראשי בלגי).
תגיות: #העברה #להעביר #מספר אחר #קידומת #מדינה #מדינות #בין מדינות #ממדינה #סים אחר #סים חדש
האפליקציה עובדת על מכשירי טלפון בלבד.
תגיות: #טבלט tablet# #טאבלט i pad #i-pad #ipad# #אייפד
כאשר המשתמש נמצא בשיחה פעילה במצב VOIP, יתכן ותתקבל שיחה נכנסת למכשירו למספר הסים הראשי, אשר תצלצל במכשיר למרות שהמשתמש נמצא בשיחה ביישום. הפעלת מצב "נא לא להפריע" במהלך שיחת VOIP תפנה את השיחה הנכנסת בהתאם להגדרות לתא הקולי של המכשיר או תנתק אותה.