ניוד מספר לאפליקציית “המספר הנוסף”


מיועד למכשירי I-phone ו-Android כאחד. בתפריט המכשיר קיימת אפשרות ניוד מספר: “Port number: Use existing number as Num2”

 


בלחיצה על הכפתור ניתן להזין את המספר אותו מעוניינים לנייד


לאחר שהמספר הוזן, המערכת תוודא כי המספר הוזן תקין. יש לשים לב כי לא ניתן לנייד את המספר הראשי עליו מותקנת האפליקציה, במקרה זה תתקבל שגיאה. על מנת לאפשר ניוד מספר לרשת Cellact, מומלץ כי מכשיר עם SIM של הקו המיועד לניוד יהיה זמין. לאחר הזנת המספר לניוד, תישלח למכשיר הודעת SMS עם קוד זיהוי ובקשה לאמת את הקוד באמצעות SMS חוזר מהמנוי אותו רוצים לנייד. במידה והמכשיר לא יהיה זמין בזמן שליחת ה-SMS, ההודעה תתקבל למכשיר עד 24 שעות לאחר שליחתה. על המשתמש להשיב ב-SMS חוזר למספר 055-7043000 ולרשום ב-SMS את הקוד שקיבל.

 


במידה ויוזן קוד שגוי, המשתמש יקבל עדכון לאפליקציית המספר הנוסף. על המשתמש לוודא הזנת קוד אימות נכון ב-SMS חוזר. יש לאמת את הקוד תוך 24 שעות על מנת שבקשת ניוד לא תפוג:

 


לאחר שליחת SMS עם קוד תקין, המשתמש יקבל הודעה לאפליקציית המספר הנוסף כי הניוד בתהליך. תהליך הניוד אורך כ-10 דקות. בסיום התהליך תתקבל הודעה נוספת לאפליקציית המספר הנוסף על כך שהתהליך הסתיים בהצלחה. לחילופין, במידה והניוד לא הצליח – תתקבל על כך הודעה לאפליקציית המספר הנוסף. המשתמש יוכל לפנות לתמיכה טכנית לבירור נוסף במייל num2@cellact.com או בטלפון 055-7043000

מידע נוסף למשתמשי האפליקציה


במידה והמשתמש הזין מספר לא נכון לניוד, או שברצונו להזין מספר אחר לניוד – על המשתמש להמתין 24 שעות עד שיפוג תוקף בקשת הניוד.

  1. לא ניתן לבצע ניוד למספרים “כשרים”
  2. ניוד לרשת Cellact תקשורת ניתן לבצע בשעות פעילות הבאות:
  3. ימים א’ – ה’ בין השעות 08:00-23:00יום ו’ בין השעות 08:00-14:00
  4. לקבלת סיוע תמיכה טכנית או הסבר נוסף על תהליך הניוד, ניתן לבצע חיוג חוזר למספר 055-7043000 בשעות הפעילות (ימים א’-ה’ בין השעות 08:00-18:00).
Rate this post