בעיות טכניות
התקנתי את האפליקציה, אך אינני מצליח לחייג אלא למספר אחד מתוך רשימת אנשי הקשר שלי
1. יש לוודא שהמספר הנוסף לא מוגדר באנשי הקשר של המכשיר תחת שום שם.
2. יש לחפש באנשי קשר של המכשיר איש קשר ששמו מתחיל ב-Dialing או Calling ובמידה ונמצא – למחוק אותו מספר הטלפונים.
3. במידה וקופצת הועדה Popup המבקשת אישור לבצע שיחה למספר הנוסף ניתן:
• במכשירי Android לוודא כי בוצע אישור לבקשת Permissions של האפליקציה.
• במכשירי Iphone מדובר בהודעה קופצת קבועה שהינה תקינה. השיחה אמורה להגיע באופן תקין למספר היעד.
4. במידה ונרכש שירות Premium, יש לוודא כי השירות עודכן באפליקציה, וכי ניתן לחייג.
קיבלתי שיחה נכנסת במכשיר אנדרואיד ואני רואה את המספר הנוסף כמתקשר במקום זיהוי אמיתי של המתקשר
התופעה יכולה לקרות מכמה סיבות:
- לצורך שימוש תקין במספר הנוסף חשוב לוודא כי יש אינטרנט במכשיר עליו מותקנת האפליקציה.
- עליך לחפש בספר טלפונים של מכשירך, המספר הנוסף שלך נוסף בו כאיש קשר, ולמחוק אותו מספר הטלפונים.
- במקרה שגם שיחות יוצאות מופיעות בעת התקשרות למספר הנוסף במקום למספר היעד – ככל הנראה לא אישרת לאפליקציה להשתמש בספר הטלפונים של המכשיר בעת ההתקנה. לבדיקת הרשאות שניתנו, ומתן הרשאות נדרשות באפליקציה שכבר הותקנה – ראו שאלה ” כיצד לתת הרשאות לאפליקציית המספר הנוסף לאחר שהאפליקציה כבר הותקנה במכשיר?”
- בנוסף, במקרה זה עליך לבדוק את הגדרות צריכת סוללה של המכשיר, והגדרות ריצת האפליקציה ברקע.
ההגדרות משתנות בהתאם לסוג מכשיר. לפירוט ההגדרות ראה שאלה אינני מקבל הודעות SMS כאשר האפליקציה לא פתוחה במכשיר
אם בדקתם את כל ההגדרות לעיל, ולא מצאתם את הבעיה, אנא פנו אלינו במייל num2@cellact.com. בטרם הפנייה אנא בדקו ורשמו לנו: האם הודעות SMS נכנסות לאפליקציה? האם הודעות SMS נכנסות למספר הראשי של המכשיר עליו מותקנת האפליקציה?
הורדתי את האפליקציה אך השירות לא עובד
1. וודא שהגלישה פתוחה.
2. וודא שכל ההרשאות (Permissions) מאופשרות, לרבות גישה לאנשי קשר.
3. אם הבעיה עדיין קיימת – יש לך שיחות והודעות נכנסות אך אין שיחות והודעות יוצאות – אנא שלח לנו צילום מסך ומהי ההודעה המוצגת בזמן ניסיון השיחה וניסיון שליחת ההודעה.
התקנתי את האפליקציה, בניסיון לבצע פעולות נרשמת שגיאה "המספר אינו פעיל"
יתכן והתקנת האפליקציה לא הסתיימה באופן תקין. יש לנסות להסיר את ההתקנה ולהתקין מחדש. במידה והבעיה חוזרת, עליך לפנות לקבלת תמיכה בכתובת num2@cellact.com
אינני מקבל הודעות SMS לאפליקציה, על אף שאני מצליח לשלוח הודעות ולהוציא שיחות
אנא בדוק את ההגדרות הבאות:
1. ווידוא מתן הרשאות לאפליקציה
הודעות טקסט למספר הנוסף עוברות כ-notification בערוץ Data.
יתכן ובעת התקנת האפליקציה לא נתת הרשאה של קבלת notifications.
על מנת לבדוק זאת, ניתן להיכנס להגדרות המכשיר >> מנהל ישומים >> למצוא את אפליקציית Num2 >> לעבור להרשאות ולוודא כי ההרשאה ניתנה.
2. ווידוא מתן הרשאות לאפליקציה
מצב “רשימת מותרים” חוסם את השיחות וההודעות הנכנסות, פרט לרשימה סגורה של מספרים ספציפיים. עליך לוודא כי מצב זה לא מוגדר באפליקציה.
ניגשים לתפריט הראשי באפליקציה >> הגדרות >> חסימת מספרים
יש לוודא כי ההגדרה היא “רשימת חסומים”. במידה וההגדרה הקיימת היא “רשימת מותרים”, יש לשנות אותה ל”רשימת חסומים”.
במידה וההרשאה ניתנה אך עדיין לא ניתן לקבל הודעות SMS, יש לפנות אלינו במייל num2@cellact.com
אינני מקבל הודעות SMS משירותים ספציפיים, לדוגמא טלגרם
ישנם ספקי שירות בחו”ל אשר שולחים הודעות SMS בערוצים שאינם מספיק מעודכנים בקומת מספרים חדשים בכלל ובקומות של סלקט תקשורת בפרט, זאת בהיותה של סלקט תקשורת מפעילה חדשה יחסית.
כפתרון אפשרי נוכל להציע לבקש לקבל שיחה קולית במקום הודעת SMS מספק השירות, לחילופין ניתן לנסות לנייד מספר בקידומת אחד המפעילים הוותיקים יותר, ולהגדירו בשירות המספר הנוסף.
כפתרון נוסף נוכל להציע לך לפנות לצוות האתר / השירות ממנו ניסית לקבל הודעות SMS ולבקש מהם לפתור את הבעיה. צוות האתר / השירות יוכל לפנות לתמיכה הטכנית של Cellact לסיוע בפתרון שליחת הודעות SMS.
אינני מקבל הודעות SMS כאשר האפליקציה לא פתוחה במכשיר
בחלק ממכשירי Android כגון Huawei, OnePlus, ובחלק ממכשירי LG ו- Xiaomi קיים צורך להוסיף את האפליקציה לרשימת יישומים המורשים לרוץ ברקע כאשר המכשיר מפעיל מצב שמירת סוללה, על מנת לקבל נוטיפיקציות בזמן שהאפליקציה סגורה. בעת שאפליקציות עולמיות (כמו WhatsApp, Facebook ו-Google Mail) מוספות באופן אוטומטי על ידי יצרן המכשיר, אפילקציות אחרות (ובהן המספר הנוסף) צריך להוסיף ידנית.
- כיצד לתקן את הגדרות קבלת נוטיפיקציות במכשירי Huawei, Honor ו- Samsung Galaxy J3?
בצע את השלבים הבאים:
1) עבור אל הגדרות -> הגדרות מתקדמות -> מנהל סוללה -> אפליקציות מוגנות, ואז מצא את האפליקציה שממנה תרצה לראות התראות (יישום Num2), והגן עליה באמצעות הוספה “לרשימת ההיתרים” של האפליקציה.
2) עבור אל הגדרות -> אפליקציות -> מתקדם -> התעלם ממיטוב סוללה, ואז מצא את האפליקציה (Num2) והתעלם ממנה.
3) עבור אל הגדרות -> לוח התראות ושורת מצב -> מרכז ההודעות, מצא את האפליקציה (Num2), ואז הפעל “אפשר התראות” וגם “תצוגת עדיפות”.
4) הפעל מחדש את הטלפון שלך
- כיצד לבטל את הגבלת ריצת אפליקציה ברקע במכשירי OnePlus
במקרה של מכשירי OnePlus, ישנן מספר הגדרות המגבילות אץ ריצת האפליקציה ברקע.
כדי לכבות את ההגבלות הרקע, בצע את השלבים הבאים:
- פתח את ההגדרות במכשיר ה- OnePlus שלך והקש על מתקדם.
2. הקש על ניהול אפליקציות אחרונות.
3. הקש על Normal clear כדי לנקות את רשימת המשימות ואת המטמון ללא ניקוי תהליך הרקע.
4. נעל את Num2 באפליקציות אחרונות.
- כיצד לשלוט על הפעלת אפליקציות ברקע ב- MIUI (מכשירי Xiaomi)
- MIUI Autostart
דגמים מסוימים של מכישרים Xiaomi עשויים להצביע באופן שגוי כי MIUI מנע מהם לרוץ ברקע, או שאפליקציות הפסיקו את פעילות הרקע שלהן לאחר זמן מסוים של נעילת המסך או שהודעות דחיפה לא מגיעות מייד לאחר ניקוי ה- RAM. עקוב אחר השלבים שלהלן כדי לפתור את הבעיה.
- פתח הגדרות
- עבור אל הרשאות
- עבור להפעלה אוטומטית
- אפשר את אפליקציית המספר הנוסף
2. נעל אפליקציות אחרונות
כאשר מפעילים אפליקציה באופן זמני ולא רוצים למחוק את היישום מרשימת יישומים אחרונים, ניתן לנעול את האפליקציה ברשימה. לנעילת אפליקציות אחרונות, בצע את השלבים שלהלן …
- עבור אל Recent
- הקש לחיצה ארוכה על יישום המספר הנוסף.
- הקש על אייקון הנעילה
- האפליקציה נעולה כעת
3. ביטול מיטוב סוללה
כאשר חסכון הסוללה פעיל, תיתן בעיה בקבלת נוטיפיקציות מאפליקציות מסוימות. מכיוון שברירת מחדל חוסך הסוללות של MIUI מגביל את היישומים הללו לפעול ברקע. כדי להמשיך ולהפעיל את היישומים במצב זה, עליך לכבות את ההגבלה עבור המספר הנוסף מהגדרות חוסך הסוללה של האפליקציה.
- לך להגדרות
- סוללה וביצועים
- בחר באפליקציית המספר הנוסף
- והגדר “ללא הגבלות”
למידע נוסף ראה שאלה: “כיצד לאפשר נוטיפיקציות במכישרי Android השונים‘”.
העברתי את כרטיס ה-SIM למכשיר אחר. האם האפליקציה תמשיך לעבוד?
אם מתקינים את האפליקציה על מכשירים שונים עם אותו SIM האפליקציה תעבוד תקין במכשיר האחרון.
אם מחזירים את ה SIM לטלפון הקודם בו האפליקציה מותקנת עם אותו מספר הוא לא יעבוד.
לפתרון הבעיה, אנו ממליצים להסיר את האפליקציה ולהתקינה מחדש בטלפון הנוכחי.
החלפתי SIM במכשיר למספר ראשי אחר, וכעת האפליקציה הפסיקה לעבוד. מה עליי לעשות?
המספר הנוסף באפליקציה “מקושר” למספר הראשי עליו היא מותקנת. לכן במידה והוחלף SIM למספר אחר, יש להתקין את האפליקציה מחדש. לתשומת לבך: בהתקנה חוזרת יתקבל מספר נוסף אחר.
שירות האפליקציה עבד לי בעבר, אך כעת הפסיק לעבוד. מדוע?
ככל הנראה ניצלת את תקופת הניסיון החד פעמית של 14 ימים. נתוני ניצול החבילה מופיעים בתפריט האפליקציה מתחת למספר השירות.
ניתן לרכוש חבילת Premium ללא הגבלה בחנות App store או Google play.
אחרי רישום מחדש לאפליקציה, קיבלתי מספר השונה מהמספר הקודם שלי, וחבילה המכילה 10 דקות שיחה ו-SMS במקום 60
ככל הנראה לא השתמשת באפליקציה למשך 90 יום. במקרה של אי שימוש הרישום לאפליקציה מתבטל. לאחר רישום מחדש קיבלת את החבילה הבסיסית המעודכנת – 10 דקות שיחה או 10 הודעות SMS. ניתן לרכוש שירות Premium ללא הגבלה בחנות Paypal, Google play או App store. להוספת שירות Premium כנסו לחנות דרך התפריט הראשי באפליקציה.
איני מקבל את המיילים עם ההקלטות
יש לבדוק האם המיילים נכנסים לדואר זבל (ספאם).
כיצד לתת הרשאות לאפליקציית המספר הנוסף לאחר שהאפליקציה כבר הותקנה במכשיר?
עבור מכשירי Android יש לגשת להגדרות המכשיר – מנהל ישומים. יש לבחור את אפליקציית המספר הנוסף. תחת הרשאות ניתן לראות אילו הרשאות קיימות לאפליקציה ואילו לא אושרו.
עבור מכשירי iphone תחת הגדרות ניתן לגלול עד למטה לרשימת ישומים, ולראות את רשימת ההרשאות בכל ישום, או ניתן לגשת לכל סוג הרשאה לחוד ולראות אילו אפליקציות עושות בהן שימוש, לדוגמא פרטיות, נוטיפיקציות ועוד.
ניתן גם להתקין את האפליקציה מחדש ובמעמד ההתקנה לאשר את ההרשאות.
לא השתמשתי באפליקציה במשך שלושה חודשים, וכעת האפליקציה אינה עובדת. מה עליי לעשות?
המספר הנוסף מוגרל על ידי מערכת בזמן רישום לאפליקציה ונמצא בשימושך, כאשר השימוש החינמי באפליקציה מוגבל לתקופת התנסות חד פעמית של 14 ימים.
בתום עשרה ימים, לא ניתן יהיה להמשיך להשתמש בשירות האפליקציה, אלא על ידי רכישת חבילת שירות בחנות האפליקציה. המספר שהוגרל למשתמש בעת הרישום, שמור למשך 3 חודשים, כך שאם רכשת חבילה בתוך 3 חודשים מההתקנה – תקבל את אותו המספר. בתום 3 חודשים מהתקנת האפליקציה, המספר חוזר למאגר מספרים פנויים, ובמקרה של רכישת שירות, תתבקש לבצע רישום מחדש ויתכן ויוגרל לך מספר אחר.
עבור משתמשים הרוכשים שירות Premium (ללא הגבלה) יישמר המספר הנוסף לכל תקופת השירות גם אם לא עושה בו שימוש בפועל. עם זאת, במידה והסתיימה תקופת שירות Premium והמשתמש לא חידש אותו, המספר יוחזר למאגר במקרה של אי שימוש בתום 3 חודשים.
עד עכשיו שירות ללא עלות היה מתחדש מידי חודש, אך עכשיו השירות נחסם. מדוע?
החל מיוני 2019 חבילות השירות של אפליקציית המספר הנוסף עודכנו:
המשתמשים נהנים מתקופת התנסות חד פעמית ללא עלות של 14 יום עם 3,000 דקות שיחה ו-1,000 הודעות SMS.
משתמשים הרוכשים תכניות Premium חודשית חד פעמית או מתחדשת נהנים מ-3,000 דקות שיחה ו-1,000 הודעות SMS בחודש באמצעות האפליקציה.
תכניות freemium מתחדשות ללא עלות אינן זמינות יותר לקהל המשתמשים.
היישום מאפשר שימוש בדקות שיחה על חשבון ובהתאם לחבילה הקיימת אצל המשתמש אל מול המפעיל הסלולרי שלו.
לרכישת שירות Premium כנסו לתפריט הראשי >> Go to store
אני מנסה לרכוש שירות Premium בחנות, אך אני נדרש להזין את ה-App ID
ה-App ID אמור להתעדכן אוטומטית. במידה והשדה נשאר ריק יתכן ש:
דפדפן האינטרנט שלך אינו מאפשר עוגיות (cookies)
כניסה מדף החנות לדף רכישת המוצר בוצעה לאחר זמן רב. במקרה זה יש לנסות לחזור לאפליקציה ולבצע כניסה חוזרת לדף רכישת השירות.
אחרי רישום לאפליקציה כל השיחות שאני מוציא מהמכשיר יוצאות מהמספר הנוסף
במכשירך האפליקציה נבחרה כברירת מחדל לשיחות יוצאות. על מנת לשנות את ההגדרה, Samsung עם מערכת הפעלה Android 7, עליך להיכנס להגדרות המכשיר >> יישומים . בתפריט (לחיצה על שלוש נקודות בסרגל העליון) עליך לבחור יישומי ברירת מחדל >> יישום שיחה ולבצע את השינוי שם.
עבור תפריט באנגלית: Settings -> Apps -> 3-dot menu on top panel -> Default apps -> Calling app -> change here
רכשתי שירות בתשלום, אך השירות לא התעדכן באפליקציה
כדי לראות את חבילת השירות המעודכנת עליך לסגור ולפתוח את התפריט הראשי של האפליקציה, או לצאת ולהיכנס מחדש לאפליקציה. אם עדיין לא ראית כי החבילה שרכשת התעדכנה – עליך לפנות לתמיכה הטכנית באמצעות צור קשר.
כשפותחים את האפליקציה קופצת הודעת שגיאה "Num2 מנסה למחוק את אנשי הקשר שלך..." מה עליי לעשות?
בעת שימוש באפליקציה לצורך ביצוע שיחות, Num2 מייצר איש קשר זמני במכשירך ומוחק אותו בסיום כל שיחה. הודעת השגיאה שמתקבלת במכשיר היא כתוצאה מהגדרה במערכת הפעלה בחלק ממכשירי Xiaomi.
כדי לאפשר לאפליקציה ליצור ולהסיר את איש הקשר הזמני במכשיר ה- Xiaomiשלך עליך להיכנס ל-הגדרות אבטחה >> הרשאות >> הרשאות >> עליך לתת הרשאה להוסיף ולהסיר אנשי קשר לאפליקציית Num2.
חשוב לציין כי אפליקציית Num2 משתמשת בהרשאת אנשי קשר לטובת עבודה תקינה של היישום בלבד. האפליקציה אינה אוספת מידע של אנשי קשר במכשירך.
אני לא מצליח להשלים שיחת ועידה באמצעות האפליקציה: היישום נתקע כאשר אני לוחץ על "חבר"
בדוק אם במכשירך מופעלת הגדרת wifi calling ובטל אותה:
היכנס להגדרות המכשיר וחפש הגדרת wifi calling
אם לא מצאת את ההגדרה, ניתן להיכנס להגדרות Wifi ולחפש את ההגדרה שם:
לאחר שההגדרה נמצאה, עליך להיכנס ולבטל אותה
שאלות טכניות נוספות
מדוע האפליקציה צריכה גישה לקבצים?
כדי שיהיה אפשר להגדיר צלצול מסוים למספר הנוסף יש צורך בגישה לקבצים.
באיזו רשת אני צריך להיות מנוי כדי להשתמש בשרות?
ניתן להיות מנוי בכל אחת מרשתות הסלולאר הישראליות בהן: פלאפון, פרטנר, סלקום, גולן, הוט מובייל וכן המפעילים הוירטואלים.
האם ניתן להחליף את המספר הנוסף במספר נוסף אחר?
ניתן להחליף את המספר הנוסף הקיים במספר אחר ב-Appstore (למשתמשי אייפון) או ב-Paypal (לאנדרואיד). לכניסה לחנות כנסו לתפריט ראשי באפליקציה ובחרו Go to store.
פעולת החלפת המספר מבטלת את מספר ברירת המחדל שניתן, ומגרילה לך מספר אחר בטווח 055-70. במידה ותרצו לבחור מספר ספציפי, צרו איתנו קשר בדוא”ל num2@cellact.com, אנו נעביר את פניתך למחלקת המכירות שלנו, על מנת שיצרו איתך קשר וביחד תוכלו לבחור מספר מתוך רשימה ולרכוש את השימוש בו.
האם ניתן להחליף מספר למספר יפה לבחירתי ובתשלום?
קיימת אפשרות לרכוש מספר יפה. המספר יוכל לשמש כמספר נוסף באפליקציה, וניתן יהיה לניידו בעתיד לכל רשת סלולארית אחרת. למידע נוסף ניתן ליצור קשר עם מחלקת המכירות של Cellact *8715 בשעות היום.
האם אני יכול לנייד את המספר הנוסף שהוקצה לשימושי לרשת אחרת?
המספר הנוסף נמצא בבעלות ספק השירות, סלקט בע”מ ומוקצה למנוי לשימושו בהשאלה ולכן לא ניתן לנייד אותו ללא אישור של חברת סלקט בע”מ.
האם אני יכול לנייד מספר שלי מרשת אחרת כך שיהפוך להיות המספר הנוסף?
כן. ניתן לנייד מספר מרשת אחרת ולהפעיל אותו כמספר הנוסף. את הניוד ניתן לבצע ישירות דרך האפליקציה באמצעות בחירה בתפריט ב-Port Number . מידע נוסף על אופן הניוד ניתן למצאו כאן: https://cellact.co.il/newweb/ניידות/
לפני ניוד מספר לאפליקציה, מומלץ לרכוש ולהפעיל תוכנית Premium באמצעות כניסה לחנות האפליקציה. ניתן לנייד מספר לאפליקציה גם ללא הפעלת תוכנית Premium למשך תקופת התנסות ללא עלות בת 14 יום.
את הניוד ניתן לבצע בין השעות הבאות:
ימים א’ – ה’ בין השעות 08:00-23:00
יום ו’ בין השעות 08:00-14:00
ניתן גם לנייד אותו בכל עת לרשת אחרת ולהפסיק להשתמש בו כמספר הנוסף. זהו מספר בבעלות הלקוח ואינו מקבוצת המספרים של סלקט הניתנים בהשאלה. על מנת לאפשר את ניוד המספר מרשת סלקט חשוב לשמור על אפליקציית המספר הנוסף במכשיר, בכדי שתהיה אפשרות לאשר ניוד (באמצעות חיוג למספר או הודעת SMS) מול מפעיל אליו מתניידים.
האם אני יכול לנייד מספר הנמצא במסלול פריפייד/Prepaid (תשלום מראש) מרשת אחרת לאפליקציית המספר הנוסף?
בשלב זה, מספרים אותם ניתן לנייד מרשתות אחרות לשירות המספר הנוסף חייבים להיות במסלול שאינו פריפייד/Prepaid (בתשלום מראש). יתכן ובעתיד נוסיף תמיכה גם בניוד מספרים במסלול פריפייד לשירות האפליקציה.
האם בעת ניוד מספר שלי לרשת סלקט לצורך הגדרתו כמספר הנוסף אפסיק לשלם למפעיל הנוכחי ואתחיל לשלם לכם תשלום חודשי?
בעת ניוד המספר שלך מרשת אחרת לרשת סלקט, אתה אכן מפסיק לשלם את התשלום החודשי שלך למפעיל הקודם. אם קיימים חובות או מוצרים אותם רכשת בעסקאות נפרדות – התשלום עליהם למפעיל יימשך. אינך משלם תשלום חודשי לחברת סלקט על החזקת קו בשירות המספר הנוסף.
האם קיימת הגבלה בשיחות הנכנסות?
בגרסת ה-Trial עומדים לרשות המשתמש 14 ימי התנסות ללא הגבלה. חבילת התנסות הינה חד פעמית: בתום 14 ימים לא ניתן יהיה להמשיך להשתמש באפליקציה אלא לאחר רכישת חבילת Premium בחנות האפליקציה בלבד, זאת למורידים את האפליקציה החל ממאי 2019.
ניתן לרכוש תוכנית Premium ולהשתמש בשיחות ו-SMS באפליקציה ללא הגבלה. לצפייה בחבילות Premium היכנסו לתפריט האפליקציה ועברו לחנות.
האם ניתן לשלוח הודעות SMS מהאפליקציה למספרים נייחים?
מהאפליקציה ניתן לשלוח הודעות SMS רק למספרים ניידים.
כיצד אוכל להבטיח שהמספר הנוסף שקיבלתי יישאר אצלי ולא יתחלף למספר אחר?
המספר הנוסף שהוגרל על ידי האפליקציה יישאר ללא שינוי במהלך תקופת הניסיון של 14 ימים, וגם לאחר תקופת הניסיון למשך 90 יום מרגע התקנת האפליקציה. אם משתמש לא רכש שירות Premium במשך תקופת הניסיון (14 יום) או במשך 90 יום לאחר התקנת האפליקציה – המספר הנוסף יוחזר למאגר מספרים פנויים, ובמידה ומשתמש יחליט לרכוש את השירות, הוא יקבל מספר אחר.
במידה ומשתמש רכש שירות Premium (שירות ללא הגבלה) המספר הנוסף יישאר אצלו לכל אורך תקופת השימוש שנרכשה, גם אם לא בוצע שימוש באפליקציה.
במידה ומשתמש נייד מספר מרשת אחרת לאפליקציית המספר הנוסף – המספר יישאר אצלו ללא הגבלת זמן, וכן ניתן לניוד החוצה בכל עת.
המספר הנוסף "נעלם" מהאפליקציה, למרות שעד לאחרונה היה קיים שם
ככל הנראה לא ביצעת שימוש במספר הנוסף למשך 90 יום: במידה ובמשך תקופה זו לא נעשה שימוש בשיחות או הודעות SMS באמצעות האפליקציה, המספר הנוסף שהוקצה על ידי המערכת חוזר למאגר מספרים פנויים. תוכלו להירשם מחדש לאפליקציה ולקבל מספר נוסף אקראי אחר.
על מנת לשמור על המספר הנוסף בלא תלות בשימוש בו, אנו ממליצים לרכוש שירות Premium (שירות ללא הגבלה). תוכלו למצוא חבילה מתחדשת ללא הגבלת זמן בחנות של Paypal.
האם קיימת מגבלה בשיחות או SMS לאחר רכישת שירות Premium?
בשיחות יוצאות מאפליקציית המספר הנוסף נעשה שימוש בחייגן של המכשיר עליו מותקנת האפליקציה, ולכן במידה ולקו הראשי של המכשיר חבילה מוגבלת בכמות דקות שיחה אצל המפעיל הסלולרי, זה ישפיע גם על ביצוע השיחות דרך האפליקציה.
המערכת עושה שימוש גם בערוץ DATA (אינטרנט) של הקו הראשי, ותלויה בקיומה של חבילת אינטרנט למשתמש בעת הקמת שיחה או קבלת או שליחת הודעות.
השימוש המקסימלי בחבילת Premium הוא עד 3,000 דקות שיחה או 1,000 הודעות SMS בחודש.
האם ניתן להשתמש במספר הנוסף רק עבור אפליקציות חיצוניות כמו WhatsApp וטלגרם? האם שירות זה הוא ללא עלות?
טכנית אפשר להשתמש במספר הנוסף באפליקציות חיצוניות במשך תקופת ניסיון למשך 14 ימים. לאחר תקופה זו, השימוש באפליקציה ייחסם, וניתן יהיה לחדש את השימוש לאחר רכישת חבילת Premium בלבד.
אינני מקבל את הסיסמא לצורך רישום האפליקציה
במידה והמספר הראשי של המכשיר עליו מנסים להתקין את האפליקציה הוא מספר כשר (אינו מקבל הודעות SMS), המערכת באופן אוטומטי תשלח את הסיסמא באמצעות שיחה קולית. שימו לב! אימות קולי אינו פועל בשעות הלילה.
קיבלתי קוד אימות בעל 4 ספרות, אך אינני נדרש/ת להזין אותו
בחלק ממכשירי אנדרואיד, המכשיר מזהה ומזין אוטומטית את הקוד שהתקבל.
האם כדי לקבל שיחות או SMS האפליקציה צריכה להיות פתוחה?
אין צורך שהאפליקציה תהיה “פתוח”. להשבתת השירות ניתן להגדיר במסך SET חסימה לשירות או הפנייה ליעד אחר.
איני מוצא את האפליקציה בחנות Google Play
הקישור לדף האפליקציה בחנות של Google play https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cellact.secnum
האפליקציה מופיעה בחנות הישראלית, ואינה נמצאת בחנות אמריקאית.
אם ווידאתם כי אתם נמצאים בחנות הישראלית, ועדיין האפליקציה לא נמצאת – אנא בצעו את ההגדרות הבאות במכשיר:
- נכנסים להגדרות המכשיר >> מנהל יישומים >> לבחור את Google play store
- לוחצים על Clear data
- לוחצים על Force stop
- נכנסים מחדש ולנסות להוריד את האפליקציה.
אין לי אפשרות להוריד את האפליקציה מחנות google play ישראל. האם ניתן לקבל קובץ התקנה (APK) שלא דרך החנות?
הורדה והתקנה של אפליקציית המספר הנוסף זמינים בחנות Google Play ישראל בלבד. אנו לא ממליצים על הורדת קבצי APK להתקנת האפליקציה ממקורות זרים.
האם ניתן לשים את השיחות למספר הנוסף במצב "השתק"/להחליף צלצול לשונה מהמספר הראשי?
הצלצול במספר הנוסף הוא כמו במספר הראשי, ולכן תלוי בו. אם הטלפון יהיה במצב שקט, גם הצלצול של המספר הנוסף יהיה כזה.
מה קורה אם המספר הראשי עליו מותקנת האפליקציה מוגדר כחסוי בשיחות יוצאות?
בהתאם לתקנות משרד התקשורת איננו חושפים את המספר הראשי המוגדר כחסוי. השיחה תגיע ליעדה והנמען יראה את המספר הנוסף כמספר מתקשר.
כיצד לבטל את שירות המספר הנוסף?
אם ברצונך להסיר את שירות האפליקציה, אנא בצע את הצעדים הבאים:
- על מנת לבטל שירות Premium מתחדש – ראה שאלה “רכשתי שירות Subscription מתחדש. איך ניתן לבטל את השירות ולעצור את התשלומים?”
- על מנת לבטל ניתוב המספר הנוסף למכשירך, בטרם הסרת ההתקנה, במסך SET עליך להגדיר אפשרות block incoming call.
3. לביטול חשבון Whatsapp ראה הנחיות בקישור הבא: https://faq.whatsapp.com/en/android/21119703/
4. ניתן להסיר את התקנת האפליקציה
האם כאשר מצב דיבורית מופעל באפליקציה, השיחות הנכנסות נענות אוטומטית?
מצב זה מאפשר לבצע שיחות יוצאות דרך האפליקציה, ולא מדובר על מענה אוטומטי לשיחות הנכנסות.
כיצד ניתן להגדיר הפניית שיחה במקרה שאני לא זמין או לא עונה?
נכון להיום ניתן להגדיר הפניית שיחות גורפת דרך האפליקציה. בגרסאות הבאות של האפליקציה נוסיף אפשרות להגדיר הפניית שיחה גם במקרה של אי זמינות או אין מענה.
כיצד ניתן להגדיר שני מספרים נוספים על האפליקציה?
ניתן להגדיר יותר ממספר נוסף אחד על גבי האפליקציה באמצעות התקנת אפליקציית ‘מרכזייה בכף היד’ של סלקט:
1. חפשו ב-Google play את אפליקציית ‘מרכזייה בכף היד’ (האפליקציה זמינה היום למשתמשי Android בלבד) והתקינו אותה על המכשיר.
2. בלשונית Externals רכשו באמצעות Paypal מספר משותף (שישמש אתכם כמספר נוסף שני). רכישת מספר משותף היא בתשלום חודשי מתחדש.
3. הוסיפו את המספר הנוסף הקיים באפליקציית Num2 כשלוחה תחת המספר המשותף.
4. באפליקציית ‘מרכזייה בכף היד’ תוכלו להגדיר לכל מספר משותף “כינוי” (alias) – כך, כאשר נכנסת שיחה תוכלו לדעת לאיזה מספר התקשרו.
5. באפליקציית המספר הנוסף תוכלו לבחור באיזה מהמספרים להשתמש כדי להוציא שיחות. שיחות נכנסות לשני המספרים יתקבלו במכשירכם.
הגדרתי באפליקציה הפניית שיחה למספר אחר. האם כאשר מתקשרים למספר הנוסף זמן השיחה עם המספר אליו בוצעה ההפניה נחשב לזמן שיחה של המספר הנוסף?
מאחר ובעת הפניית השיחה באמצעות האפליקציה המערכת מבצעת השלמת שיחה ליעד ההפניה, דקות השיחה נחשבות כדקות שיחה של המספר הנוסף.
כיצד לשנות את הגדרות צריכת סוללה של המכשיר על מנת לאפשר פעילות תקינה של המספר הנוסף?
- בחלק מהמכשירים יש לשנות מצריכת חשמל אוטומטית לידנית, ולאפשר לאפליקציית המספר הנוסף לרוץ ללא חיסכון בסוללה.
- במכשירים אחרים, יש לוודא כי לא מופעל מנגנון שמירת חיי סוללה (Power saving mode – off), וכי מוגדרת אפשרות ריצת נתונים ברקע (Allow background data).
כיצד לכבות מיטוב סוללה במכשירי OnePlus
- פתח את תפריט ההגדרות במכשיר שלך והקש על “סוללה”.
2. הקש על הלחצן “עוד” בסרגל הפעולות בצד שמאל למעלה ובחר “מיטוב סוללה”.
3. במסך מיטוב סוללה, עבור לרשימת כל היישומים מהתפריט הנפתח כדי לראות את כל היישומים במכשיר שלך. הקש על Num2 מהתפריט ובחר Don’t optimize כדי לא לכלול את Num2 בתכונת Doze feature. שימו לב ש- Num2 כבר לא מושפע מה- Doze feature.
כיצד לאפשר נוטיפיקציות במכישרי Android השונים
במקרים מסוימים, חלק ממכשירי אנדרואיד או אפליקציות צד שלישי עשויים לחסום קבלת נוטיפיקציות, ובכך למנוע מ Num2 מלקבל הודעות SMS. להלן תמצאו כמה צעדים שתוכלו לנקוט כדי לפתור את הבעיות שאנו מודעים להם.
מכשירי Android גרסה 6.0 והלאה
עבור מכשירים שבהם פועלת Android גרסה 6.0 ואילך, ודא שכל ההרשאות עבור Num2 מופעלות:
1) כנס להגדרות המכשיר
2) הקש על “ישומים”
3) בחר Num2
4) בחר ניהול הרשאות וודא שכל ההרשאות מופעלות
מכשירי Android גרסת 6.0.1
1) הקש על הגדרות.
2) בחר סוללה.
3) הקש על סמל התפריט ובחר אופטימיזציה או מיטוב סוללה.
4) בחר בכל היישומים.
5) הקש על Num2, ואז בחר Don’t optimize.
מכשירי Android גרסה 9
עבור מכשירים עם גרסת אנדרואיד 9, וודאו שתכונת הסוללה המותאמת אינה מונעת מ- Num2 לשלוח אליכם התראות:
1) הקש על הגדרות.
2) בחר סוללה.
3) בחר Adaptive Battery.
4) הקש על Restricted apps, וודא כי Num2 אינו מופיע ברשימה.
אפליקציות צד שלישי
Clean Master
אפליקציה זו של צד שלישי מנהלת חיסכון בסוללות ו- RAM.
1) בקר בכרטיסיית הכלים/ Tools של האפליקציה.
2) בחר Notification Cleaner
3) הקש על סמל גלגל השיניים
4) השבת תכונה זו עבור Num2 בלבד, או עבור כל ההתראות.
Security Master
ייתכן שאפליקציית האבטחה של צד שלישי חוסמת את Num2 לשלוח התראות:
1) כנס למנקה ההתראה של האפליקציה (Notification cleaner).
2) הקש על סמל גלגל השיניים .
3) וודא כי Num2 אינו מסומן ומופיע תחת אפליקציות – התראות מאושרות (Apps – Notifications Allowed).
הערה: במקרים מסוימים, ייתכן שתצטרך להסיר את ההתקנה של האפליקציה על מנת לקבל התראות לנייד.
רשימת דגמי Android
להלן רשימה של מכשירי ודגמי אנדרואיד הידועים כבעלי הגדרות העשויות להשפיע על קבלת נוטיפיקציות לאפליקציית Num2.
(Asus Zenfone (Android 7.0
שלב 1: ודא שה- Num2 מוגדר להפעלה אוטומטית
1) ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
2) הקש על ניהול צריכת חשמל/ Power Management.
3) בחר ב- Auto-start Manager.
4) מצא את Num2 וודא שהוא מופעל.
שלב 2: רשום את Num2 כאפליקציה מוגנת
1) ממגירת האפליקציות, הקש על Mobile Manager.
2) הקש על Boost.
3) הקש על Enable Super Boost ובחר רשימת אפליקציות מוגנות/ Protected app list.
4) ודא כי Num2 מופיע ברשימה
Asus Zenfone 2
ודא שמותר ל- Num2 להתחיל בהפעלה ממנהל ההפעלה האוטומטי:
1) הקש על יישומים.
2) הקש על מנהל הפעלת אוטומטית (Auto-start manager).
3) העבר את Num2 למצב מאושר.
Huawei Honor 6
שלב 1: רשום את Num2 כאפליקציה מוגנת
1) הקש על הגדרות.
2) הקש על חיסכון בחשמל/Power Saving).
3) הקש על אפליקציות מוגנות/Protected apps).
4) העבר את Num2 למצב מופעל.
שלב 2: הפעל את Num2 במנהל ההתראות
1) מתפריט ישומים הקש על הגדרות.
2) הקש על מנהל ההתראות/ Notification Manage).
3) בחר Notify עבור Num2 כדי לקבל התראות דחיפה.
Huawei Honor 8
שלב 1: רשום את Num2 כאפליקציה מוגנת
1) מתפריט האפליקציות, הקש על הגדרות.
2) הקש על הגדרות מתקדמות/Advanced Settings.
3) הקש על מנהל הסוללה/Battery Manager)
4) הקש על אפליקציות מוגנות/Protected apps (או “סגור אפליקציות לאחר נעילת המסך” Close apps after screen lock)
5) העבר את Num2 למצב מופעל.
שלב 2: התעלם ממיטוב הסוללה עבור Num2
1) מתפריט האפליקציות, הקש על הגדרות.
2) הקש על ישומים/Apps)
3) הקש על ‘מתקדם’/Advanced)
4) בחר התעלם ממיטוב סוללה/Ignore battery optimizations)
5) בחר Num2 והתעלם מהאפליקציה.
שלב 3: אפשר התראות מ-Num2)
1) ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
2) בחר ב”לוח ההודעות ושורת המצב“/Notification Panel & Status Bar)
3) הקש על מרכז ההודעות/Notification Center ומצא את Num2
4) וודא שהרשאות הודעות דחיפה/Allow Notifications והצגת עדיפות/Priority Display פועלות
Huawei P8 lite
שלב 1: אפשר את Num2 לרוץ בעת ההפעלה
1) מתפריט ישומים, הקש על מנהל הטלפון/Phone Manager.
2) החלק שמאלה והקש על מנהל ההפעלה/Startup Manager.
3) הקש על Num2 והבטיח שהוא מוגדר להפעלה אוטומטית בעת הפעלת המערכת.
שלב 2: אפשר התראות מ- Num2
1) מתפריט ישומים, הקש על מנהל הטלפון/Phone Manager.
2) החלק שמאלה והקש על מנהל ההתראות/Notification Manager.
3) הקש על “כללים“/Rules וודא ש- Num2 מוגדר לשליחת התראות ללוח ההודעות. בדוק אם הגדרות אחרות בתצוגה זו עשויות לחסום התראות.
Huawei Mate 8 & Huawei Nova Plus
ודא ש-Num2 פטור מתכונות מיטוב הסוללות של המכשיר שלך:
1) ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
2) הקש על הגדרות מתקדמות/Advanced Settings.
3) הקש על מנהל הסוללות/Battery Manager.
4) הקש על אפליקציות מוגנות/Protected apps.
5) העבר את Num2 למצב פעיל.
LeEco/LeTV
שלב 1: אפשר את Num2 לרוץ בעת ההפעלה
1) ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
2) הקש על הרשאות/Permissions.
3) הקש על נהל השקה אוטומטית/Manage Auto Launch. אם אפשרת ליישומים אחרים להפעלה אוטומטית, תראה שהפעלת ל-[x] אפליקציות להפעלה אוטומטית
4) העבר את Num2 למצב הפעלה.
שלב 2: רשום את Num2 כאפליקציה מוגנת
1) ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
2) בחר סוללה והקש על ניהול חסכון בחשמל/ Power saving management.
3) בחר הגנת אפליקציות/ App Protection.
4) העבר את Num2 למצב הפעלה.
הערה: אם הפעלת ניקוי מסך נעילה/Lock Screen Cleanup ו-Ultra Long Standby during Sleep, עליך להשבית אותם כדי לאפשר התראות Num2.
Lenovo
הפעל את הגדרת ההתחלה האוטומטית עבור אפליקציית Num2:
1) ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
2) הקש על Power Manager.
3) בחר Background app management.
4) העבר את Num2 ל-Allow auto-start.
(OnePlus (Android 7.0 and earlier
עבור גרסאות מערכת המוקדמות מ- Android 8.0 Oreo, ודא כי Num2 מוגדר להפעלה אוטומטית:
1) ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
2) הקש על ישומים/ Apps.
3) הקש על סמל גלגל השיניים בצד שמאל למעלה.
4) בחר הפעלה אוטומטית של אפליקציה/ App Autolaunch.
5) העבר את Num2 למצב הפעלה.
(OnePlus (Android 8.0 and later
שלב 1: בדוק שאחסון האפליקציות מוגדר להתנקות כרגיל
1) ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
2) הקש על מתקדם/Advanced.
3) בחר ניהול אפליקציות אחרונות/Recent apps management.
4) וודא שהאפשרות Normal clear מופעלת.
שלב 2: אל תכלול את Num2 בהגדרות אופטימיזציה של הסוללה
1) ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
2) הקש על סוללה ואז על מיטוב של סוללה/Battery Optimization.
3) הקש על Apps not optimized ובחר בכל היישומים.
4) מצא את Num2 והבטיח שהוא מוגדר כ-Don’t optimize.
OnePlus 3
התאם את מיטוב הסוללה שלך כדי לאפשר התראות מ-Num2 כאשר הוא פועל ברקע:
1) ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
2) הקש על סוללה.
3) בחר מיטוב סוללה/Battery Optimization.
4) הקש על אייקון Overflow Optimization.
5) בחר מיטוב מתקדם/Advanced Optimization.
6) העבר את Num2 למצב כבוי
OPPO
שלב 1: רשום את Num2 כאפליקציה מוגנת
1) ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
2) הקש על הגדרות מתקדמות/Advanced Settings.
3) הקש על מנהל הסוללה/Battery Manager, ואז על יישומים מוגנים/Protected Apps.
4) הוסף את Num2 כדי לאפשר הגנה.
שלב 2: התעלם ממיטוב הסוללות עבור Num2
1) ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
2) הקש על ישומים/Apps, ואז על מתקדם/Advanced
3) בחר התעלם ממיטוב סוללות/ Ignore Battery Optimizations.
4) עדכן את Num2 כדי להתעלם מאופטימיזציה.
שלב 3: אפשר התראות מ- Num2
1) ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
2) הקש על Notification Panel & Status Bar.
3) הקש על מרכז ההתראות/Notification Center.
4) מצא את Num2 והפעל את ההודעות מאפשרות ותצוגת עדיפות/allow notifications and priority display
Samsung
שלב 1: קבע עדיפות להודעות מ- Num2
1) ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
2) הקש על ישומים/ Apps.
3) בחר Num2.
4) תחת הגדרת אפליקציות/App Setting, הקש על התראות/Notifications
5) עדכן על הגדר בעדיפות/Set as priority.
שלב 2: רשום את Num2 לאפליקציות ללא פיקוח/Unmonitored apps
1) ממגירת האפליקציות, הקש על הגדרות.
2) הקש על ניהול מכשירים/Device management.
3) בחר סוללה/Battery.
4) הקש על אפליקציות ללא פיקוח/Unmonitored apps.
5) הוסף את Num2 לרשימה זו.
Xiaomi
בדוק כי ניתנה הרשאה ל- Num2 להפעלה אוטומטית:
2) ממגירת האפליקציות, הקש על אבטחה/ Security.
3) הקש על הרשאות/ Permissions.
4) הקש על התחל אוטומטי/ Autostart.
5) העבר את Num2 למצב הפעלה.
פיצ’רים ויכולות
מה היתרונות של שירות Premium?
ביצוע שיחות ושליחת הודעות SMS מהאפליקציה ללא הגבלה וללא חסימה.
אפשרות הקלטת שיחות ביישום למשתמשי Android.
במקרה של אי שימוש, האפליקציה תשמור על המספר הנוסף, בעוד משתמשים ללא תוכנית Premium יאבדו את המספר לאחר 90 יום ללא שימוש.
בעתיד יתווספו אפשרויות נוספות למשתמשי תוכנית Premium, למשל שיחות ליעדי חו”ל.
האם קיימת הגבלת שיחות ו-SMS בתקופת התנסות Free trial ללא עלות?
במהלך תקופת התנסות לרשות המשתמש עומדות 3,000 דקות שיחה ו-1,000 הודעות SMS לשימוש חופשי למשך 14 יום.
היישום מאפשר שימוש בדקות שיחה על חשבון ובהתאם לחבילה הקיימת אצל המשתמש אל מול המפעיל הסלולרי שלו.
האם קיימת הגבלת שיחות ו-SMS בתוכנית Premium?
משתמשים הרוכשים שירות Premium במספר הנוסף נהנים מ-3,000 דקות שיחה (נכנסות ויוצאות) ו-1,000 הודעות SMS (נכנסות ויוצאות) בחודש שירות.
היישום מאפשר שימוש בדקות שיחה על חשבון ובהתאם לחבילה הקיימת אצל המשתמש אל מול המפעיל הסלולרי שלו.
האם קיימת אפשרות הקלטת שיחות המתבצעות באפליקציה?
אפשרות הקלטת שיחות נכללת בחבילות Premium אותן ניתן לרכוש בחנויות App store ו-Google play.
מהי חבילת SMS Unlimited?
חבילת SMS Unlimited היא חבילה חודשית מתחדשת אוטומטית בעלות מוזלת (העלות מפורטת בחנות האפליקציה) המציעה תוספת של 1,000 הודעות SMS לשימוש באפליקציית המספר הנוסף בכל חודש נוסף לחבילת בסיס הקיימת אצל המנוי.
החבילה זמינה ללקוחות Android בחנות Paypal וללקוחות IOS ב-App store.
החבילה אינה כוללת שיחות נמצאות או יוצאות.
האם קיימות חבילות המכילות רק שיחות או רק הודעות SMS באפליקציה?
קיימת חבילת חבילת SMS Unlimited היא חבילה חודשית מתחדשת אוטומטית בעלות מוזלת (העלות מפורטת בחנות האפליקציה) המציעה תוספת של 1,000 הודעות SMS לשימוש באפליקציית המספר הנוסף בכל חודש נוסף לחבילת בסיס הקיימת אצל המנוי.
החבילה זמינה ללקוחות Android בחנות Paypal וללקוחות IOS ב-App store.
החבילה אינה כוללת שיחות נמצאות או יוצאות.
בשלב זה לא קיימת חבילה המכילה רק שיחות.
האם אוכל להפעיל את אפליקציית WhatsApp במספר הנוסף?
האם ניתן לייבא ל-Whatsapp את אנשי קשר המוגדרים תחת ספר טלפון של Num2 ולא את אנשי הקשר של המכשיר?
נכון להיום עדיין לא קיימת אפשרות לייבא את אנשי הקשר המוגדרים תחת המספר הנוסף. בעת ייבוא אנשי קשר ל-WhatsApp ניתן לייבא רק את אנשי הקשר של המכשיר.
האם ניתן להשתמש ביותר ממספר נוסף אחד?
בשלב זה היישום מוגבל למספר אחד נוסף. ייתכן ובעתיד נוסיף יכולת למספר מספרים נוספים באותו יישום.
האם שירות המספר הנוסף הקיים על מכשיר יעבוד גם בחו"ל?
התקנת אפליקציית המספר הנוסף אפשרית רק על מכשיר עם מספר ישראלי. במידה ומנוי ולו אפליקציה מותקנת במכשיר נוסע לחו”ל, הוא יהיה מסוגל לקבל ולשלוח SMS כל עוד במכשיר יש גלישה, וגם במקרה של החלפת SIM לכרטיס מקומי. קבלת והוצאת שיחות מהמספר הנוסף תתאפשר רק במידה וקיימת חבילת חו”ל על המספר הראשי עליו מותקנת האפליקציה, ללא סיסמא, והיא תלויה בהגדרות נדידה של המפעיל המארח בחו”ל ומפעיל הרשת של המנוי.
האם ניתן להתקין את אפליקציית המספר הנוסף על מספר ראשי שאינו ישראלי?
ניתן להתקין אפליקציית המספר הנוסף רק על מספר ראשי ישראלי.
האם ניתן להגדיר מספר שאינו ישראלי בתור המספר הנוסף באפליקציה?
כרגע ניתן להגדיר רק מספרים ישראליים כמספר נוסף באפליקציה. המספר הנוסף יהיה שייך לרשת סלקט תקשורת. ישנה אפשרות לנייד מספר מרשת אחרת לרשת סלקט תקשורת ולהגדיר אותו כמספר הנוסף באפליקציה.
האם ניתן לקבל שיחות מחו"ל למספר הנוסף?
ניתן לקבל שיחות שחויגו ממספרים זרים / מספרי חו”ל למספר הנוסף.
האם ניתן להוציא שיחות מהמספר הנוסף למספרים זרים / מספרי חו"ל?
בשלב זה לא ניתן להוציא שיחות מהמספר הנוסף למספרים זרים / מספרי חו”ל. בעתיד אנו נוסיף אפשרות זו במסגרת שירותי Premium.
האם המספר הנוסף באפליקציה נשאר אצלי ללא הגבלת זמן?
המספר הנוסף שהוגרל על ידי האפליקציה יישאר ללא שינוי במהלך תקופת הניסיון של 14 ימים, וגם לאחר תקופת הניסיון למשך 90 יום מרגע התקנת האפליקציה. אם משתמש לא רכש שירות Premium במשך תקופת הניסיון (14 יום) או במשך 90 יום לאחר התקנת האפליקציה – המספר הנוסף יוחזר למאגר מספרים פנויים, ובמידה ומשתמש יחליט לרכוש את השירות, הוא יקבל מספר אחר.
במידה ומשתמש רכש שירות Premium (שירות ללא הגבלה) המספר הנוסף יישאר אצלו לכל אורך תקופת השימוש שנרכשה, גם אם לא בוצע שימוש באפליקציה.
במידה ומשתמש נייד מספר מרשת אחרת לאפליקציית המספר הנוסף – המספר יישאר אצלו ללא הגבלת זמן, וכן ניתן לניוד החוצה בכל עת.
מדוע אין אפשרות לבצע שיחות באמצעות חיוג באינטרנט (VOIP)?
הסיבה שהאפליקציה אינה עוברת דרך VOIP (חיוג באינטרנט) היא שאיכות השיחה שונה מהותית ממה שמקבלים דרך החייגן הרגיל. אפליקציית המספר הנוסף מיועדת לשימוש יומיומי ולכן חשוב לנו כי איכות השמע תהיה גבוהה.
האם ניתן להגדיר פתיח של תא קולי באנגלית?
פתיח ברירת מחדל כרגע קיים בעברית בלבד. ניתן להקליט פתיח אישי בשפה הרצויה.
הפעלתי מצב דיבורית באפליקציה, אך המכשיר לא התחבר לדיבורית ברכב.
הפעלת מצב דיבורית באפליקציה אינה מפעילה באופן אוטומטי את ה-bluetooth במכשיר – יש לוודא כי ה-bluetooth פעיל.
האם ניתן להפעיל מצב דיבורית באפליקציה עבור דיבורית ספציפית?
כרגע בעת הפעלת מצב דיבורית שיחות מכל המכשירים המחוברים ייצאו דרך אפליקציית המספר הנוסף, ולא ניתן לבחור מכשירים ספציפיים.
האם ניתן לרכוש שירות עם הקלטות עבור מכשיר IOS ?
במשך 14 ימי התנסות באפליקציה, משתמשים בעלי כל סוגי המכשירים נהנים משירות עם אפשרות הקלטת שיחה.
ברכישת שירות Premium ב-App store, על פי מדיניות Apple לא ניתן להציע בחנות שירותי הקלטה שאינם כוללים השמעת צליל הקלטה במהך השיחה, שירות המופעל דרך רכישה בחנות אינו כולל הקלטה.
עם זאת, ניתן לפנות אלינו לאחר רכישת שירות Premium, לצורך הפעלת שירות הקלטות ללא חיוב נוסף, על ידי המפעיל סלקט תקשורת על מספר נוסף שברשותך המנוי ברשת זו.
האפליקציה כן מאפשרת לקבוע לאיזו כתובת מייל יישלחו הקלטות השיחה.
על מה משפיעה הפעלת מצב דיבורית באפליקציה?
כאשר מופעל מצב דיבורית, השיחות היוצאות יוקמו רק דרך אפליקציית המספר הנוסף (כאשר מחייגים דרך החייגן של הטלפון השיחה תוקם דרך האפליקציה)
כיצד ניתן לבצע שיחת ועידה באמצעות המספר הנוסף?
ניתן לבצע שיחת ועידה באמצעות יישום המספר הנוסף: בזמן ביצוע שיחה יוצאים למסך הבית של אפליקציה ונכנסים פעם נוספת ליישום המספר הנוסף.
מחייגים למספר הרצוי. לאחר מענה לוחצים על Merge לאיחוד השיחות.
הם קיימת אפשרות שמי שמשלם על השירות לא יהיה בעל המכשיר?
באפשרותך לרכוש את שירות המספר הנוסף במתנה לחודש עבור טלפון אחר באמצעות Paypal. הרכישה מתאפשרת כרגע מתוך מכשירי Android.
עליך להיכנס לתפריט הראשי של האפליקציה ולעבור לחנות Paypal.
בחנות עליך לבחור את שירות “המספר הנוסף – חודש שירות + הקלטה – מתנה”, ולהזין את מספר הטלפון עליו ברצונך להגדיר את השירות – במקום המיועד לכך.
איך ניתן לחסום קבלת שיחות ממספר ספציפי?
ניתן לחסום קבלת שיחות ממספר ספציפי באמצעות הוספת המספר לרשימת חסימה.
אפשרות 1: ניגשים לתפריט ראשי >> הגדרות >> חסימת מספרים. מוודאים שהאפליקציה נמצאת במצב “רשימת חסומים” / Black mode.
לוחצים על סימן +, מזינים את המספר אותו רוצים לחסום ושומרים את המספר
רשימת המספרים החסומים תופיע בחלק התחתון של מסך חסימת מספרים.
אפשרות 2: מתוך יומן שיחות לוחצים על שורת שיחה של המספר הרלוונטי ובוחרים אפשרות “הוסף לרשימת חסומים”.
איך ניתן להגדיר חסימה לשיחות נכנסות, ולאפשר קבלת שיחות רק ממספרים ספציפיים?
קיימת אפשרות להגדיר באפליקציה מצב “רשימת מותרים” / White mode, שבו לא יתאפשרו שיחות נכנסות לאפליקציה, פרט לרשימת מספרים שהוגדרו מראש.
אופן הגדרת המצב: נכנסים לתפריט ראשי >> הגדרות >> חסימת מספרים
בוחרים מצב “רשימת מותרים” / White mode
להוספת מספרים לרשימת מותרים יש ללחוץ על + , להוסיף מספר ולשמור אותו. רשימת מספרים שיכולים לחייג לאפליקציה תופיע בחלק התחתון של מסך “חסימת מספרים
ניתן להוסיף מספרים גם מתוך יומן שיחות באמצעות סימון שורה ובחירת אפשרות “הוסף לרשימת חסומים”, כאשר האפליקציה נמצאת במצב “רשימות מותרים”.
איפה ניתן לראות שיחות נכנסות שחויגו ממספרים ברשימת חסומים, ונחסמו?
כאשר האפליקציה במצב רשימת חסומים מקבלת שיחה מאחד המספרים ברשימת החסומים – השיחה לא תועבר לאפליקציה. שיחות אלה גם לא יוצגו ביומן השיחות באפליקציה.
איפה ניתן לראות שיחות נכנסות שחויגו ממספרים שאינם מותרים לחיוג, ונחסמו?
כאשר האפליקציה במצב רשימת מותרים, היא לא תקבל שיחות נכנסות, פרט למנויים שנמצאים ברשימת מותרים. ביומן שיחות ניתן לראות שיחות נכנסות שנדחו על ידי האפליקציה והגיעו ממספר שאינו מורשה לחיוג. על פי אייקון שיחה ניתן יהיה לזהות שיחה שנדחתה.
כיצד ניתן לחסום שיחות ממספרים חסויים?
קיימת אפשרות באפליקציה לחסום שיחות נכנסות ממספרם חסויים.
איך מגדירים: נכנסים לתפריט הראשי >> הגדרות >> חסום מספרים חסויים
כיצד ניתן להגדיר / לבטל גיבוי אוטומטי לאפליקציה?
גיבוי אוטומטי לאפליקציה מתבצע באמצעות הגדרות גיבוי של המכשיר – עבור מנויי Android הוא נעשה על ידי Google ועבור מנויי IOS על ידי I-Cloud.
להגדרה / ביטול גיבוי אוטומטי של אפליקציית המספר הנוסף עליך לערוך את הגדרות גיבוי כלליות במכשירך.
חיובים
האם שיחות מהמספר הנוסף עולות כסף?
אם המנוי נמצא בתוכנית הכל כלול ללא הגבלה, אז אין תוספת עלות עבור השיחות. המספר הנוסף משתמש בדקות השיחה של המנוי ולכן בעצם שני המספרים חולקים את אותה תוכנית תמחור מול המפעיל. בכל מקרה גם אם המנוי בתוכנית של חיוב לפי דקות, אין תשלום נוסף לשיחה מעבר לתשלום למפעיל הסלולארי.
האם המספר הנוסף משתמש בגלישה סלולארית?
למרות שהמספר הנוסף משתמש ביכולות החיוג של המכשיר ואינו מבצע את השיחה דרך גלישה סלולארית, עדיין נדרשת גלישה סלולארית לצורך הפעלה תקינה של השרות.
האם שיחות של המספר הנוסף יופיעו לי בחשבון הטלפון
כן. שיחות של המספר הנוסף ירשמו אצל המפעיל בו המכשיר מנוי כשיחות רגילות מהמכשיר. יש לקחת בחשבון שמספרי המקור והיעד שחוייגו או חייגו מהם – לא יופיעו אצל המפעיל – אלא מספרים אחרים.
רכשתי שירות בתשלום, אך איני מעוניין בו. כיצד ניתן לקבל זיכוי?
ללקוחות iOS
על מנת לבקש זיכוי עלייך להיכנס לקישור הבא: reportaproblem.apple.com
התחברי לחשבון ה-iTunes עם שם משתמש וסיסמא שלך.
לחפש את אפליקציית SecNum ולהקיש על כפתור Report a Problem
ללחוץ Choose Problem ובחרי באפשרות “Didn’t mean to purchase this item”
לרשום הסבר קצר על סיבת בקשת זיכוי, וללחוץ Submit.
אנו נקבל את הבקשה באופן מיידי והזיכוי יטופל עד 36 שעות לאחר מכן.
רכשתי שירות בתשלום לחודש, אך השתמשתי בפחות מזה. האם ניתן לקבל זיכוי חלקי על יתר התקופה?
במידה ורכשת שירות לחודש, הנך רשאי לנצל את השירות עד תום התקופה. זכות זו נשמרת לך גם אם החלטת להפסיק להשתמש בשירות האפליקציה בטרם תום החודש.
במידה ורכשת מנוי מתחדש באמצעות PayPal וברצונך להפסיק את התשלומים העתידיים, עליך לעשות זאת דרך חשבון PayPal שלך. ראה את התשובה לשאלה ” רכשתי שירות Subscription מתחדש. איך ניתן לבטל את השירות ולעצור את התשלומים?”.
כיצד ניתן לשלם בכרטיס אשראי ולא ב-Paypal?
נכנסים לחנות ובוחרים Check out with PayPal (גם מי שאין לו Paypal). ניתן להזין במקום פרטי כרטיס אשראי:
איפה ניתן לראות פירוט של כל החבילות ושירותים בתשלום?
לצפייה בפירוט חבילות Premium עליך להיכנס לחנות האפליקציה באמצעות תפריט > Go to store.
לבעלי מכשיר Android קיימת אפשרות לרכוש שירות מתחדש באופן אוטומטי בחנות של Paypal בעלות 24.90 ₪ לחודש בלבד.
בנוסף בחנות של Paypal ניתן לרכוש חבילת Premium כמתנה לחבר.
רכשתי שירות Premium ושילמתי ב-Paypal. כיצד אוכל לקבל חשבונית?
לקבלת חשבונית עבור רכישה דרך Paypal העבר/י אלינו במייל את הפרטים הבאים:
- שם מלא
- ח.פ. / ע.מ. / ת.ז.
- כתובת מלאה
- כתובת דוא”ל
יש לציין במייל את הבקשה לקבלת חשבונית. כתובת המייל: num2@cellact.com
בקשתך תטופל וחשבונית תישלח אליך עד יום העסקים העוקב.
האם ניתן לרכוש שירות ללא הגבלה, כך שלא אצטרך לחזור ולחדש אותו בכל חודש?
קיימת אפשרות לרכוש חבילת Premium מתחדשת בחנות של Paypal ללקוחות Android וב-App store ללקוחות Iphone.
עליך לגשת לתפריט הראשי >> לחנות וממכשירי Android למהשיך ל-“חנות Paypal”
ובחנות לבחור חבילת “המספר הנוסף – שרות מתחדש אוטומטי כל חודש כולל הקלטה”
רכשתי שירות Subscription מתחדש. איך ניתן לבטל את השירות ולעצור את התשלומים?
עבור שירות שנרכש דרך חנות של PayPal ללקוחות Android
- התחבר לממשק Paypal עם פרטי גישה אישיים ולחץ על אייקון של הגדרות
בטלפון נייד
או במחשב
2. מתוך מסך הגדרות לחץ על PAYMENTS / תשלומים >> Manage pre-approved payments / נהל תשלומים אוטומטיים
בטלפון נייד
או במחשב
3. במסך הבא – My preapproved payments for goods and services / תשלומים אוטומטיים תוכל לראות את כל שירותי המנוי שנרכשו דרך Paypal.
לצפייה בשירותים פעילים בלבד יש לבחור “הצג פעילים”
שירות המספר הנוסף יופיע תחת השם Cellact Num2. סטטוס שירות פעיל יופיע ב-.Active. לכניסה לפרטי המוצר לחץ על שם המוצר.
4. במסך הבא ניתן לראות את פרטי המוצר והחיובים.
על מנת לבטל את השירות המתחדש לחץ על Cancel
או
אשר את הביטול באמצעות לחיצה על כפתור Cancel Plan
5. במסך My preapproved payments… / תשלומים אוטומטיים תוכל לראות את השירות Cellact Num2 בסטטוס Canceled
בנוסף, תקבל דוא”ל מ-Paypal המיידע אותך על הפסקת שירות המנוי
ביטול שירות שנרכש דרך App store ללקוחות iPhone
קיימות מספר דרכים לבטל שירות מתחדש באייפון. לפרטים – https://support.apple.com/en-sa/HT202039
- ביטול שירות מתחדש באמצעות הגדרות המכשיר המכשיר
- מתוך האפליקציה
1 – מתוך האפליקציה ניגשים לחנות
2 – לוחצים על רכישת שירות מנוי ומקבלים הודעה כי כבר קיים שירות מנוי
3 – עוברים לדף ניהול שירותי מנוי משם ניתן לבטל את השירות
- מתוך Itunes
1
2
פרטיות
לאיזו רשת שייך המספר המוקצה על ידי האפליקציה? האם החברה מקליטה את השיחות אותן אני מבצע באמצעות האפליקציה?
היישום פותח על ידי חברת סלקט.
הרשת בה מוקצים המספרים הינה סלקט תקשורת המחזיקה ברישיון מפעיל אחוד, פועלת על פי תנאי הרישיון ושומרת על פרטיות לקוחותיה.
האם שיחות מהמספר הנוסף מופיעות ביומן שיחות של המכשיר?
ביומן של המכשיר יופיעו שיחות נכנסות ויוצאות, ההתקשרות מופיעה אל מול המספר הנוסף, ולא מול המתקשר המקורי או המספר שחויג.
זאת בהתאם לדרישה של Google Play לפיה אפליקציה לא תוכל לבצע שינויים ביומן שיחות במכשירי Android, כפי שלא מבוצע שינוי במכשירי IPhone.
המספר שיופיע ביומן הוא המספר הנוסף המוגדר באפליקציה. המספר שביצע את החיוג או שחויג – לא יהיה חשוף ולא יופיע ביומן שיחות.
האם המספר הנוסף ניתן לאיתור? האם ניתן לקשר את המספר הנוסף עם המספר הראשי של המכשיר?
האפליקציה שומרת על מספרך הפרטי:
- מקבל השיחה רואה שיחה נכנסת מהמספר הנוסף ולא את מספרך הפרטי.
- גם המחייג למספר הנוסף אינו רואה את המספר הראשי.
- המפעיל הסלולרי ברשת בה נמצא המספר הראשי אינו חשוף לפרטי מנויים אליהם חייגת או שחייגו אליך לאפליקציה, ובחשבון שלך לא ירשמו המספרים שחויגו או מהם הגיע שיחה.
עם זאת, יש לשים לב:
- במידה ויש לך תא קולי על מספר ראשי, שיחות הנכנסות לאפליקציה יועברו לתא קולי זה באין מענה, תפוס או במצב דחיית שיחות. קיימת אפשרות הגדרת תא קולי ייחודי לאפליקציה.
- בהינתן צו שופט סלקט תקשורת מחויבת לספק את פירוט השיחות המלא
- במידה והמספר הנוסף שלך יתויג בתוכנות רישום כגון True Caller – ניתן יהיה לשייך את המספר הנוסף לבעל המספר על פי שם הנרשם בספר הטלפונים.
כיצד נשמר תיעוד שימוש באפליקציית המספר הנוסף? האם ניתן לקשר את המספר הנוסף אליי ולמספר הפרטי שלי?
תיעוד רישום שימוש במספר הנוסף נשמר במערכות חברת סלקט. מבחינת מפעיל הרשת הסלולרית שלך השיחות מתבצעות מול המספר הנוסף, זה גם מה שיופיע בחשבונית.
המספרים המשויכים לשירות הינם בבעלות חברת סלקט וניתנים בהשאלה למשתמשים, אלא אם כן המשתמש מנייד מספר בבעלותו לרשת סלקט תקשורת, והופך אותו למספר הנוסף.
במידה והמספר הנוסף שלך יתויג בתוכנות רישום כגון True Caller – ניתן יהיה לשייך את המספר הנוסף לבעל המספר על פי שם הנרשם בספר הטלפונים.
סלקט תקשורת מחויבת בהינתן צו שופט לספק את פירוט השיחות המלא.
האם נאספים פרטי אנשי קשר מהטלפון הנייד שלי?
לא. אנשי הקשר אישיים ומתאפשרת אליהם גישה רק לצורך חיוג. המערכת לא אוספת אותם ולא מעבירה אותם לשרתי השרות. אין לנו צורך במידע ואנו מעוניינים לשמור על פרטיות הלקוח.
האם אנשי הקשר המופיעים בספר טלפונים האישי של האפליקציה מזוהים ב-true caller?
לא
האם קיימת אפשרות נעילת אפליקציה לשמירה מירבית על פרטיות אנשי הקשר?
בשלב זה לא כחלק מאפליקציית Num2 עצמה, אלא באמצעות מכשירי טלפון חדשניים בהם קיימת אפשרות נעילת יישומים, או באמצעות אפליקציה חיצונית דוגמת אפליקציית App Lock.
מה קורה לשיחה נכנסת באין מענה? האם לאפליקצייה יש תא קולי?
לאפליקציית המספר הנוסף אין תא קולי. מה שיקרה באין מענה תואם את מה שקורה בשיחה לקו הראשי הפרטי:
- אם יש משיבון הוא יענה ויש לקחת זאת בחשבון.
- אם המספר בעקוב אחרי הוא יצלצל במספר אחר.
- אם אין הפניה מיוחדת לא יהיה מענה.
מה שניתן לעשות: להעלות את מספר הצלצולים הנדרש לפני מעבר למשיבון כך שהשיחה לא תעבור למשיבון של המספר הראשי הפרטי. לחילופין ניתן לבטל תא קולי, או לאפיין את המשיבון כך שלא יציג את המספר הראשי.
הגדרתי תא קולי באפליקציה ועדיין בעת דחיית שיחה היא לא עוברת למענה קולי של המספר הנוסף אלא למספר הראשי.
כאשר מוגדר למנוי בהגדרות המכשיר שלו ללכת לתא קולי באין מענה, דחיה או תפוס אזי אלו פעולות שתופסות בעדיפות ראשונה.
מבחינת המספר הנוסף ההפניה לתא קולי היא מענה שיחה.
המנוי יכול לשלוט על זה על ידי הגדרות call setting a More settings a Call Forwarding a voice call ולכבות את ההגדרות שם. (לא כל המפעילים נותנים לבצע זאת)
רכשתי שירות Premium והגדרתי כתובת מייל לקבלת הקלטות שיחה. האם אתם שומרים את הקלטות השיחה?
הקלטות השיחה נשלחות עם סיום השיחה לכתובת המייל המוגדרת על ידי משתמש באפליקציה. מטעמי שמירה על פרטים איננו שומרים הקלטות שיחות של לקוחות.
משמעות אייקונים באפליקציה
משמעות אייקונים המציינים סטטוס אפליקציה
בקרוב
משמעות אייקונים המציינים סטטוס שיחות ביומן
בקרוב
שירות המספר המוביל
האם ניתן להוסיף לקבוצה מספרים שאינם שייכים ליישום המספר הנוסף?
ניתן להוסיף תחת הקבוצה כל מספר, ולא רק מספרים תחת “המספר הנוסף”. שיחות יגיעו לכל היעדים, הודעות SMS יישלחו רק למספרים “הנוספים” שנמצאים בקבוצה.
האם ניתן להגדיר יותר ממנהל קבוצה אחד?
כן. ניתן לאפשר מספר מנהלים לאותו צלצול משותף.
האם השירות בתשלום? כמה הוא עולה?
השרות בתשלום וניתן לראות את מחירו ב-PayPal.
מהן אפשרויות תשלום על שירות המספר המשותף?
ניתן לרכוש את השירות באמצעות חשבון PayPal.
האם שירות האפליקציה קיים גם למשתמשי אייפון (iOS)?
השירות קיים עבור משתמשי Android בלבד.
האם אותו מספר נוסף יכול להיות משויך ליותר ממספר משותף אחד? (יותר מקבוצה אחת)
ניתן.
האם ניתן להגדיר תחת המספר המשותף את המספר הנוסף המגודר באותו מכשיר?
ניתן, מנהל הקבוצה שבמכשירו מותקנת גם אפליקציית “המספר הנוסף” יכול להוסיף אותו לקבוצה.
כיצד להסיר את שירות המספר המשותף?
לפני הסרת התקנת האפליקציה יש לבצע disable לכל המספרים הנוספים המשויכים לקבוצה:
כמה מספרים ניתן להגדיר תחת הקבוצה?
ניתן להגדיר עד 8 שלוחות בקבוצה תחת כל מספר מוביל.
למה שיחות למספר המשותף מגיעות לתא קולי של אחד מחברי הקבוצה?
במצב בו באחת השלוחות בקבוצה קיים תא קולי, אם אף אחד אחר מחברי הקבוצה לא יענה לשיחה קודם, השיחה תגיע לתא הקולי של החבר בקבוצה
אם באותו מכשיר מוגדר כי השיחה תגיע לתא קולי לאחר מספר צלצולי קטן, הדבר ישפיע גם על השיחות למספר המשותף.
למה בהתקשרות למספר מוביל מגיעים לשיחה ממתינה?
כאשר אחת השלוחות בקבוצה בממתינה – מתקשר למספר המוביל ישמע גם כן צליל שיחה ממתינה.
שירות הצלצול המשותף הפסיק לעבוד – שיחות נכנסות מקבלות הודעה כי השירות לא זמין
יתכן והסתיים תוקף השירות. ניתן לבדוק את תאריך התפוגה באפליקציית מנהל ניידים.
אחד החברים בקבוצה אינו מקבל הודעות SMS, וקיימת בעיה בזיהוי שיחות נכנסות
יש לבצע ניקוי נתונים ורישום מחדש לאפליקציית המספר הנוסף המותקנת במכשיר באמצעות כניסה להגדרות המכשיר -> מנהל ישומים -> ישום המספר הנוסף.
האם ניתן לנייד מספר לשירות המספר המשותף?
ניתן לנייד מספר לשירות המספר המשותף, וזאת בתנאי שהמספר אותו רוצים לנייד נמצא בבעלות הלקוח. לניוד מספר אנא פנה/י אלינו במייל ShareRing@cellact.com והעבר/י את הפרטים הבאים:
- מספר טלפון עליו מותקנת אפליקציית Mobile manager
- מספר משותף קיים שהוקצה אוטומטית על ידי האפליקציה
- מספר אותו ברצונך לנייד
לא ניתן לנייד מספר כשר.
האם ניתן להגדיר מספר נייח כמספר משותף?
קיימת אפשרות להגדיר מספר נייח של סלקט תקשורת או לנייד מספר נייח לשירות צלצול משותף. שירות עם מספר נייח יפעל לקבלת שיחות בלבד ללא SMS נכנס.
לפרטים נוספים וביצוע ההגדרה אנא פנו למנהל הלקוח שלכם, או לצוות תמיכה טכנית בכתובת: ShareRing@cellact.com
אחד המספרים הנוספים בקבוצה אינו מקבל שיחות או/ו-SMS
בעיה בקבלת שיחות ו-SMS אצל חבר בקבוצה יכולה לנבוע מאחת הסיבות הבאות:
- על מנת שמספר נוסף יוכל לקבלת שיחות ו-SMS עליו לוודא כי יש גלישת נתונים (אינטרנט) במכשיר עליו מותקנת האפליקציה.
- יתכן והמספר הנוסף שאינו מקבל שיחות הוא מנוי במסלול freemium שניצל את יתרת 10 דקות שיחה, וכעת השירות נחסם. במקרה כזה יש לרכוש למנוי זה שירות Premium מתאים.
- המנוי מעודכן כ-Disabled באפליקציית ניהול Mobile manager
- כל שלוחה שאינה “מספר נוסף” באפליקציה מותקנת – לא תוכל לקבל הודעות SMS
בעת שיחה נכנסת בחלק מהשלוחות לא רואים את המספר המתקשר, אלא את המספר המוביל אליו התקשרו
רק מספרי “המספר הנוסף” המוגדרים כשלוחות תחת מספר מוביל יוכלו לראות את פרטי המתקשר, ואת שם הקבוצה אליה נכנסה השיחה.
מספרים רגילים, ניידים או נייחים, שאינם משמשים כ”מספר הנוסף” יראה כי השיחה נכנסת מהמספר המוביל.
מי ואיפה יכול לראות את רשומת השיחה שנכנסה למספר מוביל?
משתמש אצלו מותקנת אפליקציית “מרכזייה בכף היד” יראה את רשומת השיחה הנכנסת תחת Log באפליקציה, כולל סטטוס השיחה. שם גם יופיע מספר שענה לשיחה.
בין משתמשי המספר הנוסף המהווים שלוחות תחת מספר מוביל – רק משתמש שענה לשיחה יראה את השיחה ביומן שיחות / Log באפליקציית המספר הנוסף. ביתר השלוחות לא תופיע רשומת שיחה ביומן באפליקציית המספר הנוסף.
שלוחות שאינן “מספרים נוספים” יראו את השיחה ביומן השיחות הרגיל של הטלפון.
האם ניתן להוסיף את אנשי הקשר השמורים במכשיר הטלפון כשלוחות במרכזייה?
כן, ניתן להוסיף שלוחות מתוך ספר הטלפונים של המכשיר על ידי בחירת אפשרות CONTACTS >> ובחירת אופציית local phonebook
האם ניתן להוסיף את המספרים הנוספים תחת הטאב Num2 כשלוחות במרכזייה?
כן, ניתן להוסיף שלוחות מתוך רשימת מספרים נוספים שהוגדרו תחת Num2 טאב באפליקציה על ידי בחירת אפשרות CONTACTS >> Num2 phone list >> בחירת מספר מתוך רשימה
האם ניתן לתת שמות לשלוחות מבלי להוסיף אותן לספר טלפונים של המכשיר?
ניתן להגדיר כינוי / Alias למספר הנוספים תחת האפליקציה ב-Num2 טאב:
המספר הנוסף חייב להיות משויך למספר ראשי, אך לא חייב להיות מאוקטב >>
לוחצים על המספר הנוסף >>
בוחרים אפשרות Set alias to number >>
בוחרים כינוי ושומרים >>
הכינוי יוצג ברשימת מספרים הנוספים מעל המספר
כאשר מוסיפים את המספרים הנוספים כשלוחות במספר המוביל (Externals tab), ניתן יהיה לראות את הכינוי שניתן למספר הנוסף בזמן בחירת המספר וגם בתצוגת שלוחות
שירות מספר נוסף ארגוני
האם ניתן לשייך מספרים נוספים שברשותי לאנשי קשר מתוך ספר הטלפונים של המכשיר?
ניתן לשייך את המספר הנוסף למספר הראשי השמור בספר טלפונים של המכשיר עליו מותקנת האפליקציה. לשם כך יש לבחור באופציית CONTACTS
פייסבוק